Soini lupaa pimittää tiedot kansalta

Rehellisiä persuja?

Kansalta salatut suhmuroinnit käynnissä. Eliitti kikkailee päätöksiä kansalta piilossa hienoissa kabineteissaan. Näin se Isä-Timon Hyrrätakki kääntyi taas kerran. Persujen lupaukset avoimuudesta, läpinäkyvyydestä ja tiedosta romukoppaan, tilalle muiden suurten puolueiden tapaan salailu, pelailu ja kusetus:

"Perussuomalaisten Timo Soini aikoo aloittaa omat salaiset neuvottelunsa, kertoo Yle.

Ylen mukaan Soini haluaa ottaa hallitustunnusteluissa aikalisän, jonka aikana Soini itse selvittää puolueiden EU-kannat.

Soinin mukaan nyt selvitetään, kuinka paljon kokoomus ja muut ns. vanhat puolueet ovat tulemaan vastaan perussuomalaisten EU-linjaa.

Näin ollen Soini tuskin tulee vastaamaan huomenna hallitustunnustelija Jyrki Kataisen perussuomalaisille esittämään kutsuun osallistua neuvotteluihin.

Soini lupaa, että valmista tulee tämän viikon aikana. Asiat selvitellään taustalla ja varjellaan julkisuudelta.

-Nyt mä selvitän tausta ja selvitän ne taustalla. Mitään julkisia neuvotteluja ja muodostamisia ei lähdetän tekemään, sanoi Soini.

IS"

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/yle-timo-soini-aloittaa-salaiset-neuvottelut/art-1288393768712.html

16

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et tiedä mistä puhut

Milloin se takki on viimeeksi kääntynyt?

• Mikä ihme sinua vaivaa?? Ketä perusSuomalaiset ovat kusettaneet.. Ja milloin Soini on kääntänyt takkia??
      Minusta tuntuu että sinä olet kussut kannuun ja kaatanut kuset silmillesi!!

• Eihän tuossa perussuomalaisten kantaa pimitetä vaan muiden puolueiden eli paljonko he ovat valmiita nielemään ja rupeavatko perussuomalaisten huoriksi. Joten jos kannatat muuta puoluetta niin kannattaa harkita mitä sammakoita päästelee ettei tule kustua kintulle.

• Ihmiselle nannaa

Kuten avauskin osoittaa: soinidiktatuurissa yksi henkilö eli Soini päättää kakikesta. Yhdenkään persun on turha lässyttää, että peruSS olisi kansanvaltainen puolue.
        Persut paasaavat tälläkin palstalla jatkuvasti "kansanvallasta", vaikka omassa puolueessaan ovat antaneet päätösvallan yhden henkilön käsiin. Älytöntä.

• Vaalit meni jo...

Ootko muuten huomannu että eletään vuotta 2011 :D

• Pimittää?

Ei minun mielestä keskustelut ole hirveän salaisia, jos Soini on kertonut asiasta Ylelle.

• pois soinikusetus!

Oletko tollo? Soini on toki kertonut, että neuvottelee. Mutta neuvottelujen SALAISISTA SISÄLLÖISTÄ hän ei kerro edes peruSS tupauunoille mitään. Bonjaaks`?

• Pimittää?
        pois soinikusetus! kirjoitti:

Oletko tollo? Soini on toki kertonut, että neuvottelee. Mutta neuvottelujen SALAISISTA SISÄLLÖISTÄ hän ei kerro edes peruSS tupauunoille mitään. Bonjaaks`?

Soini kertoi neuvottelevansa eri puolueiden EU-kannoista. Tämä oli Ylen uutisissa. Varmaan keskustelevat myös leikkauksista ja verotuksesta. Mistä luulit niiden keskustelevan, jostain ravivihjeistä vai? Paskalehdet ja sinä itse olette väittäneet, että keskusteluissa olisi jotain salaista.

• itäsuomi

On täällä kyllä uskomattomia kannanottoja !!!!!

Ensin Katainen pitää kansaa pimennossa 6 viikkoa ja kun Soini haluaa nyt aikaa muutamia päiviä selvittääkseen muiden puolueiden kantoja, hänestä tulee heti pimittäjä.
      Ja yleensä puolueen puheenjohtaja on tehnyt tätä selvitystyötä. Tulos on sitten käsitelty puoluevaltuustossa, kuten persutkin tulevat tekemään.

Ottaako tosiaan noin koville ??????

• persuapina

Isä-Timo ei salaila, Isä-Timo hyvä. Isä-TImo ei petta, Isä-Timo hyvä. Isä-Timo ei paha, Isä-Timo hyvä. Halleluja Isä-Timo, me olla sinun oma.

• itäsuomi
        persuapina kirjoitti:

Isä-Timo ei salaila, Isä-Timo hyvä. Isä-TImo ei petta, Isä-Timo hyvä. Isä-Timo ei paha, Isä-Timo hyvä. Halleluja Isä-Timo, me olla sinun oma.

Onpa kiva kun Timolla on noinkin uskollisia kannattajia ! :D

• Artti Mahtisaari
        itäsuomi kirjoitti:

Onpa kiva kun Timolla on noinkin uskollisia kannattajia ! :D

Isä-Timon perseenlipojia riittää tälläkin palstalla. Mihinkään muuhun he eivät sitten pystykkään. Ei varsinkaan itsenäiseen ajattelluun. Valitettavasti.

• Z=Z=Z=Z=Z

Missäs kuppilassa ne kokoontuu? Mä voisin mennä sit kans kattoon sitä niiden "selvitystyötä" , selviääks ne täl viikol vai meneekö yli juhannuksen.

• antipersuSS

Nyt passaa Timo-pojan olla polleena, kun koko Suomi jännittää, miten hän saa käännettyä kaikkien puoluejohtajien päät vastustamaan EU-politiikkaa.

On päässyt oikein suurmiehen rooliin.

Minä en ymmärrä, kuinka hän yleensäkin on luullut pystyvänsä hoitamaan isänmaan asioita oppositiosta käsin. Sehän on pelkurimaista toimintaa, pistää päänsä pensaaseen.

Hänen pitää olla pääpaikalla taistelemassa Suomen asioiden puolesta. Siihenhän sai mandaatin häntä äänestäneiltä.

• Timolle kaljaa!

Timo selvittää päätään? Eikö se ole jokapäiväistä toimintaa kaljankiskojalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      136
      2591
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      313
      1769
    3. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1427
    4. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1413
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      37
      1107
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      986
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      268
      944
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      934
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      876
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      38
      865
    Aihe