Kansalta salatut suhmuroinnit käynnissä. Eliitti kikkailee päätöksiä kansalta piilossa hienoissa kabineteissaan. Näin se Isä-Timon Hyrrätakki kääntyi taas kerran. Persujen lupaukset avoimuudesta, läpinäkyvyydestä ja tiedosta romukoppaan, tilalle muiden suurten puolueiden tapaan salailu, pelailu ja kusetus:
"Perussuomalaisten Timo Soini aikoo aloittaa omat salaiset neuvottelunsa, kertoo Yle.
Ylen mukaan Soini haluaa ottaa hallitustunnusteluissa aikalisän, jonka aikana Soini itse selvittää puolueiden EU-kannat.
Soinin mukaan nyt selvitetään, kuinka paljon kokoomus ja muut ns. vanhat puolueet ovat tulemaan vastaan perussuomalaisten EU-linjaa.
Näin ollen Soini tuskin tulee vastaamaan huomenna hallitustunnustelija Jyrki Kataisen perussuomalaisille esittämään kutsuun osallistua neuvotteluihin.
Soini lupaa, että valmista tulee tämän viikon aikana. Asiat selvitellään taustalla ja varjellaan julkisuudelta.
-Nyt mä selvitän tausta ja selvitän ne taustalla. Mitään julkisia neuvotteluja ja muodostamisia ei lähdetän tekemään, sanoi Soini.
IS"
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/yle-timo-soini-aloittaa-salaiset-neuvottelut/art-1288393768712.html
Soini lupaa pimittää tiedot kansalta
16
67
Vastaukset
- Et tiedä mistä puhut
Milloin se takki on viimeeksi kääntynyt?
Mikä ihme sinua vaivaa?? Ketä perusSuomalaiset ovat kusettaneet.. Ja milloin Soini on kääntänyt takkia??
Minusta tuntuu että sinä olet kussut kannuun ja kaatanut kuset silmillesi!!Eihän tuossa perussuomalaisten kantaa pimitetä vaan muiden puolueiden eli paljonko he ovat valmiita nielemään ja rupeavatko perussuomalaisten huoriksi. Joten jos kannatat muuta puoluetta niin kannattaa harkita mitä sammakoita päästelee ettei tule kustua kintulle.
- Hyrrätakki
Näin kääntyy takki...:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/timo-soini-ei-lahde-eu-ehdokkaaksi/art-1288337635053.html
...Timpan takki kääntyy näin:
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a98368/timo soini matkaoppaana brysselissa kippis/- Ihmiselle nannaa
Kuten avauskin osoittaa: soinidiktatuurissa yksi henkilö eli Soini päättää kakikesta. Yhdenkään persun on turha lässyttää, että peruSS olisi kansanvaltainen puolue.
Persut paasaavat tälläkin palstalla jatkuvasti "kansanvallasta", vaikka omassa puolueessaan ovat antaneet päätösvallan yhden henkilön käsiin. Älytöntä. - Vaalit meni jo...
Ootko muuten huomannu että eletään vuotta 2011 :D
- Pimittää?
Ei minun mielestä keskustelut ole hirveän salaisia, jos Soini on kertonut asiasta Ylelle.
- pois soinikusetus!
Oletko tollo? Soini on toki kertonut, että neuvottelee. Mutta neuvottelujen SALAISISTA SISÄLLÖISTÄ hän ei kerro edes peruSS tupauunoille mitään. Bonjaaks`?
- Pimittää?
pois soinikusetus! kirjoitti:
Oletko tollo? Soini on toki kertonut, että neuvottelee. Mutta neuvottelujen SALAISISTA SISÄLLÖISTÄ hän ei kerro edes peruSS tupauunoille mitään. Bonjaaks`?
Soini kertoi neuvottelevansa eri puolueiden EU-kannoista. Tämä oli Ylen uutisissa. Varmaan keskustelevat myös leikkauksista ja verotuksesta. Mistä luulit niiden keskustelevan, jostain ravivihjeistä vai? Paskalehdet ja sinä itse olette väittäneet, että keskusteluissa olisi jotain salaista.
- itäsuomi
On täällä kyllä uskomattomia kannanottoja !!!!!
Ensin Katainen pitää kansaa pimennossa 6 viikkoa ja kun Soini haluaa nyt aikaa muutamia päiviä selvittääkseen muiden puolueiden kantoja, hänestä tulee heti pimittäjä.
Ja yleensä puolueen puheenjohtaja on tehnyt tätä selvitystyötä. Tulos on sitten käsitelty puoluevaltuustossa, kuten persutkin tulevat tekemään.
Ottaako tosiaan noin koville ??????- persuapina
Isä-Timo ei salaila, Isä-Timo hyvä. Isä-TImo ei petta, Isä-Timo hyvä. Isä-Timo ei paha, Isä-Timo hyvä. Halleluja Isä-Timo, me olla sinun oma.
- itäsuomi
persuapina kirjoitti:
Isä-Timo ei salaila, Isä-Timo hyvä. Isä-TImo ei petta, Isä-Timo hyvä. Isä-Timo ei paha, Isä-Timo hyvä. Halleluja Isä-Timo, me olla sinun oma.
Onpa kiva kun Timolla on noinkin uskollisia kannattajia ! :D
- Artti Mahtisaari
itäsuomi kirjoitti:
Onpa kiva kun Timolla on noinkin uskollisia kannattajia ! :D
Isä-Timon perseenlipojia riittää tälläkin palstalla. Mihinkään muuhun he eivät sitten pystykkään. Ei varsinkaan itsenäiseen ajattelluun. Valitettavasti.
- Z=Z=Z=Z=Z
Missäs kuppilassa ne kokoontuu? Mä voisin mennä sit kans kattoon sitä niiden "selvitystyötä" , selviääks ne täl viikol vai meneekö yli juhannuksen.
- antipersuSS
Nyt passaa Timo-pojan olla polleena, kun koko Suomi jännittää, miten hän saa käännettyä kaikkien puoluejohtajien päät vastustamaan EU-politiikkaa.
On päässyt oikein suurmiehen rooliin.
Minä en ymmärrä, kuinka hän yleensäkin on luullut pystyvänsä hoitamaan isänmaan asioita oppositiosta käsin. Sehän on pelkurimaista toimintaa, pistää päänsä pensaaseen.
Hänen pitää olla pääpaikalla taistelemassa Suomen asioiden puolesta. Siihenhän sai mandaatin häntä äänestäneiltä. - Timolle kaljaa!
Timo selvittää päätään? Eikö se ole jokapäiväistä toimintaa kaljankiskojalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1392747SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3211857Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131549En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä351458Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.411257- 501006
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33984+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais275982It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9896Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38885