http://yle.fi/uutiset/teemat/vaalit_2011/2011/06/soini_ottaa_aikalisan_selvittaakseen_puolueiden_eu-nakemykset_2645163.html Onkos Soini mennyt sekaisin ? Eihän tämä voi yhden miehen show olla, vai voiko ?????
OHHOH SOINI OTTAA KOMENNON OMIIN KÄSIIN.
2
60
Vastaukset
- näin peli etenee
Soini on Persujen puheenjohtaja, jonka johdolla mennään. Hänellä on valtakirja siihen. Näin tehdään kaikissa puolueissa Oma joukkue on kaiken aikaa taustavoimana.
Kyllä Timo Soini on nyt kaapannut pallon itselleen, eikä sitä muille luovuta, jollei itse tahdo. Taitavaa politikointia, joskin pelitilanteeseen on vaikuttanut muiden varomattomuus. Mutta hyvä pelaaja tarvitsee myös tuuria!
Nostan hattua Soinille, vaikken missään nimessä hänen puolueensa linjauksia kannatakaan. Taitavaa pelisilmää, myös vastustajan, pitää aina kunnioittaa. On hyvä saada Perussuomalaiset hallitukseen, jotta nähdään, mihin suuntaan kannatus liikkuu, kun vastuuta oikeasti kannetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206246Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253737Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682868- 292810
- 821724
- 1471602
- 91563
- 1481561
- 121288
- 211202