hei! minulla on 17v punakorvakilpikonna, jonka kynnet ovat ileisesti kuluneet liian paljon(?). En muista että niitä olisi koskaan leikattu ja liian pitkät ne eivät ole. ainakaan nyt. kummastakin takaräpylän parista kynnestä on vuotanut jo verta pari kolme päivää ja tänään huomasin että toisen eturäpylän yhdestä kynnestä vuotaa kans. ei sitä kovin hirveästi tule mutta se verran että kun konnan laitrtaa lattialle nii jää pieniä veritahroja..:( olen laittanut niihin suoraa betadinea ja tänään tein kylvynkin konnalle. mutta huolestuttaa hieman. miten kynnet ovat voineet kulua niin paljon itsestään? Konna on kyllä ollut äitini hoivissa meillä kun olin pieni, mutta ei kyllä ole tullut aikaisemmin tämmöistä tilannetta eikä äitinikään ole maininnut että olisi koskaan leikellyt kynsiä. Olisiko jotain vinkkejä, miten saisin vuodon loppumaan nopeampaa?
kynnet vuotaa!
vekais
0
208
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179