hei! minulla on 17v punakorvakilpikonna, jonka kynnet ovat ileisesti kuluneet liian paljon(?). En muista että niitä olisi koskaan leikattu ja liian pitkät ne eivät ole. ainakaan nyt. kummastakin takaräpylän parista kynnestä on vuotanut jo verta pari kolme päivää ja tänään huomasin että toisen eturäpylän yhdestä kynnestä vuotaa kans. ei sitä kovin hirveästi tule mutta se verran että kun konnan laitrtaa lattialle nii jää pieniä veritahroja..:( olen laittanut niihin suoraa betadinea ja tänään tein kylvynkin konnalle. mutta huolestuttaa hieman. miten kynnet ovat voineet kulua niin paljon itsestään? Konna on kyllä ollut äitini hoivissa meillä kun olin pieni, mutta ei kyllä ole tullut aikaisemmin tämmöistä tilannetta eikä äitinikään ole maininnut että olisi koskaan leikellyt kynsiä. Olisiko jotain vinkkejä, miten saisin vuodon loppumaan nopeampaa?
kynnet vuotaa!
vekais
0
202
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692