Miljonäärit

Onnellinen "jatteri"

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110678015

Määrällisesti mitattuna ylivoimaisesti eniten miljonäärejä on Yhdysvalloissa: 5,2 miljoonalla kotitaloudella on omaisuutta yli miljoonalla dollarilla. Kakkosena tulee Japani ja kolmantena Kiina.

Suomalainen ei usko ennen kuin näkee. Jenkit, japanilaiset ja kiinalaiset uskovat ennen kuin näkevät. Siksi siellä on myös paljon menestyneitä verkostoijia.

34

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummaa on

      Jaaha. On se kummaa tuo verkostojantterointi, kun tuottaa miljonäärejä vain USA:ssa, Japanissa ja Kiinassa, mutta Suomessa vain kirjoitustaidottomia surkimuksia.

    • WhoCreatesUrDestiny?

      Jihuu, onneksi olen jo mukana. Onnea Onnelliselle jantterille! Suomi on kateellisten maa :))) Ei haittaaa

    • AnalFisting

      Mitä tekemistä miljonäärien määrällä on verkostomarkkinoinnin kanssa? Tuossa linkittämässäsi jutussa ei puhuta verkostomarkkinoista mitään.

      • Onnellinen "jatteri"

        AnalFisting ei tajunnut pointtia.
        Jos et usko mahdollisuuksiin ennen kuin näet, tuskin sinusta koskaan tulee varakasta, teitpä sitten mitä tahansa.
        USA:ssa, Japanissa ja Kiinassa ihmiset uskovat mahdollisuuksiin suomalaisia paremmin siksi siellä kaikista ihmisistä on suhteessä enemmän myös verkostoijia ja myös miljonnäreiksi tulleita.
        Meidänkin yhtiössä on jo satoja miljonäärejä ja lisää tulee joka kuukausi. Kuvat ja nimet löytyy internetistä ja niistä voi helposti päätellä missä maissa oikea asenne on kohdallaan. Olen tavannut heistä useamman henkilökohtaisesti.
        Monet suomalaiset ovat itsepäisiä eivätkä halua auttaa toisia. Suomalaisten asenne on usein; kaikki mulle nyt ja heti. Esimerkiksi Japanissa ihmiset auttavat toisia paljon herkemmin kuin suomalaiset. Siellä ihmiset uskovat, että auttamalla toisia he auttavat myös itseään.

        AnalFisting nimimerkkikin kertoo, että asenteessa ois rajusti korjattavaa.


    • Kerro lisää

      "Meidänkin yhtiössä on jo satoja miljonäärejä"

      Mikä se yhtiö on?

      • Onnellinen "jatteri"

        "Mikä se yhtiö on?"

        Se, jonka ainakin yhdellä johtohenkilöllä on suomalaiset sukujuuret.
        Se, jolla on jo satoja miljonäärejä ja lisää tulee joka kuukausi. Kuvat ja nimet löytyy internetistä.
        Se, jonka edustajista nopeimmin miljonääriksi tullut henkilö teki sen alle viidessä vuodessa ja hän lähti mukaan 6 vuotta sen jälkeen kun yhtiö perustettiin.
        Se, jonka edustajista tänään mukaan lähtevä henkilö voi tienata enemmäin kuin kukaan aikaisemmin mukaan lähtenyt edustaja.
        Se, jossa voit aloittaa ilmaiseksi ansaitsemaan rahaa ja ilman vuosimaksuja.
        Se, jolla ei ole pakko-ostojärjestelmää.
        Se, jossa voit tehdä töitä kotoa käsin, ilman suuria polttoaine-, puhelin, ym. kustannuksia. Jopa koulutukset voi hoitaa ilmaiseksi kotoa käsin.
        Se, jonka edustajista monet eivät tienaa paljon rahaa, mutta eivät silti halua lopettaa, koska haluavat käyttää meidän tuotteita päivittäin ja voivat ostaa niitä edullisimmalla hinnalla, eivätkä he halua tehdä kovasti töitä tämän asian kanssa.

        Se, miksi en kerro nimeä nyt, johtuu siitä, että jos sinä oikeesti haluat ansaita lisää rahaa verkostomarkkinoinnilla niin älä takerru suuriin lupauksiin vaan tee vertailuja. Varmasti löydät tämänkin yhtiön internetistä. Sen jälkeen toteat itse, että tämä kaikki on totta, tämä on hieno juttu ja kenties toteat, jeees, tämä on se mun juttu.
        Toinen syy miksi en kerro yhtiön nimeä nyt, johtuu siitä, että me ei tytkytetä meidän yhtiötä, ei tuotteita, eikä luvata pilvilinnoja. Me kerrotaan faktaa meidän tuotteista sekä mahdollisuuksista ja jokainen saa itse päättää mitä tekee, milloin tekee ja missä tekee, vai tekeekö ollenkaan. Me etsitään KYLLÄ vastauksia ja kunnioitetaan myös EI vastauksia.

        Iloista ja aurinkoista kesää kaikille.


      • Ei tytkytystä
        Onnellinen "jatteri" kirjoitti:

        "Mikä se yhtiö on?"

        Se, jonka ainakin yhdellä johtohenkilöllä on suomalaiset sukujuuret.
        Se, jolla on jo satoja miljonäärejä ja lisää tulee joka kuukausi. Kuvat ja nimet löytyy internetistä.
        Se, jonka edustajista nopeimmin miljonääriksi tullut henkilö teki sen alle viidessä vuodessa ja hän lähti mukaan 6 vuotta sen jälkeen kun yhtiö perustettiin.
        Se, jonka edustajista tänään mukaan lähtevä henkilö voi tienata enemmäin kuin kukaan aikaisemmin mukaan lähtenyt edustaja.
        Se, jossa voit aloittaa ilmaiseksi ansaitsemaan rahaa ja ilman vuosimaksuja.
        Se, jolla ei ole pakko-ostojärjestelmää.
        Se, jossa voit tehdä töitä kotoa käsin, ilman suuria polttoaine-, puhelin, ym. kustannuksia. Jopa koulutukset voi hoitaa ilmaiseksi kotoa käsin.
        Se, jonka edustajista monet eivät tienaa paljon rahaa, mutta eivät silti halua lopettaa, koska haluavat käyttää meidän tuotteita päivittäin ja voivat ostaa niitä edullisimmalla hinnalla, eivätkä he halua tehdä kovasti töitä tämän asian kanssa.

        Se, miksi en kerro nimeä nyt, johtuu siitä, että jos sinä oikeesti haluat ansaita lisää rahaa verkostomarkkinoinnilla niin älä takerru suuriin lupauksiin vaan tee vertailuja. Varmasti löydät tämänkin yhtiön internetistä. Sen jälkeen toteat itse, että tämä kaikki on totta, tämä on hieno juttu ja kenties toteat, jeees, tämä on se mun juttu.
        Toinen syy miksi en kerro yhtiön nimeä nyt, johtuu siitä, että me ei tytkytetä meidän yhtiötä, ei tuotteita, eikä luvata pilvilinnoja. Me kerrotaan faktaa meidän tuotteista sekä mahdollisuuksista ja jokainen saa itse päättää mitä tekee, milloin tekee ja missä tekee, vai tekeekö ollenkaan. Me etsitään KYLLÄ vastauksia ja kunnioitetaan myös EI vastauksia.

        Iloista ja aurinkoista kesää kaikille.

        Niin, eli mikä sen nimi on? Ei se tuosta käy ilmi ollenkaan. Vaikea vertailla, kun ei tiedä mistä puhut. Ei tarvitse tytkyttää lainkaan, vastaa vain suoraan kysymykseen, ei sen enempää.


      • Ahkera-eeva
        Onnellinen "jatteri" kirjoitti:

        "Mikä se yhtiö on?"

        Se, jonka ainakin yhdellä johtohenkilöllä on suomalaiset sukujuuret.
        Se, jolla on jo satoja miljonäärejä ja lisää tulee joka kuukausi. Kuvat ja nimet löytyy internetistä.
        Se, jonka edustajista nopeimmin miljonääriksi tullut henkilö teki sen alle viidessä vuodessa ja hän lähti mukaan 6 vuotta sen jälkeen kun yhtiö perustettiin.
        Se, jonka edustajista tänään mukaan lähtevä henkilö voi tienata enemmäin kuin kukaan aikaisemmin mukaan lähtenyt edustaja.
        Se, jossa voit aloittaa ilmaiseksi ansaitsemaan rahaa ja ilman vuosimaksuja.
        Se, jolla ei ole pakko-ostojärjestelmää.
        Se, jossa voit tehdä töitä kotoa käsin, ilman suuria polttoaine-, puhelin, ym. kustannuksia. Jopa koulutukset voi hoitaa ilmaiseksi kotoa käsin.
        Se, jonka edustajista monet eivät tienaa paljon rahaa, mutta eivät silti halua lopettaa, koska haluavat käyttää meidän tuotteita päivittäin ja voivat ostaa niitä edullisimmalla hinnalla, eivätkä he halua tehdä kovasti töitä tämän asian kanssa.

        Se, miksi en kerro nimeä nyt, johtuu siitä, että jos sinä oikeesti haluat ansaita lisää rahaa verkostomarkkinoinnilla niin älä takerru suuriin lupauksiin vaan tee vertailuja. Varmasti löydät tämänkin yhtiön internetistä. Sen jälkeen toteat itse, että tämä kaikki on totta, tämä on hieno juttu ja kenties toteat, jeees, tämä on se mun juttu.
        Toinen syy miksi en kerro yhtiön nimeä nyt, johtuu siitä, että me ei tytkytetä meidän yhtiötä, ei tuotteita, eikä luvata pilvilinnoja. Me kerrotaan faktaa meidän tuotteista sekä mahdollisuuksista ja jokainen saa itse päättää mitä tekee, milloin tekee ja missä tekee, vai tekeekö ollenkaan. Me etsitään KYLLÄ vastauksia ja kunnioitetaan myös EI vastauksia.

        Iloista ja aurinkoista kesää kaikille.

        Olen kiinnostuntu tuosta yhtiöstä. Vaikuttaa asialliseslta ja dynaamiselta firmalta.
        Mistä saan lisätietoja ja kontkia firmaan? Minkä niminen tämä yhtiö on? Toimiiko se myös Suomessa eli pärjääkö suomenkielellä ja ahkeralla asenteella?


      • Onnellinen "jatteri"
        Ahkera-eeva kirjoitti:

        Olen kiinnostuntu tuosta yhtiöstä. Vaikuttaa asialliseslta ja dynaamiselta firmalta.
        Mistä saan lisätietoja ja kontkia firmaan? Minkä niminen tämä yhtiö on? Toimiiko se myös Suomessa eli pärjääkö suomenkielellä ja ahkeralla asenteella?

        Löydät tämän yhtiön internetistä suhteellisen helposti. Netistä löydät myös henkilöitä ja voit valita heistä itsellesi mieleisen sponsorin. Toimii Suomessa ja kymmenissä muissakin maissa. Löytyy myös Suomen kaupparekisteristä. Pärjäät suomenkielellä ja ahkeralla työllä.


      • Millä nimellä?
        Onnellinen "jatteri" kirjoitti:

        Löydät tämän yhtiön internetistä suhteellisen helposti. Netistä löydät myös henkilöitä ja voit valita heistä itsellesi mieleisen sponsorin. Toimii Suomessa ja kymmenissä muissakin maissa. Löytyy myös Suomen kaupparekisteristä. Pärjäät suomenkielellä ja ahkeralla työllä.

        Yritin hakea sitä yhtiötä Internetistä, mutta en tiennyt mitä hakusanoja käyttää. Kirjoitin "yhtiö" mutta vastauksia tuli aivan liikaa. Miten etsin juuri sinun yhtiötäsi?


      • amwamwamw
        Onnellinen "jatteri" kirjoitti:

        "Mikä se yhtiö on?"

        Se, jonka ainakin yhdellä johtohenkilöllä on suomalaiset sukujuuret.
        Se, jolla on jo satoja miljonäärejä ja lisää tulee joka kuukausi. Kuvat ja nimet löytyy internetistä.
        Se, jonka edustajista nopeimmin miljonääriksi tullut henkilö teki sen alle viidessä vuodessa ja hän lähti mukaan 6 vuotta sen jälkeen kun yhtiö perustettiin.
        Se, jonka edustajista tänään mukaan lähtevä henkilö voi tienata enemmäin kuin kukaan aikaisemmin mukaan lähtenyt edustaja.
        Se, jossa voit aloittaa ilmaiseksi ansaitsemaan rahaa ja ilman vuosimaksuja.
        Se, jolla ei ole pakko-ostojärjestelmää.
        Se, jossa voit tehdä töitä kotoa käsin, ilman suuria polttoaine-, puhelin, ym. kustannuksia. Jopa koulutukset voi hoitaa ilmaiseksi kotoa käsin.
        Se, jonka edustajista monet eivät tienaa paljon rahaa, mutta eivät silti halua lopettaa, koska haluavat käyttää meidän tuotteita päivittäin ja voivat ostaa niitä edullisimmalla hinnalla, eivätkä he halua tehdä kovasti töitä tämän asian kanssa.

        Se, miksi en kerro nimeä nyt, johtuu siitä, että jos sinä oikeesti haluat ansaita lisää rahaa verkostomarkkinoinnilla niin älä takerru suuriin lupauksiin vaan tee vertailuja. Varmasti löydät tämänkin yhtiön internetistä. Sen jälkeen toteat itse, että tämä kaikki on totta, tämä on hieno juttu ja kenties toteat, jeees, tämä on se mun juttu.
        Toinen syy miksi en kerro yhtiön nimeä nyt, johtuu siitä, että me ei tytkytetä meidän yhtiötä, ei tuotteita, eikä luvata pilvilinnoja. Me kerrotaan faktaa meidän tuotteista sekä mahdollisuuksista ja jokainen saa itse päättää mitä tekee, milloin tekee ja missä tekee, vai tekeekö ollenkaan. Me etsitään KYLLÄ vastauksia ja kunnioitetaan myös EI vastauksia.

        Iloista ja aurinkoista kesää kaikille.

        Ettei tuo suomalaistaustainen ole Vaatehuone-Vaula itse? Ja Pyhimys-Yager aloitti 1964 -- viisi-kuusi vuotta Amwayn perustamisen jälkeen. Miljonääriksi hänet mainitaan kolmekymppisenä -- se on 1969. Tosiaan, Network-21 yrittää hääräillä nykyään Intternetissä. Taannoin törmäsin ruotsalaisen jantterin sivustoihin, joilla mainittiin -- kauhistuksen kauhistus -- jopa tuotteiden hinnat.

        Saattaahan kyseessä olla joku muukin verkko tai katiska. Esimerkiksi sanalla 'ilmainen' on kaikissa VM-firmoissa aika epäsovinnainen merkitys.


    • Hauska provo mutta ajankuluksi, vastailen silti :)

      No todellisuudessa varsinaisia verkostomarkkinoinnilla ansainneita miljonäärejä on vain muutama koko maailmassa. Lisäksi tuossa edellisessä oli paljon asiavirheitä ja niin kuluneita sanontoja sekä perättömiä huhuja ja valheita jotka liittyvät verkostomarkkinointiin joten ei mitään uutta.

      "Se, jonka ainakin yhdellä johtohenkilöllä on suomalaiset sukujuuret."

      --- Aika monella yritysjohtajalla on suomalaiset sukujuuret, entä sitten, joku meriitti?

      "Se, jolla on jo satoja miljonäärejä ja lisää tulee joka kuukausi. Kuvat ja nimet löytyy internetistä."

      --- Suuresti liioiteltuja verkostomarkkinoinnissa, näin ei ole ollut koskaan, eikä tule olemaan. Maailman 1000 miljonäärin tilastoissa ei ole ainoatakaan verkostomiljonääriä Toki voinee pitää paikkansa jos kyseessä olisi esim. osakesijoittajat mutta siinä tapauksessa tämä on väärällä foorumilla.

      "Se, jonka edustajista nopeimmin miljonääriksi tullut henkilö teki sen alle viidessä vuodessa ja hän lähti mukaan 6 vuotta sen jälkeen kun yhtiö perustettiin."

      ---- Viittaan edelliseen ja siihen että suuresti liioiteltu tieto ja oikeastaan urbaani legenda. SkyBiz viritelmässä käytettiin muuten samaa argumenttia jo 90-luvulla.

      "Se, jonka edustajista tänään mukaan lähtevä henkilö voi tienata enemmäin kuin kukaan aikaisemmin mukaan lähtenyt edustaja."

      --- Verkostomarkkinoinnin luonteesta johtuen, täysin mahdotonta, maailmasta loppuu ihmiset vai onko tämä viritelmä laajentanut reperttuaariaan ulkoavaruuteen?

      "Se, jossa voit aloittaa ilmaiseksi ansaitsemaan rahaa ja ilman vuosimaksuja."

      --- Tietenkin, rahaa tulee ilmasta ja suoraan ikkunoista ja ovista :D

      "Se, jolla ei ole pakko-ostojärjestelmää."

      --- Ei ehkä pakko-ostoa mutta pysyäksesi organisaatiossa mukana, on sinun silti ostettava kuukaudessa jotain " pientä". Samoin on pakollista hankkia kaikki oheismateriaali sekä käytävä kalliissa koulutuksissa ja " eventeissä" jotka maksaakin sitten pienen kultakaivoksen hinnan, todella ilmaista siis :)


      "Se, jossa voit tehdä töitä kotoa käsin, ilman suuria polttoaine-, puhelin, ym. kustannuksia. Jopa koulutukset voi hoitaa ilmaiseksi kotoa käsin."

      --- Jep, jokaisellahan pienyritykselläkin, tarkoitan normaalilla toiminimellä tai millä tahansa yrityksellä on samat edellytykset ja omien tilojen käytöstä saa vielä sopivasti vähennykeiäkin, eli mitä uutta ja mikä oli tämän pointti?

      Se, jonka edustajista monet eivät tienaa paljon rahaa, mutta eivät silti halua lopettaa, koska haluavat käyttää meidän tuotteita päivittäin ja voivat ostaa niitä edullisimmalla hinnalla, eivätkä he halua tehdä kovasti töitä tämän asian kanssa."

      --- Tässähän se koko jutun idea ja elinkaari paljastuikin. Kukaan ei siis tienaa mitään mutta kaverilojaalisuudesta johtuen, roikutaan vain mukana ja käytetään tuotteita joilla on pääosin pelkästään psyykkinen vaikutus eikä mitään tieteellisesti todistettua hyötyä. Mahdollisesti myös pidemmän päälle hengenvaarallisia tuotteita koska kukaan ei ole koskaan testannut tieteellisesti mitä aineita ne oikeasti sisältävät. Mitä halpuuteen tulee, verkostomarkkinoinnilla kaupattavat tuotteet ovat kaikki OIKEITA tuotteita reilusti kalliimpia etkä loppujen lopuksi ole ollenkaan varma, leikitkö oman terveytesi kanssa käyttämällä verkostohörhöjen kauppaamia mömmöjä.

      • Onnellinen "jatteri"

        "No todellisuudessa varsinaisia verkostomarkkinoinnilla ansainneita miljonäärejä on vain muutama koko maailmassa."

        En olis uskonut, että vastustajilla on noin huonot taidot etsiä tietoa internetistä.
        Maailmassa löytyy yli 700 verkostoyritystä ja jokaisessa, jotka ovat toimineet yli 10 vuotta, löytyy useita miljonäärejä. Meidän yhtiössä niitä on satoja ja lisää tulee joka kuukausi.

        "Lisäksi tuossa edellisessä oli paljon asiavirheitä"

        Kaikki tiedot on tarkistettavissa internetistä. Jos taidot ei siihen siitä, niin on parempi olla hiljaa.

        "Aika monella yritysjohtajalla on suomalaiset sukujuuret, entä sitten, joku meriitti?"

        Se oli vinkki, jotta löytäisit kyseisen yhtiön, mutta onhan se myös meriitti. Harvassa vastustajassa on johtaja ainesta.

        "Maailman 1000 miljonäärin tilastoissa ei ole ainoatakaan verkostomiljonääriä"

        Tuskimpa heillä on hinkua olla 1000 kärjessä. Verkostoijat arvostavat enemmän vapautta ja toisten auttamista kuin kilpailua paalupaikasta.

        "SkyBiz viritelmässä käytettiin..."

        SkyBiz oli tosiaan viritelmä, jonka elinkaari oli hyvin lyhyt. Heillä oli tyypillinen Exit strategia, rahat pois aloitusmaksuilla ja töpseli irti seinästä. Kuuluu kategoriaan Wincapita. Kunnollisen verkostoyrityksen strategia on jäädä pysyvästi sinne missä he aloittavat, eikä heillä ole suuria aloitusmaksuja.

        "täysin mahdotonta, maailmasta loppuu ihmiset"

        Tyypillinen harhaluulo vastustustajilta, jotka eivät ymmärrä miten toimivassa verkostoyrityksessä palkkiojärjestelmä toimii. Hyville tuloille pääsee alle 1000 henkilön verkostolla, jossa on toistuvaa kulutusta. Miljonääreiksi aikovien täytyy yleensä rakentaa tuhansien ihmisten verkosto, jossa riittää, että itse on etsinyt 3 - 5 johtaja tyyppiä, jotka opettavat toisia menestymään. Verkostomarkkinointi ei perustu jatkuvaan oman verkoston kasvuun vaan liikevaihtoon. Kannattaa kiertää kaukaa sellaiset viritykset, joissa joissa myöhemmin mukaan lähteneet eivät voi tienata enempää kuin aikaisemmin mukaan lähteneet.

        "Ei ehkä pakko-ostoa mutta pysyäksesi organisaatiossa mukana, on sinun silti ostettava kuukaudessa jotain"

        Ei pidä paikkaansa ainakaan meidän yhtiössä. Mikään pakko ei ole ostaa edes joka vuosi!!!

        "Samoin on pakollista hankkia kaikki oheismateriaali sekä käytävä kalliissa koulutuksissa ja " eventeissä" jotka maksaakin sitten pienen kultakaivoksen hinnan"

        Ei pidä paikkaansa ainakaan meidän yhtiössä. Mikään pakko ei ole osallistua kouluksiin. Halutessaan koulutusta saa ilmaiseksi. "Eventit" maksaa korkeintaan 5 - 10 euroa, joilla kustannetaan tilavuokrat. Usein yhtiö maksaa tilavuokrat, jolloin osallistuminen on ilmainen. Aktiivisille verkostoijille yhtiö maksaa matkat ja majoitukset maailmanlaajuisiin vuositapahtumiin.

        "Kukaan ei siis tienaa mitään mutta kaverilojaalisuudesta johtuen, roikutaan vain mukana ja käytetään tuotteita"

        Taas tyypillinen harhaluulo. Minullakin suosittelun kautta on tullut paljon kuluttajia verkostooni, joita en tunne tai en ole koskaan tavannut. Osa sellaisia, joiden kanssa en ole puhunut edes puhelimessa.

        "Mahdollisesti myös pidemmän päälle hengenvaarallisia tuotteita koska kukaan ei ole koskaan testannut tieteellisesti mitä aineita ne oikeasti sisältävät."

        Pitää paikkaansa jossakin tapauksissa. Marketeissakin on tuhansia tuotteita, joista osa voi olla jopa hengenvaarallisia ja joiden sisältämien ainesosien yhteisvaikutuksesta ei ole riittävästi tieteellisiä tutkimuksia. Onneksi mediassakin viime aikoina puhuttu paljon esimerkiksi elintarvikkeiden sisältämien kemiallisten lisäaineiden vaikutuksesta terveyteen. Mainonnalla vedetään ikuluttajia kuin pässiä narussa. Eräskin Etelä-Pohjalainen yritys mainostaa "Hyvään pyritään, mutta priimaa tuppaa tulemahan". Kun katsoo yhtiön tuotteiden tuoteselosteita niin ne kemikaalikoktailit kannattaa jättää suosiolla kaupan hyllylle.


      • amwamwamw
        Onnellinen "jatteri" kirjoitti:

        "No todellisuudessa varsinaisia verkostomarkkinoinnilla ansainneita miljonäärejä on vain muutama koko maailmassa."

        En olis uskonut, että vastustajilla on noin huonot taidot etsiä tietoa internetistä.
        Maailmassa löytyy yli 700 verkostoyritystä ja jokaisessa, jotka ovat toimineet yli 10 vuotta, löytyy useita miljonäärejä. Meidän yhtiössä niitä on satoja ja lisää tulee joka kuukausi.

        "Lisäksi tuossa edellisessä oli paljon asiavirheitä"

        Kaikki tiedot on tarkistettavissa internetistä. Jos taidot ei siihen siitä, niin on parempi olla hiljaa.

        "Aika monella yritysjohtajalla on suomalaiset sukujuuret, entä sitten, joku meriitti?"

        Se oli vinkki, jotta löytäisit kyseisen yhtiön, mutta onhan se myös meriitti. Harvassa vastustajassa on johtaja ainesta.

        "Maailman 1000 miljonäärin tilastoissa ei ole ainoatakaan verkostomiljonääriä"

        Tuskimpa heillä on hinkua olla 1000 kärjessä. Verkostoijat arvostavat enemmän vapautta ja toisten auttamista kuin kilpailua paalupaikasta.

        "SkyBiz viritelmässä käytettiin..."

        SkyBiz oli tosiaan viritelmä, jonka elinkaari oli hyvin lyhyt. Heillä oli tyypillinen Exit strategia, rahat pois aloitusmaksuilla ja töpseli irti seinästä. Kuuluu kategoriaan Wincapita. Kunnollisen verkostoyrityksen strategia on jäädä pysyvästi sinne missä he aloittavat, eikä heillä ole suuria aloitusmaksuja.

        "täysin mahdotonta, maailmasta loppuu ihmiset"

        Tyypillinen harhaluulo vastustustajilta, jotka eivät ymmärrä miten toimivassa verkostoyrityksessä palkkiojärjestelmä toimii. Hyville tuloille pääsee alle 1000 henkilön verkostolla, jossa on toistuvaa kulutusta. Miljonääreiksi aikovien täytyy yleensä rakentaa tuhansien ihmisten verkosto, jossa riittää, että itse on etsinyt 3 - 5 johtaja tyyppiä, jotka opettavat toisia menestymään. Verkostomarkkinointi ei perustu jatkuvaan oman verkoston kasvuun vaan liikevaihtoon. Kannattaa kiertää kaukaa sellaiset viritykset, joissa joissa myöhemmin mukaan lähteneet eivät voi tienata enempää kuin aikaisemmin mukaan lähteneet.

        "Ei ehkä pakko-ostoa mutta pysyäksesi organisaatiossa mukana, on sinun silti ostettava kuukaudessa jotain"

        Ei pidä paikkaansa ainakaan meidän yhtiössä. Mikään pakko ei ole ostaa edes joka vuosi!!!

        "Samoin on pakollista hankkia kaikki oheismateriaali sekä käytävä kalliissa koulutuksissa ja " eventeissä" jotka maksaakin sitten pienen kultakaivoksen hinnan"

        Ei pidä paikkaansa ainakaan meidän yhtiössä. Mikään pakko ei ole osallistua kouluksiin. Halutessaan koulutusta saa ilmaiseksi. "Eventit" maksaa korkeintaan 5 - 10 euroa, joilla kustannetaan tilavuokrat. Usein yhtiö maksaa tilavuokrat, jolloin osallistuminen on ilmainen. Aktiivisille verkostoijille yhtiö maksaa matkat ja majoitukset maailmanlaajuisiin vuositapahtumiin.

        "Kukaan ei siis tienaa mitään mutta kaverilojaalisuudesta johtuen, roikutaan vain mukana ja käytetään tuotteita"

        Taas tyypillinen harhaluulo. Minullakin suosittelun kautta on tullut paljon kuluttajia verkostooni, joita en tunne tai en ole koskaan tavannut. Osa sellaisia, joiden kanssa en ole puhunut edes puhelimessa.

        "Mahdollisesti myös pidemmän päälle hengenvaarallisia tuotteita koska kukaan ei ole koskaan testannut tieteellisesti mitä aineita ne oikeasti sisältävät."

        Pitää paikkaansa jossakin tapauksissa. Marketeissakin on tuhansia tuotteita, joista osa voi olla jopa hengenvaarallisia ja joiden sisältämien ainesosien yhteisvaikutuksesta ei ole riittävästi tieteellisiä tutkimuksia. Onneksi mediassakin viime aikoina puhuttu paljon esimerkiksi elintarvikkeiden sisältämien kemiallisten lisäaineiden vaikutuksesta terveyteen. Mainonnalla vedetään ikuluttajia kuin pässiä narussa. Eräskin Etelä-Pohjalainen yritys mainostaa "Hyvään pyritään, mutta priimaa tuppaa tulemahan". Kun katsoo yhtiön tuotteiden tuoteselosteita niin ne kemikaalikoktailit kannattaa jättää suosiolla kaupan hyllylle.

        Amwayn oman ilmoituksen mukaan Amerikan Iboista oli Timantteja vuonna 2009 0,0117%. Ollaan nyt hyväntahtoisia, ja kutsutaan näitä miljonääreiksi.

        Yhdysvaltain asukkaista dollarimiljonäärejä on tuon Kauppalehden jutun perusteella 4,5%. Tämä osuus on 500-kertainen Amway-janttereiden populaatioon verrattuna.

        Sanoisin, että mikäli miljonääriksi haluaa, niin ainakin Amwaysta kannattaa pysyä etäällä. Tietysti voi perustaa tai ostaa VM-firman, ja nyhtää tyhmiltä rahat pois, kuten Donald teki.


      • Onnellinen "jatteri"
        amwamwamw kirjoitti:

        Amwayn oman ilmoituksen mukaan Amerikan Iboista oli Timantteja vuonna 2009 0,0117%. Ollaan nyt hyväntahtoisia, ja kutsutaan näitä miljonääreiksi.

        Yhdysvaltain asukkaista dollarimiljonäärejä on tuon Kauppalehden jutun perusteella 4,5%. Tämä osuus on 500-kertainen Amway-janttereiden populaatioon verrattuna.

        Sanoisin, että mikäli miljonääriksi haluaa, niin ainakin Amwaysta kannattaa pysyä etäällä. Tietysti voi perustaa tai ostaa VM-firman, ja nyhtää tyhmiltä rahat pois, kuten Donald teki.

        Amway on liian vanhanaikainen ja tuotteet suurimmalta osaltaan markettien jakelu kamaa, etten ole koskaa ollut kiinnostunut Amwaysta. Siinä on liian kovan työn takana ansaita edes lisätuloja.

        "Tietysti voi perustaa tai ostaa VM-firman"

        Harvalla on niin paljon rahaa, että sais ostettua hyvän VM-firman. Vielä harvempi hyvä firma on myynnissä.
        Miksi lähteä perustamaan VM-firmaa, sijoittamaan paljon rahaa ja tekemään rajusti pioneerityötä kun valmiita toimivia konsepteja löytyy pilvin pimein. Toimivassa yhtiössä edustajilla on mahdollisuus ansaita enemmän kuin yhtiön johtajilla.
        Jos lähtee liiketoimintaa ajatuksella "nyhtää rahat pois tyhmiltä", niin turha on odottaa menestystä. Kestävä ja menestyvä liiketoiminta rakennetaan luomalla hyviä asiakassuhteita, olipa sit kyse mistä toimialasta tahansa.


      • Mikä nimi?
        Onnellinen "jatteri" kirjoitti:

        "No todellisuudessa varsinaisia verkostomarkkinoinnilla ansainneita miljonäärejä on vain muutama koko maailmassa."

        En olis uskonut, että vastustajilla on noin huonot taidot etsiä tietoa internetistä.
        Maailmassa löytyy yli 700 verkostoyritystä ja jokaisessa, jotka ovat toimineet yli 10 vuotta, löytyy useita miljonäärejä. Meidän yhtiössä niitä on satoja ja lisää tulee joka kuukausi.

        "Lisäksi tuossa edellisessä oli paljon asiavirheitä"

        Kaikki tiedot on tarkistettavissa internetistä. Jos taidot ei siihen siitä, niin on parempi olla hiljaa.

        "Aika monella yritysjohtajalla on suomalaiset sukujuuret, entä sitten, joku meriitti?"

        Se oli vinkki, jotta löytäisit kyseisen yhtiön, mutta onhan se myös meriitti. Harvassa vastustajassa on johtaja ainesta.

        "Maailman 1000 miljonäärin tilastoissa ei ole ainoatakaan verkostomiljonääriä"

        Tuskimpa heillä on hinkua olla 1000 kärjessä. Verkostoijat arvostavat enemmän vapautta ja toisten auttamista kuin kilpailua paalupaikasta.

        "SkyBiz viritelmässä käytettiin..."

        SkyBiz oli tosiaan viritelmä, jonka elinkaari oli hyvin lyhyt. Heillä oli tyypillinen Exit strategia, rahat pois aloitusmaksuilla ja töpseli irti seinästä. Kuuluu kategoriaan Wincapita. Kunnollisen verkostoyrityksen strategia on jäädä pysyvästi sinne missä he aloittavat, eikä heillä ole suuria aloitusmaksuja.

        "täysin mahdotonta, maailmasta loppuu ihmiset"

        Tyypillinen harhaluulo vastustustajilta, jotka eivät ymmärrä miten toimivassa verkostoyrityksessä palkkiojärjestelmä toimii. Hyville tuloille pääsee alle 1000 henkilön verkostolla, jossa on toistuvaa kulutusta. Miljonääreiksi aikovien täytyy yleensä rakentaa tuhansien ihmisten verkosto, jossa riittää, että itse on etsinyt 3 - 5 johtaja tyyppiä, jotka opettavat toisia menestymään. Verkostomarkkinointi ei perustu jatkuvaan oman verkoston kasvuun vaan liikevaihtoon. Kannattaa kiertää kaukaa sellaiset viritykset, joissa joissa myöhemmin mukaan lähteneet eivät voi tienata enempää kuin aikaisemmin mukaan lähteneet.

        "Ei ehkä pakko-ostoa mutta pysyäksesi organisaatiossa mukana, on sinun silti ostettava kuukaudessa jotain"

        Ei pidä paikkaansa ainakaan meidän yhtiössä. Mikään pakko ei ole ostaa edes joka vuosi!!!

        "Samoin on pakollista hankkia kaikki oheismateriaali sekä käytävä kalliissa koulutuksissa ja " eventeissä" jotka maksaakin sitten pienen kultakaivoksen hinnan"

        Ei pidä paikkaansa ainakaan meidän yhtiössä. Mikään pakko ei ole osallistua kouluksiin. Halutessaan koulutusta saa ilmaiseksi. "Eventit" maksaa korkeintaan 5 - 10 euroa, joilla kustannetaan tilavuokrat. Usein yhtiö maksaa tilavuokrat, jolloin osallistuminen on ilmainen. Aktiivisille verkostoijille yhtiö maksaa matkat ja majoitukset maailmanlaajuisiin vuositapahtumiin.

        "Kukaan ei siis tienaa mitään mutta kaverilojaalisuudesta johtuen, roikutaan vain mukana ja käytetään tuotteita"

        Taas tyypillinen harhaluulo. Minullakin suosittelun kautta on tullut paljon kuluttajia verkostooni, joita en tunne tai en ole koskaan tavannut. Osa sellaisia, joiden kanssa en ole puhunut edes puhelimessa.

        "Mahdollisesti myös pidemmän päälle hengenvaarallisia tuotteita koska kukaan ei ole koskaan testannut tieteellisesti mitä aineita ne oikeasti sisältävät."

        Pitää paikkaansa jossakin tapauksissa. Marketeissakin on tuhansia tuotteita, joista osa voi olla jopa hengenvaarallisia ja joiden sisältämien ainesosien yhteisvaikutuksesta ei ole riittävästi tieteellisiä tutkimuksia. Onneksi mediassakin viime aikoina puhuttu paljon esimerkiksi elintarvikkeiden sisältämien kemiallisten lisäaineiden vaikutuksesta terveyteen. Mainonnalla vedetään ikuluttajia kuin pässiä narussa. Eräskin Etelä-Pohjalainen yritys mainostaa "Hyvään pyritään, mutta priimaa tuppaa tulemahan". Kun katsoo yhtiön tuotteiden tuoteselosteita niin ne kemikaalikoktailit kannattaa jättää suosiolla kaupan hyllylle.

        "Maailmassa löytyy yli 700 verkostoyritystä ja jokaisessa, jotka ovat toimineet yli 10 vuotta, löytyy useita miljonäärejä."

        Laitat varmaan linkin tietoosi, jos jotain tuollaista väität?

        "Kaikki tiedot on tarkistettavissa internetistä. Jos taidot ei siihen siitä, niin on parempi olla hiljaa."

        Sinulla kun on tuo tieto jo valmiina, niin ei varmaan ole vaikeaa siihen linkittää?

        "Meidän yhtiössä niitä on satoja ja lisää tulee joka kuukausi."

        Mistä yhtiöstä on kyse?

        "Se oli vinkki, jotta löytäisit kyseisen yhtiön,"

        No mitä kainostelet, mikset kerro sen nimeä? Itsehän halusit, että vertailisimme sitä muihin. Jos maailmassa on yli 700 verkostoyritystä, niin en kai minä niitä jokaista rupea tarkistamaan löytääkseni suomalaisia.

        "jotka eivät ymmärrä miten toimivassa verkostoyrityksessä palkkiojärjestelmä toimii."

        Joka ikisessä verkostossa on aina enemmistö heitä, joilla ei ole omaa alalinjaa. Se johtuu yksinkertaisesti verkostojen rakenteesta ja sille ei voi mitään. Miten tuo enemmistö siis ansaitsee verkostossasi?


      • Onnellinen "jatteri" kirjoitti:

        "No todellisuudessa varsinaisia verkostomarkkinoinnilla ansainneita miljonäärejä on vain muutama koko maailmassa."

        En olis uskonut, että vastustajilla on noin huonot taidot etsiä tietoa internetistä.
        Maailmassa löytyy yli 700 verkostoyritystä ja jokaisessa, jotka ovat toimineet yli 10 vuotta, löytyy useita miljonäärejä. Meidän yhtiössä niitä on satoja ja lisää tulee joka kuukausi.

        "Lisäksi tuossa edellisessä oli paljon asiavirheitä"

        Kaikki tiedot on tarkistettavissa internetistä. Jos taidot ei siihen siitä, niin on parempi olla hiljaa.

        "Aika monella yritysjohtajalla on suomalaiset sukujuuret, entä sitten, joku meriitti?"

        Se oli vinkki, jotta löytäisit kyseisen yhtiön, mutta onhan se myös meriitti. Harvassa vastustajassa on johtaja ainesta.

        "Maailman 1000 miljonäärin tilastoissa ei ole ainoatakaan verkostomiljonääriä"

        Tuskimpa heillä on hinkua olla 1000 kärjessä. Verkostoijat arvostavat enemmän vapautta ja toisten auttamista kuin kilpailua paalupaikasta.

        "SkyBiz viritelmässä käytettiin..."

        SkyBiz oli tosiaan viritelmä, jonka elinkaari oli hyvin lyhyt. Heillä oli tyypillinen Exit strategia, rahat pois aloitusmaksuilla ja töpseli irti seinästä. Kuuluu kategoriaan Wincapita. Kunnollisen verkostoyrityksen strategia on jäädä pysyvästi sinne missä he aloittavat, eikä heillä ole suuria aloitusmaksuja.

        "täysin mahdotonta, maailmasta loppuu ihmiset"

        Tyypillinen harhaluulo vastustustajilta, jotka eivät ymmärrä miten toimivassa verkostoyrityksessä palkkiojärjestelmä toimii. Hyville tuloille pääsee alle 1000 henkilön verkostolla, jossa on toistuvaa kulutusta. Miljonääreiksi aikovien täytyy yleensä rakentaa tuhansien ihmisten verkosto, jossa riittää, että itse on etsinyt 3 - 5 johtaja tyyppiä, jotka opettavat toisia menestymään. Verkostomarkkinointi ei perustu jatkuvaan oman verkoston kasvuun vaan liikevaihtoon. Kannattaa kiertää kaukaa sellaiset viritykset, joissa joissa myöhemmin mukaan lähteneet eivät voi tienata enempää kuin aikaisemmin mukaan lähteneet.

        "Ei ehkä pakko-ostoa mutta pysyäksesi organisaatiossa mukana, on sinun silti ostettava kuukaudessa jotain"

        Ei pidä paikkaansa ainakaan meidän yhtiössä. Mikään pakko ei ole ostaa edes joka vuosi!!!

        "Samoin on pakollista hankkia kaikki oheismateriaali sekä käytävä kalliissa koulutuksissa ja " eventeissä" jotka maksaakin sitten pienen kultakaivoksen hinnan"

        Ei pidä paikkaansa ainakaan meidän yhtiössä. Mikään pakko ei ole osallistua kouluksiin. Halutessaan koulutusta saa ilmaiseksi. "Eventit" maksaa korkeintaan 5 - 10 euroa, joilla kustannetaan tilavuokrat. Usein yhtiö maksaa tilavuokrat, jolloin osallistuminen on ilmainen. Aktiivisille verkostoijille yhtiö maksaa matkat ja majoitukset maailmanlaajuisiin vuositapahtumiin.

        "Kukaan ei siis tienaa mitään mutta kaverilojaalisuudesta johtuen, roikutaan vain mukana ja käytetään tuotteita"

        Taas tyypillinen harhaluulo. Minullakin suosittelun kautta on tullut paljon kuluttajia verkostooni, joita en tunne tai en ole koskaan tavannut. Osa sellaisia, joiden kanssa en ole puhunut edes puhelimessa.

        "Mahdollisesti myös pidemmän päälle hengenvaarallisia tuotteita koska kukaan ei ole koskaan testannut tieteellisesti mitä aineita ne oikeasti sisältävät."

        Pitää paikkaansa jossakin tapauksissa. Marketeissakin on tuhansia tuotteita, joista osa voi olla jopa hengenvaarallisia ja joiden sisältämien ainesosien yhteisvaikutuksesta ei ole riittävästi tieteellisiä tutkimuksia. Onneksi mediassakin viime aikoina puhuttu paljon esimerkiksi elintarvikkeiden sisältämien kemiallisten lisäaineiden vaikutuksesta terveyteen. Mainonnalla vedetään ikuluttajia kuin pässiä narussa. Eräskin Etelä-Pohjalainen yritys mainostaa "Hyvään pyritään, mutta priimaa tuppaa tulemahan". Kun katsoo yhtiön tuotteiden tuoteselosteita niin ne kemikaalikoktailit kannattaa jättää suosiolla kaupan hyllylle.

        "Ei pidä paikkaansa ainakaan meidän yhtiössä. Mikään pakko ei ole ostaa edes joka vuosi!!!"

        ---- Niin EI meillä, noilla muilla vain on sellainen pakko. Jotenkin tullut kuultua tuokin jo moneen kymmeneen kertaan ja aina se huvittaa yhtä paljon.

        "Ei pidä paikkaansa ainakaan meidän yhtiössä. Mikään pakko ei ole osallistua kouluksiin. Halutessaan koulutusta saa ilmaiseksi. "Eventit" maksaa korkeintaan 5 - 10 euroa, joilla kustannetaan tilavuokrat. Usein yhtiö maksaa tilavuokrat, jolloin osallistuminen on ilmainen. Aktiivisille verkostoijille yhtiö maksaa matkat ja majoitukset maailmanlaajuisiin vuositapahtumiin. "

        --- Niinpäniin, totuus taitaa olla vain ihan eri kuin mitä "juttuja" liikkuu ylälinjalta. Jos ei ole pakko osallistua koulutuksiin tarkoittaa se sitä että taas tietämättömät myy tuotteita joista ei tiedä itsekkään mitään, ainiin, tämähän olikin verkostomarkkinointia ja ihan yleistä toimintakulttuuria niissä piireissä :D

        "Pitää paikkaansa jossakin tapauksissa. Marketeissakin on tuhansia tuotteita, joista osa voi olla jopa hengenvaarallisia ja joiden sisältämien ainesosien yhteisvaikutuksesta ei ole riittävästi tieteellisiä tutkimuksia. Onneksi mediassakin viime aikoina puhuttu paljon esimerkiksi elintarvikkeiden sisältämien kemiallisten lisäaineiden vaikutuksesta terveyteen. Mainonnalla vedetään ikuluttajia kuin pässiä narussa. Eräskin Etelä-Pohjalainen yritys mainostaa "Hyvään pyritään, mutta priimaa tuppaa tulemahan". Kun katsoo yhtiön tuotteiden tuoteselosteita niin ne kemikaalikoktailit kannattaa jättää suosiolla kaupan hyllylle."

        --- Yleinen harhaluulo on sinullakin asiassa. Kivijalkakaupoissa myytävistä tuotteista on olemassa tieteellisä ja puolueettomia tutkimustuloksia sekä ne ovat EVIRA:n tai jonkun muun lääkeviraston tarkastamia tuotteita. Verkostoviritelmät sensijaan tuovat tuotteita markkinoille rajojen yli ilman em. instannssien tutkintaa, ainoastaan Tulli saattaa ottaa yllätystarkastuksen mutta sekään ei tutki muuta kuin aineita jotka ovat kiellettyjen listoilla. Yksikään verkostoviritelmä ei ole tutkituttanut tai tarkastuttanut tuotteitaan ennen markkinoille laittamista asianmukaisesti. Mistään ei ainoaankaan verkostoviritelmän tuotteeseen ole saatu puolueettomia tutkimstuloksia EU:ssa hyväksytyistä laboratorioista, EU tasolla eivät myöskään ole tehneet tuotteista jotka tarvitsisivat pelkän ilmoituksen elintarvikeluvan sijaan saatikka sitten tuotteet jotka tarvitsevat elintarvikeluvan, tuotteet sisältävät usein myös allergenisoivia aineita joita ei ole merkitty pakkausselosteissa asianmukaisesti, tuoteselosteissa on paljon puutteita jne jne. Ja tämä on tarkastettua faktaa suoraan em. virastoista.
        Toisin sanoen, on huomattavasti helpompaa päästä päiviltä syömällä verkostoviritelmistä ostetuilla tuotteilla kuin niillä, jotka saa ostettua, puolet halvemmalla, kivijalkakaupoista ja apteekeista. Mainonnalla ei tässä asiassa ole mitään merkitystä, kuten verkostoviritelmien puolustajat yleensä väittävät vaan pikemminkin tiedottamisella ja tuotteiden valmistajien vastuu kuluttajille, eli katsotaan mitä niihin mömmöihin laitetaan ja saako niitä yleensä laittaa, ennen kuin laittaa niitä myyntiin.


    • Onnellinen "jatteri"

      "Laitat varmaan linkin tietoosi, jos jotain tuollaista väität?"

      En vamaan laita, koska sinähän et minua käskytä, eikä kukaan muukaan, vaikka olisi minkälainen pomo. Väitän edelleen, että jokainen joka haluaa menestyä verkostoitumalla löytää ne linkit itse.

      "niin en kai minä niitä jokaista rupea tarkistamaan löytääkseni suomalaisia"

      Etsi nyt edes 10 menestyneintä yritystä, jotka ovat tpoimineen ainakin 10 vuotta. Jos et löydä suomalaisia, löydät varmasti satoja ulkomaalaisia, mikäli haluat löytää.

      "Joka ikisessä verkostossa on aina enemmistö heitä, joilla ei ole omaa alalinjaa"

      Pitää paikkaansa. Ja joka ikisessä verkostossa, joka on toiminut vähintään 10 vuotta on enemmän niitä, jotka tienavat enemmän ja kuin ensimmäisenä mukaan lähteneet.

      "Miten tuo enemmistö siis ansaitsee verkostossasi? "

      Yksinkertaista, tekemällä liikevaihtoa. Riippumatta siitä, kuka on kenenkin verkostossa, jokaisella on mahdollisuus ansaita rahaa kun minä tilaan yhtiömme tuotteita ja minulla on mahdollisuus ansaita rahaa kun kuka tahansa, missä päin maailmaa tahansa tilaa yhtiömme tuotteita. Minimissään se tulee kuuden kuluttajan verkostolla, josta tulee tietty liikevaihto.
      Sponsorointikaan ei ole pakollista, jokainen voi halutetaan ostaa tukkuhintaan ja myydä vähittäishintaan ja näin hankkia lisätuloja.

      Yleensä toimivissa verkostoissa on niin, että enemmistä saa lisätuloja, sitten tulevat ne, jotka saavat verkostosta hyvän elanton ja vähemmistö on miljonäärejä.
      Sitten on joukko niitä, jotka eivät saa tuloja koska he eivät joko halua tai eivät osaa (useimmat oppii jos haluaa). Tämän joukon suuruus vaihtelee paljon eri yhtiöiden välillä. Siksi on tärkeää tehdä vertailuja itse, niin löytää sen, joka itselleen sopii parhaiten. Kaikkein vähiten kannattaa luottaa tällä palstalla olevien vastustajien vertailuihin ja sponsoriin, joka lupaa pilvilinnoja ilman työtä.

      Sitten vielä yks valintakriteeri, joka helpottaa valintaa mikäli haluat lisää vapaa-aikaa: Valitse sellainen yhtiö, jonka tuotteilla on toistuvaa kulutusta niin työtä ei tarvitse tehdä uudelleen ja uudelleen. Voit halutessasi jäädä vaikka eläkkeelle kun olet saavuttanut omat tavoitteesi. Niin minäkin tein, vaikka lakisääteiseen eläkkeeseen on vielä vuosia aikaa.

      • Kerro tarkemmin

        "En vamaan laita, koska sinähän et minua käskytä, eikä kukaan muukaan,"

        Onpas sinulla pinna piukalla! Ei se ollut mikään käsky vaan ehdotus. Jos kerran tiedät että maailmassa on useita jantterimiljunäärejä niin mikset voisi linkkiä tietoosi laittaa? Ei sinulla ole siinä mitään hävittävää, ja me näemme että tiedät mistä puhut. Ei sitä tarvitse heti huohottamaan ruveta, kun joku kysyy lisätietoja.

        "Etsi nyt edes 10 menestyneintä yritystä, jotka ovat tpoimineen ainakin 10 vuotta. "

        Eikö olisi helpompaa, että sinä kerrot sen firmasi nimen sen sijaan että me palstalaiset rupeamme sitä epätietoisina arvuuttelemaan useiden joukosta? Ei kai firmasi salainen voi olla?

        "Yksinkertaista, tekemällä liikevaihtoa."

        Ansaitseeko sillä? Minkä nimisiä tuotteita he myyvät?


      • AnalFisting

        Sanot, että verkostossa ansaitsevien tulot ovat peräisin liikevaihdosta. Ja mistäköhän tämä liikevaihto syntyy? Tuotteiden myynnistä verkoston jäsenille. Joillekin verkoston jäsenille voi siis syntyä nettotuloa vain, jos joku toinen verkoston jäsen kuluttaa tuotteisiin vastaavan summan verran enemmän kuin saa itse niiden myynnistä tuloa. Toisin sanoen verkostomarkkinointi on nollasummapeliä: verkostossa voi olla voittoa tekeviä jäseniä ("nettomyyjiä" tai "nettovoittajia") vain, jos on olemassa henkilöitä, jotka tekevät yhteenlaskettuna vastaavan suuruisen tappion, eli kuluttavat tuotteiden ostoon enemmän rahaa kuin saavat niiden myynnistä tuloja ("netto-ostajia" tai "nettohäviäjiä").

        Koska verkostoon ei tule rahaa sen ulkopuolelta, on loogis-matemaattinen fakta, että verkoston jäsenten yhteenlaskettujen voittojen on oltava nolla euroa - aivan samoin kuin pokerissa tai vedonlyönnissä voittajien voitot voivat olla peräisin vain häviäjien tappioista ja yhteenlaskettuna saman suuruisia.

        Yleensä ihmiset, joiden älykkyysosamäärä ylittää vajaamielisyyden rajan, ymmärtävät tämän, että verkostomarkkinointi suljettuna systeeminä on loogisella välttämättömyydellä nollasummapeliä. Ymmärrän kyllä, jos sinulle tuottaa vaikeuksia ymmärtää logiikan tai talouden perusasioita, kun tavallisen tekstin tuottaminenkin ilman jatkuvia kirjoitusvirheitä näyttää olevan ylivoimaista.


      • Onnellinen "jatteri"
        AnalFisting kirjoitti:

        Sanot, että verkostossa ansaitsevien tulot ovat peräisin liikevaihdosta. Ja mistäköhän tämä liikevaihto syntyy? Tuotteiden myynnistä verkoston jäsenille. Joillekin verkoston jäsenille voi siis syntyä nettotuloa vain, jos joku toinen verkoston jäsen kuluttaa tuotteisiin vastaavan summan verran enemmän kuin saa itse niiden myynnistä tuloa. Toisin sanoen verkostomarkkinointi on nollasummapeliä: verkostossa voi olla voittoa tekeviä jäseniä ("nettomyyjiä" tai "nettovoittajia") vain, jos on olemassa henkilöitä, jotka tekevät yhteenlaskettuna vastaavan suuruisen tappion, eli kuluttavat tuotteiden ostoon enemmän rahaa kuin saavat niiden myynnistä tuloja ("netto-ostajia" tai "nettohäviäjiä").

        Koska verkostoon ei tule rahaa sen ulkopuolelta, on loogis-matemaattinen fakta, että verkoston jäsenten yhteenlaskettujen voittojen on oltava nolla euroa - aivan samoin kuin pokerissa tai vedonlyönnissä voittajien voitot voivat olla peräisin vain häviäjien tappioista ja yhteenlaskettuna saman suuruisia.

        Yleensä ihmiset, joiden älykkyysosamäärä ylittää vajaamielisyyden rajan, ymmärtävät tämän, että verkostomarkkinointi suljettuna systeeminä on loogisella välttämättömyydellä nollasummapeliä. Ymmärrän kyllä, jos sinulle tuottaa vaikeuksia ymmärtää logiikan tai talouden perusasioita, kun tavallisen tekstin tuottaminenkin ilman jatkuvia kirjoitusvirheitä näyttää olevan ylivoimaista.

        Olipa typerä kommentti ja kirjoittajan nimimerkkikin "AnalFishing" kuvastaa surkeaa älykkyysosamäärää.

        Liikevaihto tulee kuluttajilta, jotka ostavat kulutushyödykkeitä.

        Harvat ostavat tuotteita tai palveluja, joista ei tiedä hyötyvänsä. Olipa toimiala sitten mikä tahansa.

        Kuluttajaverkostoon kuuluu sekä edustajia että asiakkaita ja nämä kaikki ostavat tuotteita vain siksi, koska tietävät hyötyvänsä ostamistaan tuotteista. Ensikertalaiset uskovat hyötyvänsä tuotteista. Useimmista heistä tulee vakioasiakkaita, jotkut ryhtyvät edustajaksi.
        Useimmat asiakkaat tulevat toisten asiakkaiden suosittelun kautta. Henkilökohtaiset kokemukset jostakin tuotteesta tai palvelusta vaikuttavat huomattavasti enemmän ostopäätöksiin kuin maksetut markkinointiviestit. Yleensä verkostomarkkinoinnissa tuotteiden liikevaihdosta 40 - 60 % maksetaan tietyille sopimussuhteessa oleville tahoille siihen informaatioketjuun, jotka ovat vaikuttaneet ostopäätökseen. Perinteisesti yhtiöt tuuhlaavat nämä rahan maksettuihin markkinointiviesteihin.

        Kuka siis häviää? Vain ne, jotka ostavat tuotteen tai palvelun, eivätkä sitten hyödynnä sitä.

        "verkostomarkkinointi suljettuna systeeminä"

        Suljetut systeemit ovat yleensä viritelmä, jotka kannattaa kiertää kaukaa.
        Meillä on kaikille AVOIN systeemi, jossa kuka tahansa voi ostaa kulutushyödykkeitä joko edustajilta, asiakkailta tai suoraan yhtiöltä. Kaikki hinnat ovat myös julkisesti näkyvissä yhtiön verkkosivuilla ja edustajat jakavat mielellään hinnastoja myös niille, joilla ei ole internet käytössä.


      • Mikä se on?
        Onnellinen "jatteri" kirjoitti:

        Olipa typerä kommentti ja kirjoittajan nimimerkkikin "AnalFishing" kuvastaa surkeaa älykkyysosamäärää.

        Liikevaihto tulee kuluttajilta, jotka ostavat kulutushyödykkeitä.

        Harvat ostavat tuotteita tai palveluja, joista ei tiedä hyötyvänsä. Olipa toimiala sitten mikä tahansa.

        Kuluttajaverkostoon kuuluu sekä edustajia että asiakkaita ja nämä kaikki ostavat tuotteita vain siksi, koska tietävät hyötyvänsä ostamistaan tuotteista. Ensikertalaiset uskovat hyötyvänsä tuotteista. Useimmista heistä tulee vakioasiakkaita, jotkut ryhtyvät edustajaksi.
        Useimmat asiakkaat tulevat toisten asiakkaiden suosittelun kautta. Henkilökohtaiset kokemukset jostakin tuotteesta tai palvelusta vaikuttavat huomattavasti enemmän ostopäätöksiin kuin maksetut markkinointiviestit. Yleensä verkostomarkkinoinnissa tuotteiden liikevaihdosta 40 - 60 % maksetaan tietyille sopimussuhteessa oleville tahoille siihen informaatioketjuun, jotka ovat vaikuttaneet ostopäätökseen. Perinteisesti yhtiöt tuuhlaavat nämä rahan maksettuihin markkinointiviesteihin.

        Kuka siis häviää? Vain ne, jotka ostavat tuotteen tai palvelun, eivätkä sitten hyödynnä sitä.

        "verkostomarkkinointi suljettuna systeeminä"

        Suljetut systeemit ovat yleensä viritelmä, jotka kannattaa kiertää kaukaa.
        Meillä on kaikille AVOIN systeemi, jossa kuka tahansa voi ostaa kulutushyödykkeitä joko edustajilta, asiakkailta tai suoraan yhtiöltä. Kaikki hinnat ovat myös julkisesti näkyvissä yhtiön verkkosivuilla ja edustajat jakavat mielellään hinnastoja myös niille, joilla ei ole internet käytössä.

        "Liikevaihto tulee kuluttajilta, jotka ostavat kulutushyödykkeitä. "

        Minkä nimisiä tuotteita he ostavat sinun verkostoltasi?

        "Kuluttajaverkostoon kuuluu sekä edustajia että asiakkaita ja nämä kaikki ostavat tuotteita"

        Amwayssä myynti verkoston ulkopuolelle on n. 4% luokkaa kokonaismyynnistä. Mitä luokkaa se on sinun verkostossasi?

        "Meillä on kaikille AVOIN systeemi,"

        Mikset kerro sen nimeä, jos se on avoin?

        " Kaikki hinnat ovat myös julkisesti näkyvissä yhtiön verkkosivuilla"

        Mikä on sen verkkosivun osoite? Mikset kerro sitä?


      • AnalFisting
        Onnellinen "jatteri" kirjoitti:

        Olipa typerä kommentti ja kirjoittajan nimimerkkikin "AnalFishing" kuvastaa surkeaa älykkyysosamäärää.

        Liikevaihto tulee kuluttajilta, jotka ostavat kulutushyödykkeitä.

        Harvat ostavat tuotteita tai palveluja, joista ei tiedä hyötyvänsä. Olipa toimiala sitten mikä tahansa.

        Kuluttajaverkostoon kuuluu sekä edustajia että asiakkaita ja nämä kaikki ostavat tuotteita vain siksi, koska tietävät hyötyvänsä ostamistaan tuotteista. Ensikertalaiset uskovat hyötyvänsä tuotteista. Useimmista heistä tulee vakioasiakkaita, jotkut ryhtyvät edustajaksi.
        Useimmat asiakkaat tulevat toisten asiakkaiden suosittelun kautta. Henkilökohtaiset kokemukset jostakin tuotteesta tai palvelusta vaikuttavat huomattavasti enemmän ostopäätöksiin kuin maksetut markkinointiviestit. Yleensä verkostomarkkinoinnissa tuotteiden liikevaihdosta 40 - 60 % maksetaan tietyille sopimussuhteessa oleville tahoille siihen informaatioketjuun, jotka ovat vaikuttaneet ostopäätökseen. Perinteisesti yhtiöt tuuhlaavat nämä rahan maksettuihin markkinointiviesteihin.

        Kuka siis häviää? Vain ne, jotka ostavat tuotteen tai palvelun, eivätkä sitten hyödynnä sitä.

        "verkostomarkkinointi suljettuna systeeminä"

        Suljetut systeemit ovat yleensä viritelmä, jotka kannattaa kiertää kaukaa.
        Meillä on kaikille AVOIN systeemi, jossa kuka tahansa voi ostaa kulutushyödykkeitä joko edustajilta, asiakkailta tai suoraan yhtiöltä. Kaikki hinnat ovat myös julkisesti näkyvissä yhtiön verkkosivuilla ja edustajat jakavat mielellään hinnastoja myös niille, joilla ei ole internet käytössä.

        "Liikevaihto tulee kuluttajilta, jotka ostavat kulutushyödykkeitä. "

        No niin, tajuat siis itsekin, että enemmistön verkoston jäsenistä on oltava kuluttajia, jotka käyttävät tuotteiden ostoon enemmän rahaa kuin saavat niiden myynnistä tuloja. Vain pieni osuus jäsenistä voi ansaita jonkinlaisia tuloja, saati sitten tulla toimeen verkostomarkkinoinnilla.


      • Onnellinen "jatteri"
        Mikä se on? kirjoitti:

        "Liikevaihto tulee kuluttajilta, jotka ostavat kulutushyödykkeitä. "

        Minkä nimisiä tuotteita he ostavat sinun verkostoltasi?

        "Kuluttajaverkostoon kuuluu sekä edustajia että asiakkaita ja nämä kaikki ostavat tuotteita"

        Amwayssä myynti verkoston ulkopuolelle on n. 4% luokkaa kokonaismyynnistä. Mitä luokkaa se on sinun verkostossasi?

        "Meillä on kaikille AVOIN systeemi,"

        Mikset kerro sen nimeä, jos se on avoin?

        " Kaikki hinnat ovat myös julkisesti näkyvissä yhtiön verkkosivuilla"

        Mikä on sen verkkosivun osoite? Mikset kerro sitä?

        "Amwayssä myynti verkoston ulkopuolelle on n. 4% luokkaa kokonaismyynnistä. Mitä luokkaa se on sinun verkostossasi?"

        Mahdoton sanoa tarkkaan kun en tiedä kuinka paljon kuluttajat ostavat tuotteita edustajilta ja se vaihtelee jonkin verran myös eri maissa. Omassa organisaatiossani asiakkaiden ostot ovat jossain 80 - 90 % välillä, ehkä hieman enemmänkin.

        Tässä vähän laajemmmin yhtiön kasvutilastoja:

        Verrattuna vuoteen 2009, vuonna 2010 Euroopassa oli kasvua 68% siinä asiakasryhmässä, jotka tilaavat tuotteita suoraan yhtiöltä.

        Tammikuussa 2011 USA:ssa edellä mainittujen asiakkaiden määrä kasvoi 79% ja edustajien määrä 33% verrattuna tammikuuhun 2010.

        Nimiä ei ole tarvetta kertoa täällä keskustelupalstalla, sillä jos kiinnostunut taho haluaa menestyä verkostossamme, hän varmasti löytää tämän yhtiön itsekin. En ole sponsoroimassa täällä uutta väkeä vaan kertomassa faktaa yhtiöstämme ja oikaisemassa väärinkäsityksiä, joita vastustajat yrittävät kaikin konstein viljellä.


      • Onnellinen "jatteri"
        AnalFisting kirjoitti:

        "Liikevaihto tulee kuluttajilta, jotka ostavat kulutushyödykkeitä. "

        No niin, tajuat siis itsekin, että enemmistön verkoston jäsenistä on oltava kuluttajia, jotka käyttävät tuotteiden ostoon enemmän rahaa kuin saavat niiden myynnistä tuloja. Vain pieni osuus jäsenistä voi ansaita jonkinlaisia tuloja, saati sitten tulla toimeen verkostomarkkinoinnilla.

        Saavatko tavallisen kivijalkamarketin asiakkaat tuloja siitä, että ostavat kyseistä marketista kulutushyödykkeitä? Plussa ja S-bonuksilla ei kovin hyvin elä. Vain pieni osa marketeissa kävijoistä voi ansaita jonkinlaisia tuloja marketin liikevaihdosta. Hekin saavat tuloja vai kyseisen marketin liikevaihdosta. Ero on siinä, että meillä ei ole kellokortteja ja voimme saada tuloja ympäri maailmaa syntyneestä liikevaihdosta, vaikka emme enää aktiivisesti töitä tekisikään.


      • selvänottaja
        Onnellinen "jatteri" kirjoitti:

        "Amwayssä myynti verkoston ulkopuolelle on n. 4% luokkaa kokonaismyynnistä. Mitä luokkaa se on sinun verkostossasi?"

        Mahdoton sanoa tarkkaan kun en tiedä kuinka paljon kuluttajat ostavat tuotteita edustajilta ja se vaihtelee jonkin verran myös eri maissa. Omassa organisaatiossani asiakkaiden ostot ovat jossain 80 - 90 % välillä, ehkä hieman enemmänkin.

        Tässä vähän laajemmmin yhtiön kasvutilastoja:

        Verrattuna vuoteen 2009, vuonna 2010 Euroopassa oli kasvua 68% siinä asiakasryhmässä, jotka tilaavat tuotteita suoraan yhtiöltä.

        Tammikuussa 2011 USA:ssa edellä mainittujen asiakkaiden määrä kasvoi 79% ja edustajien määrä 33% verrattuna tammikuuhun 2010.

        Nimiä ei ole tarvetta kertoa täällä keskustelupalstalla, sillä jos kiinnostunut taho haluaa menestyä verkostossamme, hän varmasti löytää tämän yhtiön itsekin. En ole sponsoroimassa täällä uutta väkeä vaan kertomassa faktaa yhtiöstämme ja oikaisemassa väärinkäsityksiä, joita vastustajat yrittävät kaikin konstein viljellä.

        "Nimiä ei ole tarvetta kertoa täällä keskustelupalstalla, sillä jos kiinnostunut taho haluaa menestyä verkostossamme, hän varmasti löytää tämän yhtiön itsekin. En ole sponsoroimassa täällä uutta väkeä vaan kertomassa faktaa yhtiöstämme ja oikaisemassa väärinkäsityksiä, joita vastustajat yrittävät kaikin konstein viljellä. "


        Kyllähän tuo nyt on niin puhdasta kakkendaalia kuin vain olla voi. :-) Jantteri kertoo "faktaa yhtiöstään", mutta ei katso "faktaksi" kertoa virityksen nimeä. No kaikki tätä palstaa koskaa lukeneet, tietävät mistä tämä johtuu. Väitän, että kun "yhtiön" nimi selviää, niin alta kymmenessä minuutissa löytyy oikeaa FAKTAA " yhtiön toiminnasta ja ennen kaikkea sen talousluvuista suhteessa janttereiden määrään.

        Sinunlaisia "firman" pyörittäjiä täällä on nähty jo aivan tarpeeksi ja KOSKAAN ei ole löytynyt yhtään toistaan kummempaa viritystä.

        Toisin sanoen ilman firman nimeä sinun on aivan turha kertoa täällä "faktojasi".


      • selvänottaja
        Onnellinen "jatteri" kirjoitti:

        Saavatko tavallisen kivijalkamarketin asiakkaat tuloja siitä, että ostavat kyseistä marketista kulutushyödykkeitä? Plussa ja S-bonuksilla ei kovin hyvin elä. Vain pieni osa marketeissa kävijoistä voi ansaita jonkinlaisia tuloja marketin liikevaihdosta. Hekin saavat tuloja vai kyseisen marketin liikevaihdosta. Ero on siinä, että meillä ei ole kellokortteja ja voimme saada tuloja ympäri maailmaa syntyneestä liikevaihdosta, vaikka emme enää aktiivisesti töitä tekisikään.

        Kun kerran kysyt, niin vastattakoon sitten. S-Bonus asiakkaat tienaavat jokainen enemmän kuin yli 90 prosenttia janttereista jo pelkästään bonuksilla. Lisäksi he eivät väitä nettipalstoilla tekevänsä "bisnestä".

        "Vain pieni osa marketeissa kävijoistä voi ansaita jonkinlaisia tuloja marketin liikevaihdosta."

        Jokainen esim. S-Bonus asiakas tienaa 100 prosenttisella varmuudella jotain. Korostan, että JOTAIN. Janttreista yli 90 prosenttia toimii "firmoissaan" puhtaasti nettomaksajina.

        "Ero on siinä, että meillä ei ole kellokortteja ja voimme saada tuloja ympäri maailmaa syntyneestä liikevaihdosta, vaikka emme enää aktiivisesti töitä tekisikään. "

        Kaupat ovat nykyään auki lähes kellon ympäri, eli ei tarvi ihan pakosta kellokortin kanssa kaupassa asioida.

        Loppu väite "ympäri maailmoista" on sinun mielikuvituksen tuotetta. Sinulla ei nimittäin tule liikevaihtoa yhtään mistään muualta, kuin korkeintaan härmästä, puhumattakaan voitosta.


      • Mikä sen nimi
        Onnellinen "jatteri" kirjoitti:

        "Amwayssä myynti verkoston ulkopuolelle on n. 4% luokkaa kokonaismyynnistä. Mitä luokkaa se on sinun verkostossasi?"

        Mahdoton sanoa tarkkaan kun en tiedä kuinka paljon kuluttajat ostavat tuotteita edustajilta ja se vaihtelee jonkin verran myös eri maissa. Omassa organisaatiossani asiakkaiden ostot ovat jossain 80 - 90 % välillä, ehkä hieman enemmänkin.

        Tässä vähän laajemmmin yhtiön kasvutilastoja:

        Verrattuna vuoteen 2009, vuonna 2010 Euroopassa oli kasvua 68% siinä asiakasryhmässä, jotka tilaavat tuotteita suoraan yhtiöltä.

        Tammikuussa 2011 USA:ssa edellä mainittujen asiakkaiden määrä kasvoi 79% ja edustajien määrä 33% verrattuna tammikuuhun 2010.

        Nimiä ei ole tarvetta kertoa täällä keskustelupalstalla, sillä jos kiinnostunut taho haluaa menestyä verkostossamme, hän varmasti löytää tämän yhtiön itsekin. En ole sponsoroimassa täällä uutta väkeä vaan kertomassa faktaa yhtiöstämme ja oikaisemassa väärinkäsityksiä, joita vastustajat yrittävät kaikin konstein viljellä.

        Mikset kerro nimeä, jotta voisimme arvioida yhtiötä? Mitä sillä on väliä, että kyseessä on keskustelupalsta?


    • Googlaa vaikka

      "Määrällisesti mitattuna ylivoimaisesti eniten miljonäärejä on Yhdysvalloissa: 5,2 miljoonalla kotitaloudella on omaisuutta yli miljoonalla dollarilla."

      Heh. Yhdysvalloissa verkostojantterien joukossa on suhteellisesti vähemmän miljonäärejä kuin väestön joukossa keskimäärin. Eli jantterointi on haitallista mikäli haluaa miljonääriksi. Jollet usko, niin googlaa!

    • "En olis uskonut, että vastustajilla on noin huonot taidot etsiä tietoa internetistä.
      Maailmassa löytyy yli 700 verkostoyritystä ja jokaisessa, jotka ovat toimineet yli 10 vuotta, löytyy useita miljonäärejä. Meidän yhtiössä niitä on satoja ja lisää tulee joka kuukausi."

      --- No tuossa olet suhteellisen väärässä, kuten yleisesti verkostoveijarit ovat. Olen seurannut näitäkin tilastoja jo yli 10-vuotta. 700 kpl yli 10-vuotta toimivaa yritystä on jo vanha urbaani legenda jota näköjään viljellään edelleen, samaa väitettiin jo yli sen 10-vuotta sitten. Toistaiseksi maailmanlaajuisesti noita vanhoja "kunnon" verkostoviritelmiä on enää pystyssä kymmeniä, ei satoja. Jo vuonna 2005 verkostomarkkinoinnista tehtyjen tutkimusten mukaan 99% verkostomarkkinoinnissa mukana olevista tienaa alle 14$ kuukaudessa joten jo pelkästään tällä perusteella on mahdotonta että verkosotmarkkinioinnissa on paljon miljonäärejä. Suomessa ei ole yhtään, tai oli, ennen kuin WinCapita ja nyt syytteessä oleva johto menetti varansa.

      "Kaikki tiedot on tarkistettavissa internetistä. Jos taidot ei siihen siitä, niin on parempi olla hiljaa."

      --- AIWAN, tarkistettu on ja monesti eikä se siitä miksikään muutu.

      "Se oli vinkki, jotta löytäisit kyseisen yhtiön, mutta onhan se myös meriitti. Harvassa vastustajassa on johtaja ainesta."

      --- No meriitiksi ei sitä voitane sanoa. Käsittääkseni tässä ei kiistelty siitä, kenessä on johtaja-ainesta ja kenessä ei. Tyypillistä on se että joka kerta kun argumentit puolustajilla loppuu, mennään henkilökohtaisuuksiin, tosin, siihen on jo vuosien varrella tottunut, tavallaan....

      "Tuskimpa heillä on hinkua olla 1000 kärjessä. Verkostoijat arvostavat enemmän vapautta ja toisten auttamista kuin kilpailua paalupaikasta."

      --- Kyse ei olekkaan hinkumisesta eikä siitäkään haluaako miljonäärilistoille vaiko ei, jos siihen on meriittejä eli varallisuutta, siihen pääsee.

      "Tyypillinen harhaluulo vastustustajilta, jotka eivät ymmärrä miten toimivassa verkostoyrityksessä palkkiojärjestelmä toimii. Hyville tuloille pääsee alle 1000 henkilön verkostolla, jossa on toistuvaa kulutusta. Miljonääreiksi aikovien täytyy yleensä rakentaa tuhansien ihmisten verkosto, jossa riittää, että itse on etsinyt 3 - 5 johtaja tyyppiä, jotka opettavat toisia menestymään. Verkostomarkkinointi ei perustu jatkuvaan oman verkoston kasvuun vaan liikevaihtoon. Kannattaa kiertää kaukaa sellaiset viritykset, joissa joissa myöhemmin mukaan lähteneet eivät voi tienata enempää kuin aikaisemmin mukaan lähteneet."

      --- No em. juttu on oikeastaan vesitetty jo monesti viimeisten vuosien aikana. Toisekseen jos jokaisella henkilöllä olisi tuollainen verkosto niin se on jo matemaattinen mahdottomuus että jokaisesta on mahdollista leipoa miljonääriä. Komanneksi suomessa 1000 hengen organisaatio on mahdollista tapauksissa jos joku on tuonut viritelmän suomeen eli on tavallaan aloittamassa uutta systeemiä, tämän jälkeen jokaisen henkilön hänen alapuolellaan on paljon heikommat mahdollisuudet tienata juurikaan mitään. on siis ihan sama miten organisaatio on naamioitu jos yläpuolella oleva tienaa alapuolen ostoista ja niiden alapuolella jne, on kyseessä pyramidipeli, katsoi sitä sitten mistä kulmasta tahansa. Suomessa verkostomarkkinointiviritelmien elinkaari on suhteellisen lyhyt, oli se sitten toiminut vaikka 50-vuotta maailmalla, se ei ole mikään menestymisen tae.

      • Apessiiniassa

        Mikähän bisnes se sellainen on josta ei kerrota nimiä tai muuta josta voisi
        faktat tarkistaa? No sehän on VM-jantteribisnes, eli pyramidihuijaus!
        Ei näitä muuten voi käsittää, kun mainostetaan helvetisti mutta "faktaa"
        voi saada vain maksullisissa "eventeissä" ja bulshittiä ostamalla sekä maksamalla mitä rojalteja tai lisenssejä milloinkin.
        Ajatelkaapa kauppiasta joka myy tavaraa, mutta ei kerro siitä mitään jos
        et ensin maksa, jos sittenkään.
        Kun bisnes kusee niin serverit irti ja maan alle piiloon.
        Yleensä jantterit ovat elämänsä pilanneita, kouluttamattomia apinoita joilla
        ei ole muuta toimeentulomahdollisuutta kuin muiden huijaaminen.
        Se ei pitkään elätä, ainakaan julkisesti.


      • amwamwamw
        Apessiiniassa kirjoitti:

        Mikähän bisnes se sellainen on josta ei kerrota nimiä tai muuta josta voisi
        faktat tarkistaa? No sehän on VM-jantteribisnes, eli pyramidihuijaus!
        Ei näitä muuten voi käsittää, kun mainostetaan helvetisti mutta "faktaa"
        voi saada vain maksullisissa "eventeissä" ja bulshittiä ostamalla sekä maksamalla mitä rojalteja tai lisenssejä milloinkin.
        Ajatelkaapa kauppiasta joka myy tavaraa, mutta ei kerro siitä mitään jos
        et ensin maksa, jos sittenkään.
        Kun bisnes kusee niin serverit irti ja maan alle piiloon.
        Yleensä jantterit ovat elämänsä pilanneita, kouluttamattomia apinoita joilla
        ei ole muuta toimeentulomahdollisuutta kuin muiden huijaaminen.
        Se ei pitkään elätä, ainakaan julkisesti.

        Monet verkosto-"bisnikseen" lähtevät ovat varsin ok-tyyppejä. Ihmisiä, jotka ovat pyöritelleet ajatusta yrittäjyydestä jo pitkään. Ihmisiä, jotka haluavat oikeasti tehdä jotain päästäkseen irti nykyisestä tilanteestaan. Jopa idealisteja, jotka liiketoimintaesittelyn nieltyään kuvittelevat pääsevänsä mukaan toimintaan, joka tekee maailmasta jollakin tavoin oikeudenmukaisemman. Koulutuksella tai "älyllä" on aika vähän tekemistä asian kanssa.

        Yksikään VM-pulju ei toitota itseään "rikastu nopeasti ja helpolla"-iskulauseella. Sen sijaan painotetaan yrittämistä, kovaa työtä ja sitoutumisella saavutettavissa olevaa vaurautta. Tämä ehdollistaa osallistujan (ja luovuttajan) syyttämään itseään, eikä järjestelmää, sitten kun pää tulee vetävän käteen.

        Mutta suurin osa janttereista ei ole ku*ipäitä. Verkostoissa liian pitkään pyöriminen heistä kyllä tekee sellaisia.


    • "Yksikään VM-pulju ei toitota itseään "rikastu nopeasti ja helpolla"-iskulauseella. "

      --- Ei se nyt aivan noin ole. On niitä jotka eivät toitota tätä iskulausetta mutta voitaneen puhua 5-10% kaikista verkostoviritelmistä.

      Tuskin älyllä onkaan vaikutusta mainitsemaasi asiaan mutta todellisuudessa pitää muistaa se, että verkostobusineksessa on jo matemaattinen mahdottomuus jokaisen tienata juurikaan mitään ja yli 90% jää tässä järjestelmässä tappiolle. Eri asia jos pääsee kerralla tarpeeksi ylös organisaatioissa, silloin tienaamisen edellytykset ovat paremmat kuin muutaman kuukauden myöhemmässä vaiheessa toimintaan liittyvien.

    • Robert K.

      Hyvä pointti olen kanssasi samaa mieltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2897
    2. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      45
      2835
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2618
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      1684
    5. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      907
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      762
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      702
    Aihe