olin tänään de mcdonaldsissa ja SUOMENruotsalaiset surkimukset haukkuivat kokopaikan kun heillä on kuulemma ruotsissa paljon parempi mäkkikin, lol:-)
Eikös nämä vitun alintakastia olevat eläimet voisi mennä sitten sinne ruotsiin kun siellä on kerta niin kaikki paljon paremmin?
Venäläisen, Saksalaiset jne kaikki on OK, mutta hurrit on aivan vitun raivostuttavaa porukkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VITUN PASKAN TÄRKEÄT ALI-IHMISET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de paskapaikka
4
108
Vastaukset
- stackars dig
Steg du upp med rumpan före när du SKRIKER så förfärligt.Mitt treåriga barnbarn bär sig åt på precis samma sätt,men hon är i trotsåldern,du tycks ha blivit kvar där.
Du är alltså av den åsikten att finlandssvenskar inte får kritisera nånting?Skall vi bara vara ödmjuka och be om ursäkt att vi finns?Jag har också besökt mcdonalds som har varit uruselt skötta,visst får väl kunden säga sin åsikt.
- Virtanen05
Låter mer som sveriges finnar, tänk att nästan en halv miljon finnar har flyttat till sverige sen reser de hit och klagar på allt!
- nylandsbo
Samma åsikt,de är så jättesvenska när de kommer på besök.Men det är klart att vi finlandssvenskar får skulden,vi är ju allmänna syndabockar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325111Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su783137Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene182859Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252565- 452371
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321831Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?751821Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731526- 661314
- 821251