Olen ihastunut ja rakastunut sinuun M. Olet varattu ja niin olen minäkin. Viihdyn kanssasi. Olet ajatuksiltasi jotenkin samanlainen kuin minä. Kävisipä ihme ja saisin sinut. Haluan sinulle vain hyvää.
Hei M.... nainen!
38
1045
Vastaukset
- M...nainen
Samat sanat
M..nainen- J... mies
Kunpa se olisit sinä M....
Haluaisin viettää päivän kanssasi.
- M...nainen
Edelleen samat sanat. Vaan aika epätodennäköistäpä tuo on. Mutta voisimmehan olla toisillemme vähän aikaa hän :)
- J... mies
Voisimme omistaa toisillemme hetken elämästämme. Olisin onnellinen.
Voisinko laittaa vaikkapa sähköpostiosoitteeni niin voisit vastata minulle? - M...nainen
J... mies kirjoitti:
Voisimme omistaa toisillemme hetken elämästämme. Olisin onnellinen.
Voisinko laittaa vaikkapa sähköpostiosoitteeni niin voisit vastata minulle?No laita. :)
- J... mies
J... mies kirjoitti:
[email protected]
Toivottavasti voit kirjoittaa jo tänään.Odotan viestiäsi M...nainen. Olet mielessäni kaiken aikaa. Mielessäni halaan sinua ja toivon että se toteutuisi oikeasti.
- -M-
kylläpä tekstisi kolahti..itse olen ajautunut aivan samankaltaiseen tilanteeseen kuin sinä. Olen varattu, hän on varattu ja olemme hyviä ystäviä. Välillä tuntuu kuin hänkin tuntisi samoin kuin minä. Katseista sen huomaa.
Tiedämme molemmat, että koemme asiat samanlailla. Kun jäämme kaksin...emme saa sanaakaan suusta. Ainoastaan epämääräistä jutustelua ja ujoja lyhyitä katseita. Kaukaa on helpompi katsella...ajautua toisen silmiin ja upota yhteiseen maailmaan.
Minäkin haluan hänelle vain hyvää. Haluan hänen olevan onnellinen. Ja haluan vain hyvää meidän kumppaneillemme. Haluan hänet lähelleni ja itseasiassa jollain ihmeellisellä tavalla aina ajaudumme toistemme lähelle.
Luuletko, että tämä M on sinuunkin ihastunut/rakastunut?- J... mies
Se on toiveeni että hän olisi ihastunut minuun....edes vähän. :)
- Murrrr...
Onko tämä Murrr -naiselle??!!
Juhaltako??
http://cats.firefun.ru/images/gallery/resize_cache/07389-1014-cats.firefun.ru..jpeg
:)- J... mies
Ikävä kyllä ei ole. :)
T.Aloittaja - otan eron
J... mies kirjoitti:
Ikävä kyllä ei ole. :)
T.Aloittajatule ja ota minut. jätän puolisoni.
- Nuin ikkään
otan eron kirjoitti:
tule ja ota minut. jätän puolisoni.
Tässä on Asennetta!
- kuka tietää..
mistä sen voi tietää onko toinen sinuunkin yhtä paljon ihastunut/rakastunut?
- haista kuule
vi**u että on hauskaa
- Minna....
Ei tähän osaa kommentoida mitenkään kun ei tiedä kenestä on kyse ja mistä päin? Olisi kiva jos olisi tarkempaa tietoa, esim. Paikkakunnasta , mut tuskinpa minua tarkoitit. Koska en ole ollut tekemisissä J. . . eli kait Jari?
- J... mies
Ihastukseni tuohon naiseen on kestänyt todella kauan. Olen katsellut hänen hymyileviä huuliaan. Hiuksiaan. Olemme katselleet pitkään silmiin, rakastan hänen silmiään. Kauan olen tuntenut hänessä olevan jotakin erityistä. Hän seurustelee tahollaan ja minä myös. Olen tuntenut hänestä huokuvan välittämistä minua kohden.
Nyt on ihastumiseni tullut lakipisteeseensä. Tiedän että emme voi kuin suuren ihmeen kautta olla yhdessä. Haluaisin kuitenkin kuulla hänen tunteensa. Haluaisin tietää rakastaako tuo maailman ihanin nainen minua. Haluaisin elämääni mahtuvan edes yhden päivän hänen kanssaan. Sitten voisimme jatkaa tahoillamme......ehkä sitä ihmettä odottaen. - ?-?
Ok. Kerro milloin näit hänet viimeeksi?
Miksi ette voi yhdessä? Mikä on se este? Hän vai sinä?- J... mies
Kolme päivää sitten. Seurustelemme kumpikin tahoillamme.
- :)
Jos vastaus olisi: Kolme vuotta sitten, niin se viesti olisi voinut minulle :)
Muuten ei se ole minulle sitten :)- J... mies
Läheltä piti :)
- Ohesta..
Sen vähän mitä luin tätä ketjua niin täytyy todeta et todella kipeitä (lue sairaita) juttuja.. Kuka tervejärkinen ihminen laittais tällaiselle palstalle oman sähköpostiosoitteensa. Ja kaiken kukkuraksi olet todella epätoivoinen tapaus.. Tuo kommenttisi tuolla et 'Se on toiveeni että hän olisi ihastunut minuun... edes vähän.'
Voi surkuhupaisampaa enää olla? Omasta mielestäni Ei voi.- J... mies
Jos ihastuminen/rakastuminen on sairasta niin sitten olet oikeassa. Vaan kun et ole oikeassa. Ehkä olet sen ikäinen ettet vielä ymmärrä näitä asioita.
Sähköpostiosoite on helppo ottaa kuten minäkin niin tein. Kuka nyt laittaisi "virallisen" sähköpostiosoitteensa tälläisille palstoille? En minä ainakaan. Nämä ovat ihan järjellä ymmärrettäviä asioita, ainakin useimmille. - :)
J... mies kirjoitti:
Jos ihastuminen/rakastuminen on sairasta niin sitten olet oikeassa. Vaan kun et ole oikeassa. Ehkä olet sen ikäinen ettet vielä ymmärrä näitä asioita.
Sähköpostiosoite on helppo ottaa kuten minäkin niin tein. Kuka nyt laittaisi "virallisen" sähköpostiosoitteensa tälläisille palstoille? En minä ainakaan. Nämä ovat ihan järjellä ymmärrettäviä asioita, ainakin useimmille.Kyllä minä voin kirjoittaa viestin tähän osoitteeseen, mutta jos olet oikeasti Jari.. niin en minä tarkoittanut ketään Jaria..
Minun ajatuksissa on toinen ihminen J*** :)
:) - Ohesta..
J... mies kirjoitti:
Sähköpostiosoite on helppo ottaa kuten minäkin niin tein. Kuka nyt laittaisi "virallisen" sähköpostiosoitteensa tälläisille palstoille? En minä ainakaan. Nämä ovat ihan järjellä ymmärrettäviä asioita, ainakin useimmille.No kyllä tuo sinun touhusi aika lapselliselta ja epätoivoiselta vaikuttaa.
Ai ettenkö ymmärrä.. Jaa a.. No luulisin et ihan riittävän vanha ymmärtääkseni ihastuksesta ja rakkaudesta jotain. - :)
Ohesta.. kirjoitti:
No kyllä tuo sinun touhusi aika lapselliselta ja epätoivoiselta vaikuttaa.
Ai ettenkö ymmärrä.. Jaa a.. No luulisin et ihan riittävän vanha ymmärtääkseni ihastuksesta ja rakkaudesta jotain.Ei se ole lapsellista ollenkaan... No ehkä pikkusen... Mutta me olemme kaikki lapsia sielussa :) Jos olen hän??!!! Kyllä kirjoitan!!! Mutta vain J*** :)
Oletko varma että olet sinä hän?? - Ohesta..
:) kirjoitti:
Ei se ole lapsellista ollenkaan... No ehkä pikkusen... Mutta me olemme kaikki lapsia sielussa :) Jos olen hän??!!! Kyllä kirjoitan!!! Mutta vain J*** :)
Oletko varma että olet sinä hän??No en ole. Enkä ole kiinnostunut tuollaisesta pöntöstä. Sorry vaan..
Mut hyvät jatkot sulle! - Unohtui..
Ohesta.. kirjoitti:
No en ole. Enkä ole kiinnostunut tuollaisesta pöntöstä. Sorry vaan..
Mut hyvät jatkot sulle!Sitä paitsi, aloittajahan itse on joku J... Kommentoin vain tuohon kun sattui aloitus silmään.
- J... mies
:) kirjoitti:
Kyllä minä voin kirjoittaa viestin tähän osoitteeseen, mutta jos olet oikeasti Jari.. niin en minä tarkoittanut ketään Jaria..
Minun ajatuksissa on toinen ihminen J*** :)
:)Kirjoita vaikka huvin vuoksi. :)
- KUIN SINUT!!!
J_mies eroa ensin ja haaveile sen jälkeen toisesta naisesta. Sääliksi käy tyttöystävääsi hän ansaitsee paremman miehen.
- M^^^^
want you!
- J... mies
You can have me! :)
- M^^^^
J... mies kirjoitti:
You can have me! :)
Kuka sä olet? Jos oisit se, ketä kaipaan, niin vinkiks, et jotain juttua on meidän välillä ollut. Tänä vuonna...
- _
_
- sielunkumppanisi
Onko este vaan este vaan pelkkä hidaste? Oletko sanonut tuntesitasi mitään? Koska olet viimeksi nähnyt hänet? Täällä keskustelupaltalla tuskin saa yhteyden juuri oikeaan ihmiseen vaan sano suoraan asiat hänelle niin loppuu tuskastelu..
Minulla on hieman sama tilanne kun olen rakastanut yhtä nuoruuden rakastettua jotain 14 vuotta. Ja aina vain on jotain tunteita häneen. En tajua miksi. Nyt olen kuin kissa kuumalla katolla kun näen hänet. Olen myös maininnu tunteista hänelle. En kai pelottanut häntä pois?- J... mies
Olet minua rohkeampi kun olet maininnut hänelle tunteistasi. Minäkin olen tuntenut tuon M.... naisen jo pitkän aikaa, hieman pidemman aikaa kuin sinä omasi. Tunteita minulla on aina ollut häntä kohtaan ja tiedän että hänelläkin minua kohtaan mutta siitä on aikaa. Elämää on kulunut ja nyt minulla on suuret tunteet häntä kohtaan. Olin hänen kanssaan muutama päivä sitten, sanotuksi en saanut vaan en yrittänytkään. Ehkä odotan aikaa kun meidän tunteet on yhtäaikaa pinnassa.
- tämä selvä.
Äkkiäkös tuosta edellisestä irrottaudut, tekstari, selkeä sellainen ja se on siinä.Pääset nauttimaan M....N ihanuudesta.
- kukkanen34
kuulostaa ihan rakkaudelta. Kerro tunteistasi hänelle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944