Janne Kataja -keräys

Pelastakaa Janne Ry

Janne Katajalle myytiin ns. hometalo mikä vei hänet taloudellisesti syvään kuoppaan. Janne on itse kertonut, että työnteko ei ole enää maistunut.

Haluamme kuitenkin nähdä Jannen jatkossakin. Keräämme Janne Katajan hyväksi 150 000 fanilta euron per fani. Sillä Janne saa taloutensa kuntoon.

Laittakaa tällainen Facebookiin.

16

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.Ome

Mikä on tilinumero.Mä laitan kaksi eurooo.

• Happamia sano kettu

Suomessa on monta muutakin henkilöä jotka ovat kertoneet, että työnteko ei oikein maistu. Kerätkää samalla myös niille.

Laittakaa tällainen Facebookiin.

• haistakaa paska!!!

Vedä käteen! Vittu mitään maksa. Suomessa on ihmisiä jotka todella tarvitsee apua ja kukaan ei niille ole keräämässä mitään.
      Ruinatkoon Kataja vaan niiltä julkkiskamuiltaan....

• Autetaan toisiamme..

Hieno idea! Itse osallistuisin mieluusti moiseen keräykseen. Janne joutui perheineen syyttämänä tähän hirveään tilanteeseen, joka tulee vaikuttamaan hänen loppuelämäänsä.

Samalla hän julkisuuden henkilönä antoi kasvot niille monille muille perheille, jotka ovat joutuneet samaan tilanteeseen. Mielestäni nyt on aika osoittaa, että Suomesta löytyy solidaarisuutta ja lähimmäisen rakkautta. Yksi euro ei ole kenellekkään liikaa...

• jurde

älkää sitte unohtako hankkia rahankeäyslupaa muuten homma menee perseelleen

• home on sieni

Noo huu huu, EIhän tämä Janne Kataja ole taivas alla, kuten moni oikeessa hädässä oleva. EIkä ole edes ainut homeisen talon ostanut. Tuskin edes ainut vähänkään julkkis. Paska säkä toki homma on, mutta eihän sille voi mitään.

Eikäs jannulla ole kuitenkin ns. kivat tulot kuitenkin. Sen verran usein naamari näkyy telkkarissa.

Rahat voitte mun mielestä pitää ITTE, kuten tämä eräskin kivat fyrkat tehnyt "hyväntekeväisyys" porukkakin. Ostatte sitten Janne Kataja tuotteita koko rahalla.

• homppelihome

Mä annan heti 20 senttii.

• totuuden torvi
        homppelihome kirjoitti:

Mä annan heti 20 senttii.

Minä maksan juontaja Katajan kykyjen mukaan eli 1 sentin.

• home sweet home
        totuuden torvi kirjoitti:

Minä maksan juontaja Katajan kykyjen mukaan eli 1 sentin.

Jos menee kykyjen mukaan niin Kataja joutuu kyllä mulle ja koko Suomen kansalle maksumieheks. Suuri myötähäpeä koko jätkä ja suoraansanottuna tää homejuttu on sille ihan oikein, ei olis voinu paremmin sattua.

• Sweet home

Mä voisin antaa 20 €.

• tinkelitankeli

Janne Kataja on harvinaisen hauska juontaja! Ainakin minuun hänen huumori uppoaa. Jos olisi joku virallinen keräys voisin osallistua siihen ainakin 100eurolla. Ja kokemuksesta voin kertoa, hometalon omistaminen ei ole herkkua.

• Itse jo kuivilla !

Hoitakoon vaan sotkunsa itse. On nimittäin monta muutakin jotka ilman omaa syytään joutuneet "velkavankeuteen" pankkien kusetuksen tai hometalon tms. takia. Tsemppiä heille kaikille !

• Jannelle rahaa..

Kasassa jo 1 316 euroa, kuka avaisi tälle tilin mihin voi laittaa??

• Oma häpeä

Miksi et avaa itse?

• 20+1
        Oma häpeä kirjoitti:

Miksi et avaa itse?

Jannehan uhkasi muuttaa Riihimäeltä pois, jos Riihimäen teatterin avustuksia leikataan.
        Nyt olisi Janne pojalla aika pitää sanansa.

• Tarot Tuula

Kun hätä on suurin, on apukin lähellä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18584
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      57
      5498
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5117
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      33
      5017
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      38
      4851
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      77
      4739
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4303
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      3967
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      40
      3234
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2939
    Aihe