OLEN SYNTYPERÄINEN S UOMALAINEN JA KYSYN:

Jukolan Jussi.....

Miksi en saa tehdä työtä Suomessa ja vaikuttamassa omilla verorahoillani tämän isänmaani hyvinvointiin ?



Kuka osaa vastata meitä 400 000 työtöntä kiinnostavaan kysymykseen.


OIKEA VASTAUS ON MEILLE ELINTÄRKEÄ s e on ELÄMÄN JA KUOLEMAN kysymys.. ja vastaus

12

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paremminvointia?

      Siksi, koska olet työkyvytön eli työtön. Kokoomus/EK on päättänyt näin puolestasi.

    • J.J ((((((( ?

      entä ne muut 399 999 ? onko hekin ? kyvyttömiä edes kuulemaan vastausta ?

    • kyllä on

      Suomessa (pitkäaikas)työtön on aina työkyvytön. Siksi heitä voi pompotella vapaasti ilmaisissa työharjoitteluissa ja "työkyvyn palauttavissa" työtoimenpiteissä.

      Työttömät on iso bisnes rikkaille kouluttajille ja virkamiehille. Ei siitä haluta luopua.

    • J.J ))))))))))

      Mitä sinun mielestäsi työttömien pitäisi tehdä,,,että heidän tilenteensa edes hieman korjaantuisi---vai ei mitään..:?

    • reilu peli.........

      OTTAKAA TYÖTTÖMÄT NE TYÖT HALTUUNNE NIILTÄ JOTKA TEITÄ POMPOTTAA.......

    • Työnantajilla tuskin

      on meininkiäkään valita pitkäaikaistyötöntä normaalin ihmisen sijaan. Jos ihminen on ollut esim lähemmäs 10 vuotta työttömänä niin töihinpääsy mahdollisuudet ovat olemattomat.

    • Et kai sinä tartte

      muita työllistääksesi itsesi ? Tee päätös ihan itse.

    • rankkaa olla näin

      meillä työttömillä on keskenäinen solidaarisuus edelleen vahvaa.. toivottavasti se solidaarisuus voisi ylittää sen rajan joka halkaiseen työllistetyt ja työttömät eri kastiin.........?

    • Late Lapista.

      TYÖNANTAJAT TARVITSEVAT TYÖTTÖMIÄ !
      Jotta voisivat sanoa lisää palkkaa taikka parempia työoloja kinuaville työmiehilleen/naisilleen, jotta "jos eivät olot tai palkka kelpaa, niin tuollahan on portti! sen takana on 400 000 ukkoa ja akkaa tulossa tilallesi!"
      Suomessa ei tehtäisi näillä liksoilla töitä, jos täällä olisi työvoimapula!


      Late Lapista. Emeritius laivanrakentajat Ry!

    • kuole vaikka nälkään

      Ai sä olet suomalainen ? olet kumminkin rasisti ja juoppo ,ei susta ole kukaan päättäjä kiinnostunut ,no miksikö ? siksi että kaikki virkamiesten ja päättäjien eneria ja huomio kiinnittyy nykyään MAAHANMUUTTAJIIN ,varsinkin islamimaista tulleisiin NE ON NYT "IN" ja jos komaisista huomiota jotkut saa niin VÄHEMMISTÖT ja vähemmistöllä en nyt tarkoita esim TYÖTTÖMIÄ vaan HOMOJA JA LESBOJA ne ne on niin kovassa MUODISSA ja HUOLENPIDOSSA ainakin
      nykyisen presidentin aikana on ollut .Joten turha SUOMALAISEN TYÖTTÖMÄN on valittaa sillä ROMANIAN KERJÄLÄISETKIN huolissaan ajavat sinun ylitse

    • tyydy kohtaloosi

      Kohtalosi on olla syntyperäinen suomalainen. Elintasopakolaisille yritetään antaa sinunkin työsi.

    • Ennen vuotta 1918 oli torpparit, nyt on työttömät ja sama peli käynnissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe