Yksinäistä ihmistä vältellään

Ruttonainen

Jos erehdyt sanomaan, että olet yksinäinen tai tunnet yksinäisyyttä, et varmasti enää saa minkäänlaisia yhteydenottoja keltään. Jos sanot, että on kavereita ja pari ystävää, niin no hätä.
Jotkut tulee pilkallaan kyselemään, että oletko löytänyt kavereita. Mikseivät he itse voi olla sellainen minulle?
Olen niin pettynyt ihmisiin, kukaan ei minua kaipaa, enkä enää jaksa semmosta toivoakaan, saati panostaan uuteen "kaveriin"..on se nähty jo niin monta kertaa kerta toisensa jälkeen.
Olen kai niin tylsä, valittava ja rasittava. Ja tietysti ulkonäölliset seikat voi myös vaikuttaa, kun en ole sieltä kauneimmasta päästä. Ja siksi myös naiset iskee minun miehiäkin ihan vaikka istun mieheni vieressä, koska olen ruma ja lihava. (Nykyään ei ole miestäkään, koska mies luonnollisesti löysi paremman, eikä koskaan halunnut kanssani naimisiin, tms)
Ihmisromua, naisen irvikuva olen nyt, yksin ja eksynyt.
Yleensä vaan vittuilua saan osakseni tai välttelyä, vaikka olen ystävällinen ja kiltti. Mikä vika minussa on, kukaan ei minulle koskaan vastaa.
Vaikka annan itsestäni kaiken joissakin suhteissa, en silti kelpaa. Heti kun löydetään parempi kaveri, jään kokonaan kuvioista pois.
Olen todella surullinen yksinäinen 30-vuotias nainen ja taistellut tämän yksinäisyyden ja kelpaamattomuuten kanssa jo puolet iästäni. Koettanut peilata ja kelata kaikilta puolilta miksi minä en kelpaa vastausta saamatta. Yhtä helvettiä tämä elämä on.

6

2379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34534534543

"Jotkut tulee pilkallaan kyselemään, että oletko löytänyt kavereita. Mikseivät he itse voi olla sellainen minulle?"

Väärien ihmisten kanssa ei pysty olemaan kavereita ja ystäviä eikä semmoiselle ole oikeasti tarvettakaan.

Joukossa nuo väärät ihmiset pystyvät paremmin piiloutumaan mutta ongelmatilanteissa heidät tunnistaa.

• Ruttonainen

Kerran yksillä festareilla, jonne menin tietysti yksin näin yhden tutun naisen, jota luulin kaverikseni. Sitten hän sanoi "mennään etsimään sulle kavereita" Siinä aikamme kierreltiin ja kuinka ollakaan, eihän sieltä mitään löytynyt. hän toivotti hyvää illan jatkoa ja painui omaan sankkaan kaveriporukkaansa ja jätti minut kuin nallin kalliolle. Join pääni täyteen. Katkerat muistot.

• 23r2r3rw3rw3

Kannattiko juoda?

• tuollaista

oli minulla ala-asteella kun minua syrjittiin. En tiennyt, että aikuiset ovat yhtä lapsellisia. Ei kannata olla yhteyksissä tuollaisiin, pahentaa vain oloa lopulta.

Mutta ei kyllä tosiaan kannata kertoa yksinäisyydestään. Ihmiset ovat niin laumamielisiä, että vaistomaisesti olettavat sen tarkoittavan että sinussa on jotain vikaa. "Jos ei muut halua olla tuon ihmisen kanssa niin miksi minä sitten haluaisin?" Se on yksi syy miksi tälläkään palstalla ei saada ihmissuhteita aikaan, kun yksinäinen ei kuitenkaan huoli kaveriksi toista yksinäistä.

• kirsikka...

niin totta tosiaan yksinäinen olen minäkin,mutta silti en hyljeksi toista yksinäistä,ylpeäkin kai olen omalla tavallani ja sanon myös sinulle.älä vaadi itsellesi ystäviksi tuollaisia pinnallisia ihmisiä jotka luulevat olevansa parempia kuin muut.se mikä ei tule luonnostaan saa olla tulematta,ei ystävyyttä tarvitse ostaa ei pitäisi ainenkaan.vaan tuttavuus kaikki se yhteis olo tulee luonnostaan.sussa ei varmasti ole mitään vikaa. jokaisessahan meissä ihmisissä on vikamme kukaan ei ole täydellinen,surullista vain et oletkohan itse yksinäisyyden pelossa kaiketi ajautunut sitten niin sanottujen väärien ihmisten seuraan joita tuossa luettelit,koska kaikki ei todellakaan ole tuommoisia,ei miehet tai naiset.on myös niitä aitoja ja avara katseisia ihmisiä.toivon,että löydät sellaisia ja opit erottamaan sellaiset epä aidot jotka muuttuvat tilanteen mukaan tai seuran mukaan..ja todellakin tosi tilanteissa huomaat todellisen ystävän/ystävät...älä anna kohdella itseäsi kuin roskaa.poistu ennemmin itse sellaisten alentajien seurasta tai sulje sellaiset miehet ja naiset pois.olet ainut laatuinen sellaisena kuin olet.toista samanlaista ei ole kuin sinä :) kuuluu muuten eräs sanonta.aina löytyy parempi kuin sinä ja myöskin huonompi sinua. no joo,mutta hyvää kesää sinulle ja jaksamisia

• olet kieltämättä

tosi nynny. Sinuna sanoisin, että paskaa seuraa en kaipaakaan, joka on muuten totta! Ulkonäöstä ei kannata valittaa. Jokainen voi vähän laihduttaa, meikata ja laittaa hiukset hienosti. Mutta jos ja kun se on loppujenlopuksi aika vammaista touhua joka päivä, on hyvä kulkea täysin naturellina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe