Ens yöksi taas Highest scoring quarter: First
Kerroin 3,25 bet365
NBA
12
52
Vastaukset
- kätyri3
Miks ilmoittelet vetosi täällä? Etkö ole kenties varma osuuko ja haet varmuutta palstalta. Vai olisiko sitten parempi että mahdollisimman moni peesais ja häviäis rahat niin ei tuntuisi omat tappiotkaan yhtä pahalta?
- 28
Se että sun pelaaminen on tappiollista ei tee mun pelaamisesta tappiollista njäh njäh!
- shillai hoi
Voitolliset pelurit eivät tule keskustelupalstoille, joten koska tulit olet tappiollinen.
Joka tapauksessa vetosi kusee. - 28
shillai hoi kirjoitti:
Voitolliset pelurit eivät tule keskustelupalstoille, joten koska tulit olet tappiollinen.
Joka tapauksessa vetosi kusee.Siis hei mun palautusprosentti on reilut 300% hei. Mut koska kirjoittelet itsekkin tänne niin sun kohdalla olettaisin että tuo teoria pitää paikkaansa! Onko viimeisetkin velkarahat jo pelattu njäh njäh!!!
- P2
Miami vie koska Kyösti pelasi Dallasia!
- tussu-tale
Miami vie tän pelin hyvin selvästi koska mä pelasin sitä. Mä en nimittäin häviä koskaan, en koskaan.
- l-köpi
Dallas ei häviä perkele! Dirk on niin ihq!
- l-köpi
l-köpi kirjoitti:
Dallas ei häviä perkele! Dirk on niin ihq!
Wow! Täällähän on automaattinen sensuuri! Se poisti heti sanan, joka muistuttaa "pentelettä"!
- 6546
Voi luoja, myös n---keri on nykyään kielletty... voi tätä sensuurin luvattua maata, mehän eletään ihan DDR:ssä
- Huomannut6
Ei osunut ekalla neljänneksellä tällä kertaa.
- S-Kyösti
Kyösti nauraa Nobelaneria ryystäen!
- 28
Olipa hyvä että en muistanu veikata ennen ku matsi alkoi. Aina ku ehdin niin sillon voitan. Toivottavasti Dallas vie!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958