Helvata sentään.

Olisinko tankannu.

Pitkästä aikaa olisin tänään tankannu Onnarin jakajalla,mutta joku helvetin hiippari oli jättäny vaaleen vihreen VW Polon siihen jakajalle ja painunu kauppaa.Aikani siinä takana oottelin ja lueskelin Polon takalasista tekstiä Harjavallan pyörä ja-vapaa-aika,kunnes vittuunnuin oottelemaan ja painuin Söhrön jakajalle.Eikö sille helvetin lerppahuuli lökäpöksy Polo kuskille tullu mieleen,et voi siitä joku muukin bensaa/tiiseliä tankata.Seuraavaks kun tulee vastaava tilanne ni jään kyllä oottelemaan ja kysäsen kuskilta et mahtaako sulla olla tosissaan pissaa päässä.Vittu mua kiinnosta enää mikään.Lähen kaljalle.

4

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei dorga

Eikö siinä pystykkään tankkaamaan 2 autoa samaan aikaan?

• valivalivalivali

No voi helvatan paviaani, olisit menny sen jakajan toiselle puolelle tankkaamaan, sensijaan, että ihastelit kateellisena jonkun Poloa. Olipa tämäkin aihe valittaa.

• iytrö

Olkoot vaikka 10 jakajaa ja Lexus perseen alla niin niitä kotteroita EI KUULU jättää jakajalle parkkiin siks aikaa kun käydään vähän ostoksilla Onnarissa, sitä varten on kaupan pihassa parkkipaikat!

• samma häär.
        iytrö kirjoitti:

Olkoot vaikka 10 jakajaa ja Lexus perseen alla niin niitä kotteroita EI KUULU jättää jakajalle parkkiin siks aikaa kun käydään vähän ostoksilla Onnarissa, sitä varten on kaupan pihassa parkkipaikat!

Olishan se mukavaa jos sen auton siirtäs siitä jakajalta parkkiruutuun.Eipä siinä kaupan pihassa montaa jakajaa oo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5281
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3738
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2470
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      36
      1737
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1644
    6. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1598
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1590
    8. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1583
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1383
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1352
    Aihe