moi!
onko kellään kokemuksia liisa sulkakoskesta?
liisa on vissiin käyny joskus -09 täällä siilinjärven luontaistuotekauppa alexissakin, mut en ollu sillon tietonen ees asiasta, kun mulla ei mtn kremppoja ollut nyt koittanut kovasti sit etsiä niihin ratkaisua..
ongelmat on tuolla massun puolella. se turpoaa ja on aivan kamalassa kunnossa, oon jopa ottanu kuvan siitä et mut otettas tosissaan kun näytän kun olisin 5kk raskaana! not funny.
mitä sit tk lääkärit tekee --- > sanoovat; ei voida auttaa ja huitoovat kädellä ulos ja seuraava sisään. todella törkeetä.
eikö ne ymmärrä et tällänen kehittää nuorelle masennusta ja pahimmillaan itsemurhataipumuksia, esim mää oon käyny niillä rajamailla ja ei kovin hyvältä tunnu en enää ikinä haluis tuntee sitä tunnetta....
jokatapaukses. liisa on mun viimenen toivo.. aika on varattu toukokuun loppupuolella ja se meni elokuun loppupuolelle saakka, et kysyntää tuntuu olevan, tuntuu ihan sietämättömältä kun sinne ei pääse aikasemmin ja kesäloma kerkii mennä pieleen.. vaikka onhan siitä pystytty vähän nauttimaanki!
mut, onhan mulla nyt hyvää aikaa korjailla suolistoo&vatsaa dieteillä, maitohappobakteereilla, yms. vitamiineillä.. mut ikuisiks ajoiks en kyllä millekkää dietille meinannu jäädä!!
ps. en kaipaa sit epäasianmukasia kommentteja, oon lukenu näitä ketjuja jotka on jatkuvaa tappelua, en haluu sitä! oon siis hyvin perällä siitä et toiset suhtautuu skeptisesti ja toiset ei. mä yritän nyt olla vähemmän skeptinen. oon kahtonu liisasta kaikki videot, telkkari-ohjelmat jne. osas lääkäri hyvin ainaki asiansa studio55 ohjelmassa perustella, niin et sai monen muunki skeptikon hyvin vakuttuneeks et vois hoitoja kokeilla jos sellanen tilanne sattuu !
muutenki kun kahtoo näitä suomen sivuja " homeopatia - ärtynyt suoli " ei oikeen tunnu löytyvän mtn... mutta kun laitoin " homeopathy - ibs " alkoi löytymään vaikka mitä mielenkiintosta ja ihan ensimmäisenä yhen teini tytön tarina mikä kosketti hyvin paljon omaa tilannetta!
Biologi, Lääkäri-Homeopaatti, Liisa Sulkakoski
9
675
Vastaukset
- lomafiilis
Vai että kesäloma menossa pieleen. Kova paikka.
Ihan tulee mieleen, että mitäpä jos postaisi tarinan tyyliin "minulla oli vatsassa turvotusta ja terveyskeskuksessa ei voitu auttaa ja ooh sitten Liisa paransi". - Ei nyt sentään
Kappas vaan, eikö kerinnyt jo äkäpussi sylkemään sulle vastauksen, josta jo kieltäydyit vastaanottamasta.
Minä olen käynyt Liisan vastaanotolla monia kertoja. Olen syönyt hänekin määräämiään hoitoja, mutta minä en saanut tulokia, mutta en ole saanut tuloksia myöskään lääketieteellisistä hoidoista.
Mutta se, mistä apua olen saanut, on ollut täsmäruokavalio. Onglemani ei olekkaan ollut ainakaan oireistoltaan Sinun oireistoihin viittaavaa. Kyllä minuakin erikoissairaanhoidon klinikan lääkäri suositteli menemään Liisan pakeilla käymään.
Kerroin, että olen käynyt monet kerrat. Minua ei auttanut, vaikka hyvin monia on auttanut, ja tiedän muitakin muidenkin erikoissairaanhoidon klinkoiden erkoislääkäreiden suosittelevan ja lähettäneen potilaitaan Liisan pakeille, ja Liisan hoidot ovat auttaneet, vaikka potilaat ovat saaneet pitkään erikoissairaanhoidossa hoitoa, mutta tuloksetta, ja sitten Liisan hoidot ovat auttaneet.
Liisa on hyvin sympaattinen ihminen, ja ottaa asiakseen, kuuntelee, ja kyselee tosi tarkkaan. Pyydä TK:sta tulosteet käynneistäsi, ja jos on jotain labroja otettu, niiden tulokset myös.
TK:n tulosteet lääkärikäynneistä, joissa näkyy teksti. Ne tulostaa siinä vastaanotossa ainakin meillä.
Pidä päiväkirjaa oireistasi, se helpottaa Lissaa hahmottamasta, mitä kaikkea Sulla on esiintynyt. Etkä itsekkään muista siinä vastaanottotilanteessa niin tarkkaan, kun olisi hyvä muistaa.
No mutta kesä piloille, älä nyt sentään!
Ajattele, toiset ovat koko elämänsä lapsesta saakka sairastaneet vaikeita sairauksia, eikä se silti elämää piloille vie. Minäkin olen alle kouluiästä saakka sairastanut, enkä koe, että elämä olisi silti piloilla ollut.
Nuoruudessani, kun olin vasta 16 vuotias, vietin sairaaloissa (erikoissairaalat mukaan lukien) kuukausia. 16 vuotiaanakin 5 kk. Ja osan siitä maksain vielä täydelliseen vuodelepoon määrättynä. Kesä käsillä, toiset iloisena kesälaitumilla, minä vain sairaalan peiton alla "nenä" valkoisena ja antibiottipiikkejä reisiin ja pyllyyn saaden.
En edes enää jaksa laskea, monastikko olen elämässäni sairaalassa ollut. Puhutaan jo kymmenistä kerroista, se todella menee pitkälle yli 50:nen kerran.
Mutta ostahan hapankaalia, ja ala sitä syömään. Jos et osaa sitä vielä syödä, niin viisaan sinua hivenen. Ota vain hitusen alussa, ja laita kermaviilia kastikkeeksi ja totuttele sen makuun. Se tekee eetvarttia suolistollesi ja mahallesi. Ja ihan hyvä olisi, jos vaikka joka päiväkin sitä söisit.- Ei nyt sentään
Niin, osta hapankaalia pienin rasia. Todennäköisesti on Rasilaisen hapankaalia. Vaikka syötkin sitä hitusen päivässä, se on hyvin säilyvää. Laitat aina kannen kiinni ja jääkaappiin. Kylmässä se tosiaan säilyy hirveen pitkään.
- auervaara
Ei ihme, että Liisasta ei ollut apua. Moni muukin on maksanut turhaan homeopaattisista sokeripillereistä.
Uhrit ovat olleet tyytyväisiä, kun heitä on kuunneltu empaattisesti vedätyksen yhteydessä. - hylkiöitä..
auervaara kirjoitti:
Ei ihme, että Liisasta ei ollut apua. Moni muukin on maksanut turhaan homeopaattisista sokeripillereistä.
Uhrit ovat olleet tyytyväisiä, kun heitä on kuunneltu empaattisesti vedätyksen yhteydessä.Sinua ei ole kukaan edes kuunnellut. Olet jäänyt vaille rakkautta ja empatiaa. Se näkyy näillä palstoilla, minkä uhri on.
- Edes lukutaitoa
Siinä taas kehitystasoltaan jälkeen jääneen vastaus. Ei ole osannut lukea, mihin vastaa. Mutta ei myöskään osaa vastata. Voi ressuka älyvapaata !!!!!
- maksaparka
no tietääkö kukaan hyvää hiilaria Helsingin seuduilla, minulla maksa reistailee, arvot koholla. En keksi mitään muutakaan lempeätä hoitoa, kun pillereistä ei apua?
- Toivoton
Onko kellään kokemusta epilepsiaan parannusta. Koko ajan vaan on lisätty läkitystä, eikä silti olo kohtaukseton? Ihmisen kroppa on kokonaisuus, mitä neurologit ei huomioi tai huomaa? Onko apua tullut Sulkakowkelta
- Melkein vegaani
Jos ymmärsin oikein sinut, niin olit jo kokeillut ruokavaliota ja maitohappobakteera!?
Jos kerran olet tämän huomannut toimivan, niin miksi et jatka samoilla linjoilla.
Sillä minunkin suositus olisi maitohappobakteerit ja emäksinen hyvin kasvisvoittoinen ruokavalio, vain kalaa ja vähän kanaa tai kalkkunaa.
Älä unohda hyviä hedelmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155