Minulla taas kun on tullut taholtasi useammatkin pakit .Olit täällä ennen minua mitä täältä haet .Leikittelet mielessäsi ajatuksella revanssi .Sit katoat vetäydyt . pidätkö minua pilkkanasi niin kyllä se olet sinä joka peliä pitää sen kummemmin mitään tarkoittamatta . Et kykene minua kohtaamaan joutuis käsittelemään ikäviä asjoja .Niin ei ne asjat mihinkään häviä sinun tapasi käsitellä asjoja on se että ne jättää käsittelemättä . Varmaan harmittaa että tuli mokattua pahasti hetken hurma mihin se johtikaan
luontainen saamattomuutesi estää yht, otot
roikota vain itseäs
3
256
Vastaukset
- Ei ainakaan mulle
En ole koskaan antanut pakkeja!! Ei ole kyllä kukaan koskaan oikeesti kysynytkään.Ei tämmöstä paskaa kukaan koskaan huoli
- Mikä sua vaivaa?
Miksi ihmiset pitäisi ottaa yhteyttä johonkin, jolle on jo antanut useammatkin pakit? Antaakseen vielä yhdet pakit lisää? Kyllä onkin saamaton, kun ei ota yhteyttä SINUUN.
- Mikä sua vaivaa?
Mutta roikota toki itseäs, ja kuvittele rauhassa, että se on joku muu joka roikkuu.
:-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882