Et ole tyyppiäni

tyyppi vain

Miksi sinua en mielestäni saa? Et ole edes tyyppiäni ja silti sinuun ihastunut olen. Vaikeeta. :/

17

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja miksi?

Mihin ihastuit hänessä?

• tyyppi vain

Tosi hyvä kysymys. En olekaan miettinyt noita ollenkaan. Luonteeseen minä kai ihastuin. Ehkä myös siksi ettei meistä koskaan tule mitään. On helppoa olla vain ihastunut.

• ja mie oon nainen

sama juttu mulla. Tosin hänessä on muutakin...esimhänen työnsä tuoma kokemus....

• niin tai näin

Miksi teistä ei tuilisi koskaan mitään?

• tyyppi vain

Välimatkan takia. Kaukosuhteet eivät ole minua varten. Ja tämän lisäksi en osaa kuvitella meitä yhdessä. Ehkä ollaan liian erilaisia?

• niin tai näin

No sepä ikävä kuulla. Voimia tunnemyrskysi kanssa painimiseen! :)

• tyyppi vain

Voimia tässä tarvitaanki. Kiitos! =)

• minööö

Rakkauden takia varmasti suurin osa muuttaisi ;) ei välimatkaa voi pitää esteenä. Itsekkin olen ihastunut mieheen joka asuu yli tuhannen kilometrin päässä. Se ei olisi ongelma, vaan se että mies on varattu..

• viisas (tunut)

Joo totta, syyt kuten: 'ollaan liian erilaisia',' välimatkaa on liikaa', on vaan itselleen valehtelua ja dramatiikan hakua! Tosirakkaus onnistuu aina, miten vain päin!

Se ei ole rakkautta, ellei sen puolesta halua tehdä tekoja!

• tyyppi vain

Nii ei olekaan rakkautta. Ihastumista vain.

• 11223344
        tyyppi vain kirjoitti:

Nii ei olekaan rakkautta. Ihastumista vain.

Ihastumisestahan se yleensa alkaa....

• tyttsstktk

itsekin ihastuin ihmiseen jonka ei pitänyt olla edes minun tyyppiäni, päin vastoin.. nyt sitten hänet menetin ja voi itku tätä tunnetta, en edes tiedä mitä tapahtui.. ehkä oltiin vaan niin erilaisia.. :(

• pseudonym!

Aivan kummaa

Ihan kuin minä olisin tuon aloituksen tehnyt.

• mene ja tiedä

Japi kuittaa.

• se pään sisäinen

Mikä on tyyppi?eikö ihminen muutu vuosien varrella?eikö sielujen sympatia olekin tärkeämpää kuin pinnalliset ja ulkoiset seikat.

• tyyppi vain

Heh. Siltä tosiaan näyttää, että ulkoiset seikat eivät merkitse niin paljon kuin luulin. Vaikka eipä hän pahemmin ole tyyppiäni luonteeltaankaan, vaikka siihen ihastuinkin.
        Eli hän ei ole millään tavoin tyyppiäni, (ei ole ulkonäöltään tai luenteeltaan sellainen johon normaalisti ihastuisin) ja tässä sitä silti ollaan. On tämä ihastuminen aika hassua. =)

• _

:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe