Miksi sinua en mielestäni saa? Et ole edes tyyppiäni ja silti sinuun ihastunut olen. Vaikeeta. :/
Et ole tyyppiäni
17
1075
Vastaukset
- ja miksi?
Mihin ihastuit hänessä?
- tyyppi vain
Tosi hyvä kysymys. En olekaan miettinyt noita ollenkaan. Luonteeseen minä kai ihastuin. Ehkä myös siksi ettei meistä koskaan tule mitään. On helppoa olla vain ihastunut.
- ja mie oon nainen
sama juttu mulla. Tosin hänessä on muutakin...esimhänen työnsä tuoma kokemus....
- niin tai näin
Miksi teistä ei tuilisi koskaan mitään?
- tyyppi vain
Välimatkan takia. Kaukosuhteet eivät ole minua varten. Ja tämän lisäksi en osaa kuvitella meitä yhdessä. Ehkä ollaan liian erilaisia?
- niin tai näin
No sepä ikävä kuulla. Voimia tunnemyrskysi kanssa painimiseen! :)
- tyyppi vain
Voimia tässä tarvitaanki. Kiitos! =)
- minööö
Rakkauden takia varmasti suurin osa muuttaisi ;) ei välimatkaa voi pitää esteenä. Itsekkin olen ihastunut mieheen joka asuu yli tuhannen kilometrin päässä. Se ei olisi ongelma, vaan se että mies on varattu..
- viisas (tunut)
Joo totta, syyt kuten: 'ollaan liian erilaisia',' välimatkaa on liikaa', on vaan itselleen valehtelua ja dramatiikan hakua! Tosirakkaus onnistuu aina, miten vain päin!
Se ei ole rakkautta, ellei sen puolesta halua tehdä tekoja!- tyyppi vain
Nii ei olekaan rakkautta. Ihastumista vain.
- 11223344
tyyppi vain kirjoitti:
Nii ei olekaan rakkautta. Ihastumista vain.
Ihastumisestahan se yleensa alkaa....
- tyttsstktk
itsekin ihastuin ihmiseen jonka ei pitänyt olla edes minun tyyppiäni, päin vastoin.. nyt sitten hänet menetin ja voi itku tätä tunnetta, en edes tiedä mitä tapahtui.. ehkä oltiin vaan niin erilaisia.. :(
- pseudonym!
Aivan kummaa
Ihan kuin minä olisin tuon aloituksen tehnyt.- mene ja tiedä
Japi kuittaa.
- se pään sisäinen
Mikä on tyyppi?eikö ihminen muutu vuosien varrella?eikö sielujen sympatia olekin tärkeämpää kuin pinnalliset ja ulkoiset seikat.
- tyyppi vain
Heh. Siltä tosiaan näyttää, että ulkoiset seikat eivät merkitse niin paljon kuin luulin. Vaikka eipä hän pahemmin ole tyyppiäni luonteeltaankaan, vaikka siihen ihastuinkin.
Eli hän ei ole millään tavoin tyyppiäni, (ei ole ulkonäöltään tai luenteeltaan sellainen johon normaalisti ihastuisin) ja tässä sitä silti ollaan. On tämä ihastuminen aika hassua. =)
- _
:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954