Tuotanto on jälleen seis ja osa alihankkijoista kertoo maksujen olevan edelleen maksamatta. Alihankkijat eivät pidä Saabin "pelastumista" uskottavana.
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=125&grupp=5676&artikel=4543657
Tuotanto seis - maksut maksamatta
5
<50
Vastaukset
- Sammy Cubas
Lisätietoa. Saabilla on pulaa osista koska osa alihankkijoista ei myy Saabille enää velaksi ja jostain syystä käteisellä osto ei ole Saabilta onnistunut.
http://ttela.se/ekonomi/saab/1.1240993-nytt-stopp-for-saab?articleRenderMode=article_full_discussion - Sammy Cubas
Tässä tarkempaa tietoa:
07:45 Säljer filter för högtryck
06:45 Tidsbrist och stress dödar byggnadsarbetare
06:20 Många fördelar med gemensam vattenrening
07/06 Kvinna bröt lårbenet
07/06 Erbjöds köpa tillbaka stulen cykel
07/06 Ynglingarna hade betalat inträde 07/06 Sommarlovskul i Trollhättan 07/06 Hjelm fick en strulig SM-start 07/06 Nytt stopp för Saab 07/06 Stal fönster för 45 000 kronor Hela
Myös yksi jakari oli hukassa aamuvuorossa klo 06:30.- ja pointti oli?
Mikähän oli pointti viestilläsi? Nimimerkin varastaminen ei ole kovin aikuismaista jos nyt joku sinulta muuta olisi odottanutkaan.
- Original Sammy Cupas
ja pointti oli? kirjoitti:
Mikähän oli pointti viestilläsi? Nimimerkin varastaminen ei ole kovin aikuismaista jos nyt joku sinulta muuta olisi odottanutkaan.
Kukahan tässä on nimimerkin varastanut, vitun runkkari ja Avensis provoilija.. Omasta päästäsi et koskaan keksinyt mitään järkevää
- Pahanilman räkätti-
rastas;D
Näkyy sillä usko ja epäusko vaihtuvan . Eniten se pelkää olevansa väärässä. Häiriköinti palstoilla elämänsisältö. Kaikkiaan ikävä yksilö eipä haittaisi vaikka vaihtaisi hiippakuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153