mutta tuhmat pääsevät minne vaan... Ois varmaan syytä mullakin vaihtaa leiriä, kun melkein koko päivä meni siinä, että yritin saada sut vaatteinesi ja ilman pois mun pääkopasta. Vaikka en mä tiedä olisko siitä mitään apua... Saisin vaan kaksi kertaa; pyytää ja olla ilman. Ja sit sä vaan kiertäisit jatkossa mut vieläkin kauempaa kuin tähän saakka. Mut elämä on. Ja taas lausetolkulla turhaa ruikutusta bittiavaruuteen.
Kiltit tytöt pääsevät taivaaseen,
24
642
Vastaukset
- Piikikäs...
Aina sitä bittiavaruuteen ruikutustakin mahtuu, jos tuntuu siltä että haluaa ruikuttaa. Jos et saa toista pois pääkopasta anna hänen olla siellä, mä oon ainakin jo luovuttanut erään ihmisen häätöyrityksistä ajatuksistani.
- ----a
No kun mä en halua, että se ois pelkästään mun päässä tai levottomissa unissa, mä haluaisin et se olis mun elämässä. Ja siihenhän nämä palstat auttaakin. Vinku vinku. Tosielämässä se ei halua minua, joten vinku vinku vielä toisenkin kerran.
- Nyt näen jo paremmin
Tänään oivalsin, tai oikeastaan jo monta päivää sitten, että mullahan on kaikki ok:sti liveparisuhteessani, ja on ollut jo kauan, ja rakkaus senkun on ja pysyy.
Minulla ei ole enää oikeastaan minkäänlaisia tunteita erästä ohikiitänyttä Miestä kohtaan elämäni kuvioissa. Enhän enää ole pitkään aikaan edes tavannut Häntä.
Nyt se on OHI - mikä helpotus, en edes ajattele häntä enää intensiivisesti muuta kuin eräästä toisesta syystä Hän tulee mieleen, mutta vain aniharvoin tällä elämäni hetkellä.
Ihanaa olla vapautunut jostain alunperinkin aivan käsittämättömästä tunteesta, joka kahlitsi ajatuksiani jopa puolisen vuoden ajan.:)- Kirjoittaja
Minkä takia miinustelut, selittäkääs miikan antajat?
- miinustaja
Kirjoittaja kirjoitti:
Minkä takia miinustelut, selittäkääs miikan antajat?
Koska joku luulee että sä olet hyljännyt heidät. Ja että sun tunteet sitä jotakin kohtaan on ohi.
Mistä toisesta syystä se tulee sun mieleen? - Nyt näen jo paremmin
miinustaja kirjoitti:
Koska joku luulee että sä olet hyljännyt heidät. Ja että sun tunteet sitä jotakin kohtaan on ohi.
Mistä toisesta syystä se tulee sun mieleen?En ole toista hyljännyt ikinä, enkä toista voi edes hyljätä, kun ei olla mitään vielä aloitettukaan..... taitaa olla ollut yksipuolista ihastusta koko juttu ja sen pituinen se;):D vaikkakin, jos kohdattaisiin ton toisen kanssa ihan tosta vaan niin varmaan sekoittaisi mun tunneosastoa jonkin verran;)
- *a**** :)
fantasiat tuovat piristystä arkeen, ei se tarkoita, että haluaisit sitä oikeassa elämässä! Pakkomielle on sitten asia erikseen :) ehkä kannattaa kertoa fantasian kohteelle ihailusta, mutta eri sanoin.. Eihän sitä voi olla kuin imarreltu moisesta, ellei ole joku tiukkapipo.
- ihan vaan sivusta
Ei kaikissa tapauksissa voi mennä kertomaan tosta noin vaan ihastustaan ihastukselleen - ei todellakaan!!!!
Hullun maineen saa täällä iisimminkin, saatika, että menis kertoilemaan varattuna toiselle varatulle, että "tsau, mä oon niin hiton ihastunut suhun jne. läpläplääääää..." - kerro ihmeessä
ihan vaan sivusta kirjoitti:
Ei kaikissa tapauksissa voi mennä kertomaan tosta noin vaan ihastustaan ihastukselleen - ei todellakaan!!!!
Hullun maineen saa täällä iisimminkin, saatika, että menis kertoilemaan varattuna toiselle varatulle, että "tsau, mä oon niin hiton ihastunut suhun jne. läpläplääääää..."voi sentään, toki voi :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
älä ota niin vakavasti kaikkee :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ei elämästä selviä hengissä, jokatapauksessa - Ei kannata.....
kerro ihmeessä kirjoitti:
voi sentään, toki voi :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
älä ota niin vakavasti kaikkee :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ei elämästä selviä hengissä, jokatapauksessaNOO; ei selvitä ei hengissä kukaan, mut silti on se nyt vaan parempi, että jäisi edes jonkinsortin järkevä muisto jälkipolvelle, ettei nyt menis sössimään tätä ainutkertaista eloaan ihan kaiken kattavilla hölmöilyillään, jotka ovat estettävissä omalla käytöksellään;):D
- -vai mitä?????_
Ei kannata..... kirjoitti:
NOO; ei selvitä ei hengissä kukaan, mut silti on se nyt vaan parempi, että jäisi edes jonkinsortin järkevä muisto jälkipolvelle, ettei nyt menis sössimään tätä ainutkertaista eloaan ihan kaiken kattavilla hölmöilyillään, jotka ovat estettävissä omalla käytöksellään;):D
sun elämäs on niin sössitty juttu jo että ei enää rikka tee rokasssa mitään
- rehti ja kunnollinen
-vai mitä?????_ kirjoitti:
sun elämäs on niin sössitty juttu jo että ei enää rikka tee rokasssa mitään
Eipään oo sössitty; sie miun elämästäin tiiä mittään - senkin tuntematon kuittailija!:D
- voikoeikövoikoeikö
rehti ja kunnollinen kirjoitti:
Eipään oo sössitty; sie miun elämästäin tiiä mittään - senkin tuntematon kuittailija!:D
on se sössitty kun täällä vatkaat vuosikaudet ihastukauhistusihastusvihastustasi
- saa tääl olla
voikoeikövoikoeikö kirjoitti:
on se sössitty kun täällä vatkaat vuosikaudet ihastukauhistusihastusvihastustasi
en oo vuosikausia täällä ollut edes pohtimassa. Muutaman kuukauden ajan olen täällä vieraillut.
- voioeikövoikoeikö
saa tääl olla kirjoitti:
en oo vuosikausia täällä ollut edes pohtimassa. Muutaman kuukauden ajan olen täällä vieraillut.
jaa, mäpä olen ;)
oon siis sössinyt aika pahasti :D
mutta kestän sen kuin mies
- *vjuuuuuuuuu*
http://www.youtube.com/watch?v=fyNwIFqFT50&feature=related
ota kesä-esa, se auttaa :D- ----a
Emmä haluuuuuu, kesä-*ukka on paljon parempi vaihtoehto. Siinä on jotain, mitä mä tarvin ehdottomasti. Jotenkin mä tiesin sen jo kauan sitten, et siinä on jotain mystistä, mut sit mun piti hieman angstata syystä tahi toisesta. Se oli kyllä tosin sen omaa syytä. Kesä-*ukan ottoahan ei suositella, mut tässä tapauksessa se tulisi kyllä hyvään hoitoon, eikä sitä hylättäisi heti lomakauden päätyttyä.
- voi kukkanen sentään
----a kirjoitti:
Emmä haluuuuuu, kesä-*ukka on paljon parempi vaihtoehto. Siinä on jotain, mitä mä tarvin ehdottomasti. Jotenkin mä tiesin sen jo kauan sitten, et siinä on jotain mystistä, mut sit mun piti hieman angstata syystä tahi toisesta. Se oli kyllä tosin sen omaa syytä. Kesä-*ukan ottoahan ei suositella, mut tässä tapauksessa se tulisi kyllä hyvään hoitoon, eikä sitä hylättäisi heti lomakauden päätyttyä.
kesäkukkia saa jokainen torilta
mene torille niin saat hoitaa kukkaasi ihan niin paljon kuin ikinä haluat :)) - ----a
voi kukkanen sentään kirjoitti:
kesäkukkia saa jokainen torilta
mene torille niin saat hoitaa kukkaasi ihan niin paljon kuin ikinä haluat :))Kävin jo, mutten ostanut kukkia. Pelargoniat on kyllä kivoja, mutta kun minä en ole mikään viherpeukalo, niin ne kukkaset tuppaa lakastumaan kohtuuttoman nopeaa.
- i'm going to heaven
Kiltti ja tuhma tyttö.
Tekeepä mieli kommentoida tätä asiaa muutamalla sanalla.
Itsellä petikumppaneiden määrän voi laskea pikemminkin yhden käden sormilla
kuin kahden käden. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa harrastaa seksiä kenenkään
muun kuin sen oman partnerin kanssa, johon olen rakastunut ja jonka kanssa olen yhdessä. Tässä on mielestäni se ratkaiseva ero miesten ja naisten välillä: mies usein on valmis seksiin useiden kumppaneiden kanssa, kun nainen taas haluaa seksiä vain oman kumppaninsa kanssa. Siitä huolimatta usein törmää myös näkökulmaan, että seksistä pitävä nainen on jotenkin tuhma tyttö. Ikäänkuin seksistä nauttiminen olisi vain miehen yksinoikeus ja naisen aktiivisuus tässä asiassa jonkinlainen uhka miehisyydelle. Mielestäni se on ihan täyttä roskaa. Nainen ei ole vielä mikään huono nainen pelkästään sen takia, että haluaa seksiä ja olla sellaisessa suhteessa oman miehensä kanssa. Eikä miehellä ole mitään oikeutta kontrolloida naisen seksuaalisuutta eikä tähän pitäisi olla terveessä parisuhteessa mitään tarvettakaan. Seksi voi olla ihan yhteinen asia parisuhteessa eikä toimia vain toisen ehdoilla. Seksuaalisuuteen liittyvillä asioilla loukkaaminen on todella törkeää käytöstä, johon kummallakaan (niin naisella kuin miehellä) ei ole oikeutta. Jos sitä tapahtuu, se on alistamista, ja johtaa suhteen kariutumiseen jollain tasolla (vaikka suhde ei loppuisikaan). Toinen osapuoli tuskin haluaa enää seksiä tällaisen kumppanin kanssa ja/tai nauttii siitä. Suurin osa ihmisistä parisuhteissa harrastaa seksiä päivittäin, viikottain tai kuukausittain. Sen pitää olla yhteinen asia, josta molemmat saavat päättää ja johon molemmat voivat vaikuttaa. Hyvää seksielämää kaikille pareille ja nauttikaa elämästä ilman turhia stereotypioita. Niin kauan kuin ketään ei vahingoiteta ja ei tehdä laittomuuksia (ja pysytään hyvän maun rajoissa), voi vapaasti nauttia toisistaan. Ja nainen on edelleen kiltti tyttö, vaikka nauttisikin seksistä miehensä kanssa.- Kiltti - tuhma
Väsyttävän pitkää analyysia;):)
- huohhhhhh
*haukottelee*
pitkä kuin papin saarna - ziisus ja zen
Nainen on ihminen myös nauttiessaan seksistä.
Loput voit tunkea vaikka paperille ja pistää palamaan :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2803468Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211923Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841451
- 1381093
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.681018Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.90885Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.198745Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727