Ihastunut Esimieheen(N)

*Sensei**

Olen sitten mennyt ihastumaan esimieheeni.Tummahiuksinen kaunotar ja suloisesti punoittavat posket laittavat tämän kaverin ainakin polvilleen.Hän on niin positiivinen ja hieno luonteinen.

Hän on minua muutaman vuoden vanhempi mutta ei se ongelma ole minulle mutta varmaan sinulle kyllä.

Olen lähiaikoina häirinnyt häntä enemmän ja hän on varmaan alkanut huomaamaan että jotain on meneillään.

Haluisin pyytää häntä jotenkin ulos.Olen kyllä aika kokematon vastakkaisen sukupuolen kanssa joten tuskin saan normaalia asiaa enempää suustani ulos.

Pitäisikö vain olla normaalisti vai yrittää.

Haasteita en pelkää.

9

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J

Sensei ottaa nyt pienet zazenit ja miettii tilannetta uudelleen.

• TYTTTÄÄÄ

Jos tämä nyt ois mulle niin älä kuvittele itsestäs liikoja!

En ikinä olis tollasen pellen kanssa!!!!

Ja pysy pois mun työpöydän ääreltä!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!

Ruma pelle...........

• *Sensei**

Eiköhän tässä nyt ne zazenit ole vedettävä.

En ikinä kuvittele itsestäni liikoja ja jos pelle olen mielestäni niin kaikkia ei aina voi mielyttää.

Ja jos olisit hän kenelle viestin tarkoitin niin pahoittelen että olen häirinnyt sinua mutta en voinut itselleni mitään.Huomasin kyllä että hän oli jotenkin erilainen tänään kun ei enää niin paljoa silmiini katsonut.Ehkä lukenut tämän viestin eilen tai aamulla täältä jos ja tuskin edes täällä käy,tai tiedä sitä sitten.Mutta tunteilleni en mitään voi eivätkä ne häviä mihinkään.

Ja tietysti tottakai haluaisin tutustua häneen lähemmin mutta taitaa se tapahtua unelmissani.

Pahoitteluni jos olen häirinnyt häntä ja teitä.

• *Sensei**

Tänään sen tajusin,hän on vain muuten vaan ystävällinen eikä siinä mielessä miten oma ihastuminen muuttaa asiaa että hänkin olisi jotenkin kiinnostunut.Oli lähellä aamulla etten pyytänyt häntä vaikka syömään mutta sitten siihen tulikin muita.Enkä tiedä olisinko kehdannut ja tuskin hän muutenkaan olisi edes lähtenyt.

Täytyypä lähteä jatkamaan töitä ja sitten treeneihin jos niistäkään mitään tulee.

http://www.youtube.com/watch?v=GiN-Bl584Is

• tympäätynyt

No mitäs jos hän on vaa ystävälline ko on sun pomo?
      Ja sä heti oletat et ois susta jotenki kiinnostunu?

• ;:;:;:

Kerroppas nyt vielä että millä kirjaimella ihannoimasi henkilön nimi alkaa ; )

• *Sensei**

Niin hän on kyllä aina kaikkia kohtaan erittäin ystävällinen mutta kuten aiemmin mainitsin että tunteilleni en mitään voi.En itse ymmärrä miten tässä pääsi näin käymään sillä kukaan ei koskaan ole saanut oloani näin erikoiseksi.
      Veisin hänet vaikka kuuhun piknikille jos hän lähtisi.

Mutta jos saan hänen kanssaan hetken kahden niin on minun kysyttävä lähtiskös minun kanssa joskus ulos.Aikuisiahan tässä jo aletaan olemaan että asiallisesti pitäisi hoitaa nämä tunnepuoli asiat.

En kyllä ymmärrä miten olen tänne eksynyt kirjoittelemaan mutta ei sen väliä.

Nimi alkaa T kirjaimella.

• -----

Kauanko olet tuntenut hänet?

• *Sensei**

Olen tuntenut hänet varmaan jotakin 8 vuotta kun ensi kerran tulin töihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe