Kuinka uskottava hallitustunnustelija Jyrki Katainen on?

ironcurtain

Jyrki Katainen on tunnustellut enemmistöhallituksen mahdollisuutta jo kotvan. Kaikissa tapauksissa nostetussa kortissa lukee: Palaa heti välittömästi lähtöruutuun! Kataisen "todellisiin kykyihin" uskoivasti alusta alkaenkaan vain kovimmat jengi-ihmiset kokoomuksessa. Ville Itälä kuitenkin on viimeisin todellinen johtaja kokoomuksessa.

Jyrki Kataista hehkutettiin hyvänä johtajana, kun talous nousi. Mitä johtamista se on, kun taloudellisessa nosteessa alentaa tuloverotusta, mutta itse-edistetyssä taantumassa haluaa nostaa välillistä verotusta? Katainen ei vielä ymmärrä, että korkeasti-verotetussa Suomessa juuri peruasiat maksavat paljon. Harva se luksusveineitä ostelee, vaikka alv. nouseekin.

Kokoomuksen hinku olla pääministeripuolue on jollain lailla säälittävää. Miksi yksi nuorehko mies pystyy rämettämään kokoomuksen sivistyksellisen historian? Ei voi nimittäin olla niin, että kompromissien kompromisseihin suostumalla maahan saataisiin toimintakykyinen hallitus. Jyrki Kataisen hallitusneuvottelut (osa ?) tuottavat maksimissaan epäkuranttia tuotosta.

5

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timosoini1

JOO! JYRKI-BOY ON KYLLÄ IHAN "MIKKI-HIIRI" TALOUDELLISISSA JA POLIITTISISSA KYSYMYKSISSÄ. JA TÄN "PIIPITTÄJÄN" HALLITUSKAAVAILUT ON IHAN FARSSI!! KYLLÄ! MÄ PIDÄN VILLE ITÄLÄÄKIN "PULLAMÖSSÖNÄ"!!, KUN SE EI OSANNUT OTTAA VALTAA BENILTÄ KOKOOMUKSESSA TAKA VUOSINA!!! EI OO OIKEIN PELIMIÄS!!! MUTTA KOKOOMUS ON KYKY!,KORVA! JA "TYÖLÄISTEN" (HAHHAH!!) PUOLUE!! KYLLÄ NE VARMAAN JONAIN PÄIVÄNÄ HERÄÄ PAINAJAISEEN!!! SUOMEN KANSAA EI PETETÄ!!!

• Katainen paras

Ei tässä muut ole epäkurantteja kuin sinä itse.

Jopa Soini myönsi Kataisen tehtävän vaikeaksi, kun jokainen puolue katsoo ahtaita omia etujaan. On tapahtunut paljon toimia, joihin Kataisen toiminta ei ole edes vaikuttanut

Ensin kepu itse ilmoittautui oppostitioon

Sitten persut ilmoitti itse , ettei lähde Säätytalon hallitusneuvotteluihin

Sitten vihreät ilmoitti, etteivät lähde porvarihallitukseen

Sitten Säätytalon neuvottelut katkesivat, kun demarit yritti selkävoittoa ja tämän todisti kokoomuksen liäsksi virheät, RKP, ja kd

• Kapt evp

Missäs kohtaa se Kataisen paras näkyy. Mielestän kyseessä on pojanjolpero, liian suurissa saappaissa koko ajan.

• Oikea kysymys kuuluukin, miksi Katainen ei saa kootuksi uutta enemmistöhallitusta?

Vastaan ihan itse. Kokoomus itsessään on monipuoluehallituksen suurin este. Estoton EU-myönteisyys ja pohjaton lojaalisuus pääoman "villin lännen" tavoitteille ei puhuttele peruskansaa. Audimiehet tukevat kokoomusta, mutta arvoporvaristo jo arpoo suhtautumistaan.

Katainen on selvästi suhdannejohtaja. Nousukaudella hymy on leveä, mutta kriiseissä täysin kykenemätön toimimaan järkevästi. Suomi ansaitsee parempaa.

• Mitä on rehellisyys

Uskottavuus meni ajat sitten. Taipumusta valehteluun ja mikä juttu se asiakirjaväärennös oli? Kulukorvauksillakin kikkaillut ja niistä täyden hyödyn ottanut. Puolueen muillakin jäsenillä outoa käytöstä. Löytyy rattijuoppoja, väkivaltarikollinen, näpistelijä ja ties mitä. Vakka on kantensa valinnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      837
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe