Kielletyt tunteet

stonedboned

Arrrgghhh, tuska polttaa. Oon rakastunut/ihastunut varatuun naiseen ihan silmittömästi. Mielestä en saa ja rinnallenikaan en saa, vaikka kuin haluaisin. Onnelliselta näyttävää suhettakaan en halua rikkoa... vaikka välillä sitä vaan ajattelee ittiään... On se niin mahtava. Miksei tollasia voi kopioida ja antaa muillekkin? Miksi niitä on vain yksi täällä? Huuuuhhhhhhuuuuuuuhhh.............................. huoh....... pitikö se ottaa monoa töistä ja lähteä reissuun tuulettamaan ajatuksia. Ei tätä kestä.....

9

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks M

En ole se sun kaipuusi kohde, mutta omani kun noin ajattelisi, olisi ihanaa.
      Olen valmis tekemään kaiken, että voisimme olla yhdessä loppuelämän.
      Vain yksi on ylitse muiden:)

• varattu ihastunut N.

Onks toi sun ihastuksesi kohde, varattu nainen työpaikkasi henkilökuntaa?

• stonedboned

Ei ole. Ihan muissa yhteyksissä olen häneen törmännyt ja tutustunut. Kaveri ja ystäväpiirien kautta törmännyt häneen.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,

Jospa sulle löytyis vapaanakin oleva nainen. Ei sitä kannata varatun perään turhaan surra, jos hän on onnellisessa suhteessa. Jos kaikki on hyvin hänellä miehensä kanssa, tuskin edes ajattelee sua sillä tavalla. Eli teet itselles hallaa, haaveilemalla mahdottomasta.

• Voi tapahtua mitä...

Olen varattu nainen, ja on mullakin ihan hyvin oman mieheni kanssa asiat, paremmin kuin monella muulla pariskunnalla, seksi on ihanaa jne., mut silti olen jo pitkään ajatellut erästä toista miestä, kylläkin varattua, mitäs tähän sanot, kaiken tietävä, ja mikä estää haaveilemasta mahdottomuudestakaan?????

• pitkä kuuma kesä
        Voi tapahtua mitä... kirjoitti:

Olen varattu nainen, ja on mullakin ihan hyvin oman mieheni kanssa asiat, paremmin kuin monella muulla pariskunnalla, seksi on ihanaa jne., mut silti olen jo pitkään ajatellut erästä toista miestä, kylläkin varattua, mitäs tähän sanot, kaiken tietävä, ja mikä estää haaveilemasta mahdottomuudestakaan?????

Tiettyyn pisteeseen asti ei tuollaisessa mitään pahaa olekaan, mutta sun tyylisi esittää tuo asia on pöyhkeilevän omahyväinen ja siitä tulee esiin jonkinasteista röyhkeyttä.

Mun mielestä sun suhtautuminen kuvastaa vaan jotakin hyvin kovaa ja julmaa suhtautumista kaikkiin osapuoliin asiassa.

"Kertapano ja thats it eiks je""

• petä sitten
        Voi tapahtua mitä... kirjoitti:

No, eroa sitten ensin ennen kuin teet jotain miehes selän takana. Kai sun miehellekin on tunteet annettu ja niilläkin luulis olevan jotain merkitystä. Vai tuntuuko hyvältä jos kärähdät ns.rysän päältä kiinni ja miehes huomaa minkälaisen naisen kanssa on elämänsä elänyt. Ai, niin. Nyt pitikin ajatella vain sun tunteita ja silloin muitten tunteilla ei ole mitään väliä. Kai sillä varatulla miehelläkin on jotain merkitystä ja hänen puolisollaan. Taidat olla niitä joilla pitää olla voita molemmin puolin leipää että elämä on elämisen arvoista.

• vARATTU, EI ONNELLIN

Mistäpä tiedät onko hänellä ONNELLINEN suhde? EI KAIKKI OLE KULTAA MIKÄ KIILTÄÄ!!!!

• M ies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe