Hei!
Käyn todella harvoin kampaajalla, koska leikkaan ja värjään hiukseni itse. Nyt olisi kuitenkin tarvis mennä ihan ammattilaisen käsittelyyn. Mikä on hinnaltaan ja laadultaan paras kampaamo Kuopiossa. Olen parikymppinen, eli pitäisi kampaajan ymmärtää myös mitä haluan. Maksaako kaikkialla pitkien hiusten leikkaus ja värjäys 2:lla värillä yli 100e?
Hintalaatusuhteeltaan paras kampaaja kuopiossa.
5
1395
Vastaukset
- varovaro
Varo ainakin Päivärannan Hairlekiinia. Siinä ei ole laatua, ei palvelua, ei osaamista eikä mitään mitä kampaamolta luulisi löytyvän. Maksaa saat tyhjästä.
- epätietoinen...
Kiitos. Olen kuullut samaa hairlekiineista. Niitähän on Kuopiossa useampia. Ehkä tuollaiset "pienemmät" paikat ovat halvempia. Pitää kai alkaa kierrellä ja kysellä.
- hiustenleikkuu0€vuos
Tollaiset parikymppiset naiset luulee olevansa joitakin maailmanomistajia! Vain paras kelpaa! Diivailua? Sitä ollaan niin olevinaan! Sadalla eurolla pääsee jo autolla Hankoon ja takaisin. Miksi tuhlata hiuksiin noin paljon? Sata euroa on Kreikkalaisten vuosiansioiden keskiarvo!
- kaikkea sitä...
Pasilaa lainatakseni ja nimim. hiustenleikkuu0€vuos vastaukseksi
"Tässä on sun sukupolvi omasta mielestään: Aina on ollut rankkaa. Isä raataa päivät pellolla ja illat tehtaassa. Viikonloppuisin hän käy sodassa. Äiti synnyttää kolmasti päivässä, kaikilla lapsilla on rutto. Leluja ei ole, ruuaksi on kaarnaa ja tervaa ja navetta palaa JOKA yö. Tässä on mun sukupolvi: Tyhmä, kiittämätön, laiska ja ruma. No, onhan se, mutta niin olisitte olleet tekin, teillä vaan ei ollut fyrkkaa!" - Hairstyle
Moi! Suosittelen kampaamoksi Petosella Tukkastudioo. Sari, itse yrittäjä on kyllä ajan hermolla aina, äärettömän mukava rento paikka. Itte oon käyny samalla kampaajalla jo yli kymmenen vuotta, eikä koskaan ole tullut pettymystä, enkä koskaan ole tullut samalla lookilla ovesta ulos. Hinta pitkille varmaan 90-100€. ittelläni lyhyet ja kolme väriä plus leikkaus n.75€. Moni tuttu on vaihtanut kampaajaa Sarille mun suosituksesta ja tyytyväisiä ovat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086