Näyttää siinä Ilkka Kanervan lahjuslistassa olevan loimaalaisiakin firmoja lipomassa reikää. Ei taida nyt heti tulla rahalle vastinetta. Mutta onhan siinä silta ja sen korruptiot alkaa mennäkin vanhaksi, vai mitä syyttäjä?
Saiko loimaalaiset järjestettyä ilelle sitä 15-kesäisen koskematonta "pesää" ja kenen tytär olikaan?
Jotakin vaaditaan
3
165
Vastaukset
- olin kolehtihaavi
Ei Loimaalta löydy ainuttakaan "koskematonta pesää" 15 vuotiailta! Siksi Kanervalle järjestettiin selvää rahaa.
- Imperia
Joopa joo. Kanerva ehkä ajatteli että iso äänisaalis pesisi hänet puhtaaksi. Ei ole helppoa kokoomuksellakaan, kun puolueen täytyy ottaa listoilleen korruptioehdokkaita. Kanervalla on niin monta omaa juttua businesmaailmassa, että kyllä katetta epäilyille löytyy. Kaikki liikemiehet ovat hyvää pataa Kanervan kanssa eikä siinä mitään, herrat saavat tehdä mitä lystäävät. Mutta, mutta Kanerva sattui juuri pahalla hetkellä olemaan ulkoministeri, valtion ja kansan palveluksessa. Siinä tilanteessa olisi ollut parasta turista vain kahvikupposen ääressä. Kanervan synttärit olivat kuin suurruhtinaan pidot, pöyhkeät ja typerät. Se siitä. Jos Kanerva valitaan vielä johonkin yhteiskunnalliseen tehtävään niin masennun lopullisesti.
- Junkhausen
Minullakin oli äskettäin syntymäpäivä, olen jopa vanhempi kuin Kanerva, joten päivääni olisi pitänyt juhliakin hulppeammin. En kuitenkaan saanut lahjoja huonekalukauppiailta enkä muilta rikkailta, ei kukaan ostanut pääsylippuja tai tarjoutunut juhlieni vetonaulaksi. En ole edes ulkoministeri, joten minulle olisi saanut lahjoittaa vapaasti. En tiedä, mitä verottaja olisi tuumannut, mutta kun verottaja ei roiku Kanervankaan hännässä, niin ei kai siinä olisi mitään väärää. Tuskin rikospoliisikaan olisi tullut paikalle. Mutta ei, en saanut m itään lahjoja, koska en olisi voinut vaikuttaa mihinkään asiaan niin että ne olisivat vaikuttaneet lahjoittajien busineksiin. Näin siis on eroa, kenelle lahjoitetaan ja mistä syystä. Pelkkä hyvä sydän ei syki enää kenenkään rinnassa. Olisin toki tarvinn ut ehkä 50 000 euroa, se olisi todella ollut hyväksi ja muuttanut elämäni paremmaksi. Taitaa olla pikkusen yläkanttiin Kanervan 1000-prosenttinen rehellisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760