Ihminen uskottelee itselleen mielikuvitteellisen selviytymistarinan jotta selviää siitä meneillään olevasta hetkestä. Pää osuu tolppaan sinä päivänä kun usko loppuu. Onko se yleisesti ottaen kaikkien ajatuksenjuoksu elämässä vai vaan henkisesti heikkojen ja sairaiden? Itselleen valehtelua. Tietenkin.
Mietelause
4
224
Vastaukset
- No kyllä sullakin..
on jutut. Oot varmaan joku pessimistien pessimisti.
Tuolla tavalla ei elämässä pääse kovinkaan pitkälle.
Haaveita täytyy olla.. Ja niistä on hyvä tehdä myös tavoitteita.
Enkä tarkoita tuolla ihmissuhteita koska niissä on aina kyse myös toisesta ihmisestä.Muhun tuo jollain tavalla vetosi. En tiedä alkuperäisen kirjoittajan ajatusmaailtasta kirjoitushetkellä, mutta eihän mietteessä haaveita kielletä, jos lukee tekstin haluamallaan tavalla :-) Haaveita ja unelmiahan suorastaan ylistetään.
Sä oot pessimisti, kun luet tuon omalla tavallasi.. Lasi puoliksi tyhjä ;-)- päivään tähän
Olen pessimisti ja huomasin juuri että todellakin kannattaa panostaa johonkin muuhun kuin ihmissuhteisiin. Yksipuolisiin ylläpitävään toimintaan ihmissuhteissa.
- kyll se siitä vielä
sulla ei kyllä mene oikein hyvin nyt, viestistä päätellen
*silittää*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1436082Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843724- 292693
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4682667- 2012335
- 1841978
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291479- 581284
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056