Ihminen uskottelee itselleen mielikuvitteellisen selviytymistarinan jotta selviää siitä meneillään olevasta hetkestä. Pää osuu tolppaan sinä päivänä kun usko loppuu. Onko se yleisesti ottaen kaikkien ajatuksenjuoksu elämässä vai vaan henkisesti heikkojen ja sairaiden? Itselleen valehtelua. Tietenkin.
Mietelause
4
223
Vastaukset
- No kyllä sullakin..
on jutut. Oot varmaan joku pessimistien pessimisti.
Tuolla tavalla ei elämässä pääse kovinkaan pitkälle.
Haaveita täytyy olla.. Ja niistä on hyvä tehdä myös tavoitteita.
Enkä tarkoita tuolla ihmissuhteita koska niissä on aina kyse myös toisesta ihmisestä.Muhun tuo jollain tavalla vetosi. En tiedä alkuperäisen kirjoittajan ajatusmaailtasta kirjoitushetkellä, mutta eihän mietteessä haaveita kielletä, jos lukee tekstin haluamallaan tavalla :-) Haaveita ja unelmiahan suorastaan ylistetään.
Sä oot pessimisti, kun luet tuon omalla tavallasi.. Lasi puoliksi tyhjä ;-)- päivään tähän
Olen pessimisti ja huomasin juuri että todellakin kannattaa panostaa johonkin muuhun kuin ihmissuhteisiin. Yksipuolisiin ylläpitävään toimintaan ihmissuhteissa.
- kyll se siitä vielä
sulla ei kyllä mene oikein hyvin nyt, viestistä päätellen
*silittää*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238