Kun muistin kun kerroit minulle kuinka kiva ja mukava hän on ja että annat hänelle kaiken anteeksi .Hänen vikansa ja puutteensa ettet hänestä luovu . Minä mukanas läheisin ihminen sinulle mutta en kyllä mitään saannut mitään anteeksi enhän kyllä mitään sopimatonta tehnytkään teit hänelle tilaa elämässäsi sysäämällä minut pois .Valhettako tämäkin .Toisaalta kun ajattelen hyvä kun se palautui mieleeni niin tästä kuten niistä muistakin asjoista jotka sinun mielestäsi paska puheita .Ymmärrän petollisuutesi ja sen ettei meillä ole mitään mahdollisuutta mihinkään revanssiin .Tämä olisi aina siinä välissä eikä tämän asjan ylitse pääsisi. Sait kyllä mahdollisuuden ja toisenkin oikaista näitä minun ajatuksia .muistan kun viime kesänä yritin ottaa asjan esille niin sanoit välittämästi että poistut autostani jos en lopeta asjoista ei siis puhuta . Myös tämän palstan kautta kiistänyt aina kaiken mutta et kuitenkaan omaa käytöstäsi ole nähnyt syytä mitenkään perustella ja kuitenkin sinulla on ollut otsaa väittää ettei minulle kannata puhua kun en kuuntele. Nyt voit unohtaa minut ja keskittyä häneen siinähän se sinun nurkissasi näkyy pyörivän syytä en tiedä eikä kiinnostakaan .Tältä palstalta et minua enää tavoita jää hyvästi
tuli vähän paha olo
Ikävät nyt loppu
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096926Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1034618L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa473908TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133304Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6621950- 661308
- 91279
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021275Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551273Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481240