Mitä tekisit toisin jos saisit uuden mahdollisuuden?

..

--------------

64

1276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :(

avaisin oven....

• oventaaksejäänyt

hehhe, hyvä että jotain opit!

• juaGIU

En tiedä mitä mun pitäs tehdä toisin ,kun olen AINA niin virheetön ja täydellinen :D

• J-----

Ehkäpä niitä kertoja kun kerroin tunteistani oli liian vähän. On vain aina niin ikävä sitä sanoa jos toiselta tulee vain jonkinlainen hymähdys. Sitä vain itsekkin lakkaa sitten sanomasta että tänäkin päivänä rakastan sinua ja olet minulle tänäänkin se ainoa oikea maailmassa.. Vaikka kenties nimenomaan näinä hetkinä kun tuon hymähdyksen kuuli, olisi vain pitänyt muistaa että sanonpa sen vielä uudemman kerran samalle päivällä.

Se miten arki pyöri. en tiedä olisiko siihen edes voinut vaikuttaa juurikaan. Raha ei kasva puussa vaan sitä on tienattava että elää. Se toi mukanaan käytännön vaikeuksia. Työ ei aina ole siellä paikkakunnalla missä koti ja hän jolle sydämeni olen antanut.

• love eternal

Kenestä puhut? huokaus.

• Näin menisi

Olisi pitänyt sanoa heti aluksi: voisitko poistua. Olisin säästynyt monelta pahalta.

• --------------------

Vetäisin pöntöstä alas...

• Entäs ite

Minut tuntien, en tekisi mitään toisin, kyllä mä sen verran itsepäinen juntti olen.

• luonnon lahjoilla

Luulen, että tekisin kaiken aivan tismalleen samoin. Mulla on omat tunteet ja omat ajatukset, keinot ihmiseen tutustuessa eivät saa olla jotenkin viritettyjä tai valmiita kaavoja tai toisilta opittuja tarinan tai menetelmien pätkiä.
      Minun omat yritykseni, persoonallisina eivät riittäneet, ehkä joskus saan luonnollisen yhteyden johonkin toiseen mieheen, ehkä.

• sinä ja minä...

aika samoin ajattelen, mitä muuta voisin tehdä kuin olla oma monitahokas itseni. asiat voi tulla eri järjestyksessä, silti ne ovat ne samat asiat. hän saa tuntea minut kokonaisuudessaan, jos haluaa.

tietysti olen tehnyt virheitä ja sellaisiakin, joita kadun... ja pyytänyt anteeksi sekä pyrkinyt selittämään itseäni hänelle silloinkin.

• ei koskaan tänne

Pysyisin kaukana kaikista S24 sivuilta ja kaikkkeen siihen liittyvästä. Rauha Rauha sitä kaipaan. Näin tekisin toisin.

• aika montakin asiaa

En ehkä menisi laukomaan huonoa vitsiä todella sopimattomaan aikaan. Lisäksi olisin jättänyt sen facebook kaveripyynnön sekä fb viestin laittamatta ja kuunnellut hieman enemmän sua.

• aika montakin asiaa

Mutta taitaa olla ihan turhaa tommoisia miettiä kun sitä uutta mahdollisuutta ei enää häneltä tule.

Tää on vaan tämmöistä jossittelua....

• On tai ei
        aika montakin asiaa kirjoitti:

Mutta taitaa olla ihan turhaa tommoisia miettiä kun sitä uutta mahdollisuutta ei enää häneltä tule.

Tää on vaan tämmöistä jossittelua....

Jokainen saa miettiä mitä haluaa!!
        Sinä et voi sitä päättää ,jossittele vaan omasta puolestasi.

• elämä on..

Kiertäisin hänet kaukaa !

• Sama mulla

en olisi huomaavinaankaan.

• liveoutloud

No mä en !

• uyigotkg

Paljon muuttaisin jos saisin alkaa alusta, varmaan kaiken pistäisin uusiksi. Turha silti sitä miettiä enää,,.

• tyhjän päällä

Olisin älynnyt moikata häntä ..tuli vaan niin yllättävässä paikassa vastaan kohta pari vuotta sitten ennen kuin tajusin, että hän oli siinä!!!!
      ..ja niin kadotin hänet lopullisesti. Harmittaa!
      Jos nyt näkisin> hyppäisin hänen kaulaansa ja pussaisin sekä tunnustaisin tunteeni hänelle :)

• Mitä meinaat

että hän tekisi?

• koska rakastan

Helppo. Panisin häntä enemmän!

• Taustalta..

No en tiedä.. Ehkä olisi ollut parempi etten olisi ottanut koskaan häneen yhteyttä. Ainakin jos tunteet ovat olleet yksipuolisia.. Jouduin niin outoon kuvioon etten voi kuin ihmetellä. Eikä tässä ole kyse siitä et olisin erehtynyt täällä luulemaan jonkun kirjoituksia hänen kirjoituksiksi. Ne päätelmät on tehty ihan oikean elämän tapahtumien perusteella. Näiden sivujen kirjoittelut ovat nyt mitä ovat. Eli 'toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos'.
      No nyt on minullakin sellaisia suunnitelmia et elämä tulee muuttumaan varmaankin aika lailla.. Oikeastaan ihan hyvä koska pidän muutoksista.
      t. se nainen jolta ei ole kuin 3 aloitusta näillä sivuilla edelleenkään ja kaikki ovat siellä Järki ja tunteet-palstalla (viimeisin menossa jo 8. sivulla)

• Unohtui..

Ja jättäisin ne turhat anteeksipyytelyt sikseen. Enhän minäkään niitä kovin monesti saanut häneltä kuulla. Mikään ei ole niin säälittävää kuin nöyristelevä ihminen. Ei todellakaan ole minunlaista sellainen.

• Jatkan et..
        Unohtui.. kirjoitti:

Ja jättäisin ne turhat anteeksipyytelyt sikseen. Enhän minäkään niitä kovin monesti saanut häneltä kuulla. Mikään ei ole niin säälittävää kuin nöyristelevä ihminen. Ei todellakaan ole minunlaista sellainen.

Sitä vielä että antakaa anteeksi. Enhän minä voi olla unohtamatta sitä Juhaa, kun olen kokenut hänen kanssaan jotain niin syvällistä, nähtiinhän me kerran jopa. Näin hänet bussipysäkillä, itse olin bussin kyydissä.

• Taustalta..
        Jatkan et.. kirjoitti:

Sitä vielä että antakaa anteeksi. Enhän minä voi olla unohtamatta sitä Juhaa, kun olen kokenut hänen kanssaan jotain niin syvällistä, nähtiinhän me kerran jopa. Näin hänet bussipysäkillä, itse olin bussin kyydissä.

Jaa a.. Ei muuten ole tuo kommentti sit minulta. Eli Jatkan et (kirjoitettu 10.6-11 klo 11.15).
        Ei sovi tarinakaan minuun ollenkaan.
        Sairasta touhua, sanoisin. Että lopeta jo.

• hullulle.
        Taustalta.. kirjoitti:

Jaa a.. Ei muuten ole tuo kommentti sit minulta. Eli Jatkan et (kirjoitettu 10.6-11 klo 11.15).
        Ei sovi tarinakaan minuun ollenkaan.
        Sairasta touhua, sanoisin. Että lopeta jo.

Kuten arvelinkin, seuraat palstoja koko ajan. Kahden minuutin viiveellä sait tuohonkin vastattua. Hullu olet. Voi sitä juhaa joka sinut riippakivekseen on saanut...

• Taustalta..
        hullulle. kirjoitti:

Kuten arvelinkin, seuraat palstoja koko ajan. Kahden minuutin viiveellä sait tuohonkin vastattua. Hullu olet. Voi sitä juhaa joka sinut riippakivekseen on saanut...

Pelkkää diipadaapaa, sanon minä.
        Pidä luulos.

• Itse olen
        hullulle. kirjoitti:

huomannut saman. Jos joku sattuu vastaamaan hänen kirjoitukseensa, niin vastaus tulee häneltä takaisin lähes välittömästi. Sivut ei häntä omien sanojensa mukaan nappaa ollenkaan, mutta silti lähestulkoon päivystää täällä. Aika surkeasti on ihmisen asiat.

• Taustalta..
        Itse olen kirjoitti:

huomannut saman. Jos joku sattuu vastaamaan hänen kirjoitukseensa, niin vastaus tulee häneltä takaisin lähes välittömästi. Sivut ei häntä omien sanojensa mukaan nappaa ollenkaan, mutta silti lähestulkoon päivystää täällä. Aika surkeasti on ihmisen asiat.

Ihan höpöt jutut teillä kummallakin.
        Asia taitaa paremminkin olla niin et joku täällä kirjoittelee
        jonkun piikkiin. En ole mikään näiden palstojen vakkari.

• :DDDD
        Taustalta.. kirjoitti:

Ihan höpöt jutut teillä kummallakin.
        Asia taitaa paremminkin olla niin et joku täällä kirjoittelee
        jonkun piikkiin. En ole mikään näiden palstojen vakkari.

Toi oli vuosituhannen paras :DDDDDD

• Taustalta..
        :DDDD kirjoitti:

Toi oli vuosituhannen paras :DDDDDD

Pelkkä p*skanjauhaja se kyseinen Anne-Mari on.
        Mutta minkäs teet kun ei ole älyä päässä.

• joku tarvitsee
        Taustalta.. kirjoitti:

Pelkkä p*skanjauhaja se kyseinen Anne-Mari on.
        Mutta minkäs teet kun ei ole älyä päässä.

lapsilukon tähän palstaan... Minä ihan vaan tästä taustalta...

• Taustalta..
        joku tarvitsee kirjoitti:

lapsilukon tähän palstaan... Minä ihan vaan tästä taustalta...

Jep.. Olen ihan samaa mieltä.

• Taustalta..
        Taustalta.. kirjoitti:

Jep.. Olen ihan samaa mieltä.

Eikä tarkoittanut tuo kommenttini sit sitä et itsellä olis lapsia. Ei ole eikä luultavasti tule koskaan olemaankaan.

• Taustalta..

Lisäys tuohon ekaan kommenttiini..
        Mut en ajattele noin jos tunteet ovat molemminpuoliset.. Siinä tapauksessa
        yhteydenottaminen häneen ei harmita yhtään.
        Ja voisin minä jäädä hänen vuokseen tänne. Siis jos hän vain niin haluaisi..
        Unia kauniita sit kun sen aika on.. Jos sellainen toivotus vain kelpaa..

• rtyuiokllp
        Taustalta.. kirjoitti:

Eikä tarkoittanut tuo kommenttini sit sitä et itsellä olis lapsia. Ei ole eikä luultavasti tule koskaan olemaankaan.

te olette kitkerääkin kitkerämpiä ihmisiä

ihmeellistä tuntemaattoman survomista, ihan vaan huvikseen :(

käyn harvoin lukemassa näitä ja jokakerran pitää ihmetellä tätä haukkumisen määrää. Jos yksi aloittaa, niin taustakuoroa löytyy varmasti.
        Sellasta räkytystä ja ihan asian vierestä

• joku va aa aaaaan

ehkä mä sanoisin syyn siihen että se meni ohi

• Toine jalka haudassa

En menis ikuna yhteen vanhemman ukon kans....

• ei koskaan enää

En edes haluaisi uutta mahdollisuutta hänen kanssaan koska en luottaisi sen miehen sanaan ollenkaan, lupaili kaiken näköistä ihanaa mutta ei koskaan toteuttanut niitä kanssani.
      Kaippa hänellä on niitä "fetissin" toteuttajia yllin kyllin, kiitos hänelle unelmien ja fantasioiden murskaamisesta, toivottavasti nautit nyt siitä, olet muuten aivan oikealla alalla, meinaan kun ottaa sen ammattikunnan maineen huomioon.

• Purnuritar

Uuden mahdollisuuden, siis aloittajan suhteen, tekisin niin, että olisin valinnut sanani hiukkasen hellemmin livessä ja enkä olis täällä lässytellyt jo kuukausi tolkulla näillä palstoilla silloin tällöin ( ja kaikkihan riippuu siitä, että oletko Hän noiden pisteiden paikalla, siis se ihan oikee kohteeni);):)))))):))))))

• turhaa jossittelua

Aika paljon muuttaisin elämästäni, jos vois aloittaa uudestaan. Tällä tietämyksellä mitä nyt on, en kuvittelis turhia, haaveillis mahdottomia. Tietäisin ainakin toiveet rakkaudesta turhiksi, eli en elättelis toiveita elämänkumppanin löytämisestä. Mutta jossittelu on turhaa, elämä meni niin kuin meni, kaikki koettu paha on opiksi ettei ikinä tee samoja virheitä uudelleen. Ymmärrän nyt ettei mulle ikinä oltu ketään tarkoitettukaan.

• X Matkamies

Kuuntelisin järkeäni enkä sydäntäni. Mielenterveysongelmaisen kanssa menee omakin järki ja terveys pidemmän päälle. Pahimmassa tapauksessa jopa paljon muutakin!

• hyi olkoon

älä solvaa ketään mielenterveyspotilaaksi, koska sinulla ei varmaan ammattitaito riitä siihen ja tuskin sinunkaan pääkoppa niin terve on, koska tuollaisia kirjoitat toisesta ihmisestä

• tohtori pilleri*

kuulostaa tutulta tuo sanonta, aina sanoi noin kun jäi valheesta kiinni, eiks se niin ole että hullu hullun tuntee.

• .....

suksikoon vittuun! evvk !

• evvvk.

Tämä taisi olla mulle tarkoitettu. Kuulosti tutulle ;O)

• kullalle pusu
        evvvk. kirjoitti:

Tämä taisi olla mulle tarkoitettu. Kuulosti tutulle ;O)

kyllä sitä nyt jaksetaan kaivella ;)

kaivele vaan, sekään ei nyt auta :)

:DDDDDDDDDDDDDDD

• toisen kulta
        kullalle pusu kirjoitti:

kyllä sitä nyt jaksetaan kaivella ;)

kaivele vaan, sekään ei nyt auta :)

:DDDDDDDDDDDDDDD

Ei täällä kukaan mitään kaivele, jos lukisit aloituksen uudelleen niin ehkä se sullekkin aukeaisi.

• tekisin toisin

Olisin vähän vähemmän innokas ja ama-alotteinen tän asian suhteen. Hän varmaan säikähti mua ja meni karkuun :D Olin varmaan vähän liian tosissani, nyt odottaisin hänen aloitettaan jos pääsisi ajassa taaksepäin. ja tästä oppineena odotan aina sitä miehen aloitetta.

• eräskin n

kuin mun suusta...

• myös ihan
        eräskin n kirjoitti:

kuin mun suusta...

kuin mun suusta...

• X Matkamies

No ongelma lienee ilmeinen jos terapiassa käy ja lääkityskin löytyy? Ei siis oma diagnoosi.

• että silleen.

Sinun ilkeydelle ja katkeruudelle ei terapiat tehoaa.

• olikohan

kuule sä olet aika hankala ihminen itsekin
        älä solvaa sitä naista
        oliko se niin, että joka toiselle kuoppaa kaivaa niin itse siihen putoaa

vai ootkos mustis?

• 2. kulkuri

Ymmärrän matkamiestä ihan hyvin. Kärvistelin joskus velvollisuudentuntoisesti vaikean ja masentuneen tapauksen kanssa, joka ei hakenut muuta hoitoa ahdistuksiinsa kuin alkoholin. Masennuin lopulta itsekin ja hyviä vuosia elämästä meni hukkaan.

• josoisinniinen

- Olisin lähtenyt vaihtoon Taivaniin
      - Olisin pussannut eilistä deittiäni (vaikka onkin naimisissa)
      - En olisi syönyt niin paljoa ja lihonut niin mahdottomia
      - Olisin muuttanut kotoa pois aikaisemmin

niin tässä vain muutama maininta :)

Hyvää kesää kaikille

• ......

Mitä ihmeen lässypaskaa täällä kirjoitetaan!?

• Mee vaimos luo

Näyttäisin sormella jo kättelyssä.

• Ja lujaa

Täräyttäsin nokkaan

• Ito poika

Nii ja toivottaisit vielä samalla hyvää Joulua,vai?

• 2+3

Varmaan paljonkin, mutta kelloa ei voi kääntää taaksepäin ja juna meni jo..

• Aikaa ei ole

Nappaa resiina tai odota seuraavaa vuoroa. Aika kääntyy taaksepäin kyllä, mutta silloin tämä maailmankaikkeus tuhoutuu.

• sulle oventaaksejään

avaisin oven Mikalle...

• sulle oventaaksejään

Tämä "avaisin oven" on ns. vertauskuva, jos nyt tajuat sitäkään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      38
      2181
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2032
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      388
      1670
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1641
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1092
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      915
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe