Ari ja Charlotte
10
178
Vastaukset
- görgyj
Nyt on Ari
löytänyt oman musiikkialueensa. Ihana kappale! - hyvää mussa
Ei paha, oikeesti hyvä. Se käy kun on kultakurkku.
- Hirveä
kappale, mutta onneksi Arin ääntä ei juuri erota.
- sdgfhgj
Heh, milloin laulaa Ari milloin Charlotte eihän niitä erota. Muutoin täysin joku helluntalailaisten hengellinen veisu. Jääskeläisen Ilkan kanssa samaan telttaan vaan.
- kivaa....
Hienoa kuulla uutta Aria levyllä. Kultakurkun laulustahan nauttii vaikka se vetäisi ukkonooaa tai sitä puhelinluetteloa. Mielenkiintoista, että Mauro säveltää tällaista. Biisi ei ole ehkä ihan ominta Aria ja Arihan onkin tässä vain vierailijana Charlotten levyllä. Tässä vaan odottaa, että Arin ei tarvitsisi pidätellä ja se päästettäisiin irti ja kunnolla revittelemään. Toivottavasti Mauro pistää kultakurkun laulamaan myös koko levyllisen biisejä siinä yhteisprojektissa.
- Toivottavasti ei
jos musiikin tuottaminen on tota tasoa. Ari tarvitsee parempia biisejä ja ehdottomasti parempaa tuotantoa.
- hheloo !!
Toivottavasti ei kirjoitti:
jos musiikin tuottaminen on tota tasoa. Ari tarvitsee parempia biisejä ja ehdottomasti parempaa tuotantoa.
tää on sille ihan jees ei tarvi olla muuta , kauniit neidit esittää juuri tällasta ns. neitisievänen ja poninhäntä .
- ggl
No hei, eiköhän tää ollu se yhteisprojekti.
- ,.,.,.
Ihana. Tulipa taas oikein ryminällä mieleen, miksi aikoinaan tohon ääneen rakastuin.
- kirppunen ja nen
tuossahan lauloi ihan selvästi kaksi naista , koivunen on varmaan pihalla röökillä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279