Valintoja valintoja "tuttu ja turvallinen, kiehtova vaarallinen, luotettava tavallinen, kiihottava oikullinen, valintoja valintoja...päästänkö irti vai päästänkö irti..."
http://www.youtube.com/watch?v=XWwK__IpXYY
Rauhaa ja unia! :)
Hiljaa välkehtivä värinä
13
213
Vastaukset
- .
siinäpä kysymys
- meinaan.
onks tuo kaikki samassa paketissa ,vain joka sormellesi
toivottavasti valitset sydämesi mukaan, muuta neuvoa ei ole antaa.
- valitse oikein
Pysy liitossasi, jos sua kohdellaan siinä hyvin ja löydä ne samat asiat puolisostasi uudelleen. Säilytät mielenrauhan loppupeleissä.
- Kuitenkin näin
Kyllähän oma siippa taitaa olla se kaikkein korkeatasoisin, kun vertaa......
- 17+9
Tuttu ja turvallinen on avopuolisosi siippasi /eroaa
Kiehtova vaarallinen on treffipalsta / totuus toisenlainen
Luotettava tavallinen vois olla ystäväsi /menee ystävyys ,ei pidä sortua
Kiihottava oikullinen on sun salarakas ... pidä siitä kiinni.
valintoja valintoja... on muitakin voit alkaa Iki -sinkuksi ja tyytyä yhden yön panoihin.
päästänkö irti vai päästänkö irti..." rakkaus on ikuista kohde vain vaihtelee. - unia,joka näkee,
mä en näe.
Hymyilyttää hm , tarinassa on tuttua .Tuo neuloilla tuikkiminen varsinkin ,mut siihen turtuu.
Nukkuu vaan rauhassa hän,eikä vaivaa päätään päättömyyksillä. - reunalla roikun
päästä musta irti. valitse se helppo elämä. tuttu ja turvallinen.
- Ysklysti.
Mitä hittoa ihmiset oikein haluaa?
mitä SUPER -ihanuuksia minussa pitäisi olla että kelpaisi- Hyvää yötä.
No. älähän nyt hermostu. Rehti, rehellinen ja suoraselkainen. That´s it. Laulut ovat lauluja...palstat ovat palstoja... elämä jossain tuolla, missä aurinko värjää taivaan rantaa.
- aloittaja.
Tuo aloitus oli ihan yleiseltä pohjalta, ei varsinaisesti viesti kenellekään yksilölle. On vain tuo laulu pyörinyt aamusta lähtien päässä, kun kuulin sen Radio Cityn soittamana.
Hyvää yötä kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027