ihastuin noin kahdekan kuukautta sitten ikäiseeni poikaan. hän oli parhaan kaverini exä ja sitä kautta tutustuin häneen. emme käy samaa koulua mutta samassa kaupungissa kylläkin. näin häntä tuolloin hyvin usein. ihastuin häneen vasta parhaan kaverini ja hänen erottuaan. tuolloin oli vielä talvi. pian ihastumiseni muuttui rakastumiseen ja itkin hänen vuokseen monesti. juttelin hänelle joka päivä mesessä ja näimme kavereiden kesken kaupungilla. itkin monesti tietäessäni etten vosii saada häntä. olimme yhtenä päivänä kaverillani, ja ihastukseni oli siellä. ajattelin tuona päivänä kertoa hänelle tykkäävänsä hänestä. olin etsimässä häntä kunnes löysin hänet ja parhaan ystäväni pihalta suutelemesta. se kirpaisi pahasti. lähdin kotiin itkien ja kerroin viikon tapahtuneen päästä ihastukselleni että pidin hänestä. hän ihmetteli ja luuli että pidin häntä vain hyvänä ystävänä. hän ymmärsi ja pahoitteli kuinka paha olo minulla oli. nyt on kesä, ja olen jo pari kuukautta sitten päässyt hänestä yli. tai ainakin luulin niin. pari kuukautta sitten löysin toisen pojan. tapailimme pari kertaa ja suutelimme jne mutta emme serustelleet. se oli sellaista teini ihastumista. pidän hänestä ja ajattelin että olin unohtanut vanhan ihastukseni. kuultuani viikko sitten hyvän ystäväni pitävän vanhasta ihastuksestani, tajusin, etten ollutkaan unohtanut häntä. huomasin taas kuinka häntä rakastan ja kuinka haluaisin hänet itselleen.. en vain pysty unohtamaan häntä. haluaisin hänen olevan onnellinen mutta toisaalta sattuu tietää että hänellä on joku toinen. en vain pysty uskomaan sitä .. =/
i can't forget you..
surkuttelija
0
296
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483