Ei ole mukavaa olla osastolla kun on vähänkin enemmän terve.
Haluaisin läppärin huoneeseen mutta ei saa. Ei sitten ole mitään tekemistä.
Vielä 2 viikkoa! Sitten pääsen kesälomalle. Nyt olen ollut viikon lomalla, mutta joudun vielä palaamaan. Koska tutkimus ei etene, joudun kai olemaan viikkoja osastolla vielä tulevaisuudessakin. Kun kuvittelette ettei ole mitään yhteyksiä ulkomaailmaan, ei tietokonetta niin elämä on aika helvettiä.
Haukkalan osasto helvetti
5
194
Vastaukset
- sherlock holms
Ihan kiva että pääset kuitenkin nettiin.
- ?
Minkä tutkimuksen takia sinun pitää olla sairaalassa? (kerrot ettei tutkimus etene....)
- affgga
Kerron teille vielä osaston säännöt, kunhan saan ne käsiini.
Koska osastolla on pahassa tilassa olevia, niin säännöt on helvetin tiukat. Kerran mulla oli linkkari mukana :D. - tylsyys-asenteestkii
Just deal with it. Ei siitä muuten selviäkään jos tiedostaa paikan ahtaaksi ja muuta. Harjota ärsivällisyyttäsi ja käytä aika telkkarin tai ristikoiden parissa. Tai käy kuntosaleilla ja ryhmissä jos niitä on.
- :DD
Nauti muitten asukkaiden huvittavista tempauksista.
Niin minäkin tein!
Omalla osastollani hoitajat raahasivat yhtä naispotilasta pitkin käytäviä ja se kilju ja nauro samalla. Ja sit sille huudettiin GO **** SHOW! TAI NO **** SHOW!
Ja kyseinen naispotilas saatto lyödä ihmisiä (ainakin mua) kirjalla päähän!
Ja piirteli hakaristejä seiniin ja teki pelikorteista hakaristejä ikkunalaudoille.
Ja nimitteli yhtä miespotilasta homoksi ja miespotilas naispotilasta lesboksi!
Ja naispotilas teki myös jekkuhälytyksiä (hoitajat juoksi ympäriinsä).
Ja kyseinen potilas tarttu hoitajia jaloista ja käsistä kiinni.
Kerran se hyökkäs kansliaan ja tarttu hoitajan jalkaan :DD
Ai niin, sit oli vielä se radioaktiivinen säteily-juttu ja natsi osasto-teema!
Ja lukemattomia lapsellisuuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760