Tapasin jokunen aika sitten yhden miehen baaris muutaman kerran peräkkäin ja meillä synkkas hyvin. Vietettin molemmat illat yhdessä haukaa pitäen, jutellen ja toisiimme tutustuen. Päätin kuitenkin molenpina öinä mennä omaan kotiin yksin nukkumaa.
Myöhemmin päätin kysyä josko mies opettaisi minua pelamaan bilistä kun sitä harrasti, ja suostui ilomielin. biliksen peluu ei minulta sujunut niin hyvin mutta hauskaa oli, ja saattaessaan minua autolle mies kertoi ilman että edes kysyi kunka mukavaa oli ollut ja haluaa ehdottomasti nähdä uudestaan.
Sitten tuli minun synttärin ja kun aloittelemasta lähdettiin päätettiin poiketa kavereiden kanssa miehen kanta paikan kautta, kun oli siinä illan mittaa viestitelty... Kaikki meni taas hyvin. Parin jälkeen siirryttiin tyttöjen kanssa bariin ja herra lupasi seurata myöhemmin yöllä perästä. No baarin päästyään alkoi näiden juhlien alamäki kiitos kavereiden ja heidän miestensä iltaan sotkeuti poliiseja ja rähinää, yö mestatkin kurahti jo kotiin oli vähän pidenpi matka naapuri paikakunnalle. Joten ilta tuntui aika pilalle menneeltä ja päätin laittaa herralle viestiä että turha tulla ilta meni pilalle ja että olin lähdössä.
Miekkonen kuitenkin yllätti minut saapuen pikavahtia paikalle kysellen onko kaikki hyvin? Houkutteli minut takaisin baarin ja maksoi narikkani, tarjosi yösian ja totesi että voitaisiin vaan nukkua ja suostuin. Hän tarjosi taksimatkan kotiinsa ja iltapalaa, petasi myös itselleen lattialle patjan ja komensi minut sänkyynsä. Pienet houkuttelun jälkeen herra kuitenkin tuli viereeni yöksi nukkumaan :) Mikä ei tosin vaikuttanut ihann helpolta tehtävältä ei niin pienestä pullotuksesta housuissa päätelle. Yöllä heräsin useasti siihen kun minua vedetään pois patjan reunalta ja peitellään uudestaan. Aaamulla minulle tehtiin aamupallaa ilman että pyysinkään soitettiin kitaraa ja vietiin ystäväni luo. varsinäinen herras mies sanoisin :) tämän jälkeen ei olla ehditty näkemään kun kiirettä pitänyt molemmat tekevät pitkää päivää =/
Ja nyt mietitte että mikä tässä on ongelmana?? No jos joku ottaa yhteyttä niin se olen minä vaikka minusta ei olisi kuulunut yli puoleen viikkoon mitään niin se olen minä. Mies vaikuttaa aina hyvin iloiseskta kun yhteyttä otan mutta ei tee sitä koskaan itse. Minä voisin haluta pitää mieheen enemmän yhteyttä mutta en ole viitsinyt kun mies ei itse minuun yhteyttä pidä miksi? kyllä kun laitan viestiä tai soitan niin vaikuttaa iloislta haluaa tietää kuulumisia ja niin pois päin joten mikä tässä mättää?
unelmien mies vai eikö?
hämmentynyt?
1
270
Vastaukset
- Mies vaan
Pelkää raukka sinua, kun on ihastunut. Anna ymmärtää odottavasi yhteydenottoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760