Olen katsellut kun naapurit tuskailevat rautakaupan koottavien roskakatostensa kanssa -eikä lopputuloskaan ole silmää miellyttänyt. Lähdin etsimään netistä kunnollista roskakatosta ja löysin sellaisen. Yllätys oli pelkästään positiivinen, kun sain sen pihaani.
Pieni verstas Kuvansissa tekee tukevia roskakatoksia täysin valmiiksi saakka. On tukeva painekyllästetty lattia, kehikko kakkosnelosta, jämäkkä ovi, todella kauniit koristeristikot (varsinaista puusepäntyötä), kattohuopa asennettuna paikalleen ja kaikki puuosat maalattuina valmiiksi asti taloni väriin!
Tuli siis koottuna pihaan saakka, isäntä oli itse tuomassa ja nosti sen vielä kanssani lopulliselle paikalleen. Ja hinta. Pari sataa kalliimpi kuin se, että olisin saanut kasan lautoja ja ruuveja. Valmistajan osoite on www.pekkatuote.fi Kannattaa käydä katsomassa. Positiivinen poikkeus nykyajan pulkkitavaran rinnalla!
Kunnollinen roskakatos!
17
7471
Vastaukset
- joopa jooooooo
Eikö oikein käy kauppa ku pitää jo täälläki MAINOSTAA?
- Ongelmia?
Joku kateellinen huutelee...
- Tyytyväinen asiakas
En todellakaan ole katoksien valmistaja, jos sitä vihjaat. Tuo oli vissiin jonkinlaista ilkeilyä, mutta tapansa kaikilla.
- tuo on monesti
monessa asiassa ongelma, jos kertoo hyvästä asiasta tai tuotteesta, joka on myynnissä tai oheistuotteita myynnissä, niin leimataan mainostukseksi. Etenkin jos laittaa linkin asiasta.
Onneksi sentään kaikkia viestejä ei poisteta sen perusteella.- Pihamyyrä
Vinkkien antaminen on juuri tällaisten palstojen parasta antia. Varsinkin kun on kysymys jostain vaikeammin löydettävästä tuotteesta tai valmistajasta. Itselleni on ollut suurta apua juuri näistä vinkeistä ja sitä kautta olen löytänyt mielenkiintoisia yhteyksiä...
- Kestävä katosmies
Pihamyyrä kirjoitti:
Vinkkien antaminen on juuri tällaisten palstojen parasta antia. Varsinkin kun on kysymys jostain vaikeammin löydettävästä tuotteesta tai valmistajasta. Itselleni on ollut suurta apua juuri näistä vinkeistä ja sitä kautta olen löytänyt mielenkiintoisia yhteyksiä...
Olen huomannut saman. Eihän sitä itse vätllämättä monta juttua koskaan huomaisikaan... Hyvä, että joku toinen on löytänyt ja kertoo eteenpäin:)
- RoskaRyyno
Ihan hyvältä näytti Pekkatuotteen roskakatokset, mutta tässä vaihtoehto, mielestäni parempi http://www.rikkakatos.com/index.html
- JäteJurtti
Vähän kalliilta vaikuttivat Rikkatuotteen katokset -hyvännäköisiä kylläkin. Se Pekkatuotteen katos, missä on vinoristikointi, oli kyllä varsinainen karamelli. Näin sellaisen Kuopion messuillakin ja ihastuin heti! On ylipäänsä hyvä, että roskakatoksiinkin on tullut nämä "paremmat" mallit myyntiin, etei tarvitse tyytyä niihin rujon näköisiin esityksiin.
- Ostaisin jos saisin
Helwetin kalliita noi Rikka tuotteet,mutta komeita kieltämättä.1200€ on liikaa noista kahden pienen katoksista.
- päve
kattokaa myös WWW.kauhajoensormiset.net
- Harppa
Kuhmon Puupalvelu valmistaa myös nättejä ja hyviä roskakatoksia ja varastoja.
Joku sanoi, ettei niin hyviä oteta rautakauppoihin myyntiin. - Tehtyjostoinenki
Minä tiedän missä tehrään komeita/kauniita Jätekatoksia ja ei häpeile laadussa eikä hinnoissa (RIKKA katoksien kanssa) KÄRKÖLÄN TYÖPOLKU,monet ovat kehuneet.
- Perttu H.
Myös vankiloissa tehdään laadukkaita ja jopa edukkaita roska/jätekatoksia (itse olen ostanut Jokelan vankilasta kahdelle Sulo-astialle sopivan katoksen, kun asun Etelä Suomessa). Kai niitä valmistetaan pitkin poikin Suomea, missä nyt vankiloita onkaan. Linkistä www.rikosseuraamus.fi ja sieltä vankilatuotteet löytyy lisäinfoa (tosin sivut on aika huonot). Itse hämmästyin mitä kaikkea vankiloissa valmistetaankaan. Onhan sentään hyvä että jotain tekevät, eivätkä vaan makaa selleissään..
- ettekö enää osaa
Roskakatoksen tekee hetkessä rautakauppatavarasta ihan itse... Järjettömän hintaisia nuo kaikki valmiit tekeleet.
- teepuu1
Meidän katoksia voi katsella sivuilta http.//www.teepuu.fi. Hienoja katoksia, eikä hinta päätä pakota. Etetelä-Suomeen tuodaan pihalle ja pytytetään.
Tehdään puuvalmiiksi tai maalattuna esim talon väriin.
Työpaja työllistää pitkäaikastyöttömiä, nuoria ja muuten heikommin työllistyviä. Meiltä tilaamalla, työllistät suomalaisia ja nuoria, etkä baltian halpatyövoimaa. - Pokkor887
JOKIOISILLA ON YRITYS JOKA VALMISTAA KOMEITA ROSKAKATOKSIA EDULLISESTI. YRITYS ON MUISTAAKSENI JOKKARIPUU
- Lussu100
Onko kellään kokemuksia lehtovuoren roskakatoksista kun taloyhtiö on semmosia hankkimassa ehkä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818