Kunnollinen roskakatos!

Roskakatoksen ostaja

Olen katsellut kun naapurit tuskailevat rautakaupan koottavien roskakatostensa kanssa -eikä lopputuloskaan ole silmää miellyttänyt. Lähdin etsimään netistä kunnollista roskakatosta ja löysin sellaisen. Yllätys oli pelkästään positiivinen, kun sain sen pihaani.

Pieni verstas Kuvansissa tekee tukevia roskakatoksia täysin valmiiksi saakka. On tukeva painekyllästetty lattia, kehikko kakkosnelosta, jämäkkä ovi, todella kauniit koristeristikot (varsinaista puusepäntyötä), kattohuopa asennettuna paikalleen ja kaikki puuosat maalattuina valmiiksi asti taloni väriin!

Tuli siis koottuna pihaan saakka, isäntä oli itse tuomassa ja nosti sen vielä kanssani lopulliselle paikalleen. Ja hinta. Pari sataa kalliimpi kuin se, että olisin saanut kasan lautoja ja ruuveja. Valmistajan osoite on www.pekkatuote.fi Kannattaa käydä katsomassa. Positiivinen poikkeus nykyajan pulkkitavaran rinnalla!

17

7256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa jooooooo

      Eikö oikein käy kauppa ku pitää jo täälläki MAINOSTAA?

      • Ongelmia?

        Joku kateellinen huutelee...


      • Tyytyväinen asiakas

        En todellakaan ole katoksien valmistaja, jos sitä vihjaat. Tuo oli vissiin jonkinlaista ilkeilyä, mutta tapansa kaikilla.


    • tuo on monesti

      monessa asiassa ongelma, jos kertoo hyvästä asiasta tai tuotteesta, joka on myynnissä tai oheistuotteita myynnissä, niin leimataan mainostukseksi. Etenkin jos laittaa linkin asiasta.

      Onneksi sentään kaikkia viestejä ei poisteta sen perusteella.

      • Pihamyyrä

        Vinkkien antaminen on juuri tällaisten palstojen parasta antia. Varsinkin kun on kysymys jostain vaikeammin löydettävästä tuotteesta tai valmistajasta. Itselleni on ollut suurta apua juuri näistä vinkeistä ja sitä kautta olen löytänyt mielenkiintoisia yhteyksiä...


      • Kestävä katosmies
        Pihamyyrä kirjoitti:

        Vinkkien antaminen on juuri tällaisten palstojen parasta antia. Varsinkin kun on kysymys jostain vaikeammin löydettävästä tuotteesta tai valmistajasta. Itselleni on ollut suurta apua juuri näistä vinkeistä ja sitä kautta olen löytänyt mielenkiintoisia yhteyksiä...

        Olen huomannut saman. Eihän sitä itse vätllämättä monta juttua koskaan huomaisikaan... Hyvä, että joku toinen on löytänyt ja kertoo eteenpäin:)


    • RoskaRyyno
      • JäteJurtti

        Vähän kalliilta vaikuttivat Rikkatuotteen katokset -hyvännäköisiä kylläkin. Se Pekkatuotteen katos, missä on vinoristikointi, oli kyllä varsinainen karamelli. Näin sellaisen Kuopion messuillakin ja ihastuin heti! On ylipäänsä hyvä, että roskakatoksiinkin on tullut nämä "paremmat" mallit myyntiin, etei tarvitse tyytyä niihin rujon näköisiin esityksiin.


      • Ostaisin jos saisin

        Helwetin kalliita noi Rikka tuotteet,mutta komeita kieltämättä.1200€ on liikaa noista kahden pienen katoksista.


    • päve

      kattokaa myös WWW.kauhajoensormiset.net

    • Harppa

      Kuhmon Puupalvelu valmistaa myös nättejä ja hyviä roskakatoksia ja varastoja.

      Joku sanoi, ettei niin hyviä oteta rautakauppoihin myyntiin.

    • Tehtyjostoinenki

      Minä tiedän missä tehrään komeita/kauniita Jätekatoksia ja ei häpeile laadussa eikä hinnoissa (RIKKA katoksien kanssa) KÄRKÖLÄN TYÖPOLKU,monet ovat kehuneet.

    • Perttu H.

      Myös vankiloissa tehdään laadukkaita ja jopa edukkaita roska/jätekatoksia (itse olen ostanut Jokelan vankilasta kahdelle Sulo-astialle sopivan katoksen, kun asun Etelä Suomessa). Kai niitä valmistetaan pitkin poikin Suomea, missä nyt vankiloita onkaan. Linkistä www.rikosseuraamus.fi ja sieltä vankilatuotteet löytyy lisäinfoa (tosin sivut on aika huonot). Itse hämmästyin mitä kaikkea vankiloissa valmistetaankaan. Onhan sentään hyvä että jotain tekevät, eivätkä vaan makaa selleissään..

    • ettekö enää osaa

      Roskakatoksen tekee hetkessä rautakauppatavarasta ihan itse... Järjettömän hintaisia nuo kaikki valmiit tekeleet.

    • teepuu1

      Meidän katoksia voi katsella sivuilta http.//www.teepuu.fi. Hienoja katoksia, eikä hinta päätä pakota. Etetelä-Suomeen tuodaan pihalle ja pytytetään.
      Tehdään puuvalmiiksi tai maalattuna esim talon väriin.
      Työpaja työllistää pitkäaikastyöttömiä, nuoria ja muuten heikommin työllistyviä. Meiltä tilaamalla, työllistät suomalaisia ja nuoria, etkä baltian halpatyövoimaa.

    • Pokkor887

      JOKIOISILLA ON YRITYS JOKA VALMISTAA KOMEITA ROSKAKATOKSIA EDULLISESTI. YRITYS ON MUISTAAKSENI JOKKARIPUU

    • Lussu100

      Onko kellään kokemuksia lehtovuoren roskakatoksista kun taloyhtiö on semmosia hankkimassa ehkä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe