??????????????????????????????????
oletko sä tosissasi
27
400
Vastaukset
- oletko vähän
tyhmä?
- oletko sä tosissasi
olen, mutta oletko sä tosissasi
- ????????????????????
oletko sä tosissasi kirjoitti:
olen, mutta oletko sä tosissasi
Kuka, kenen, minkä suhteen
- oletko sä tosissasi
???????????????????? kirjoitti:
Kuka, kenen, minkä suhteen
sinunhan se pitää tietää eikä minun, vai mitä
??????????????????????????????????? - Ah, okei...
oletko sä tosissasi kirjoitti:
sinunhan se pitää tietää eikä minun, vai mitä
???????????????????????????????????Sulle siis kelpaa kenen hyvänsä totisuus minkä hyvänsä asian suhteen, näin ensi hätään.
Okei, olemme hyvin tosissamme. - ????????????????????
Ah, okei... kirjoitti:
Sulle siis kelpaa kenen hyvänsä totisuus minkä hyvänsä asian suhteen, näin ensi hätään.
Okei, olemme hyvin tosissamme.liero, älä kiemurtele ollenkaan, vaikka sen taidon olet saanut jo äidinmaidossa
oletko tosissasi vai etkö ole - Ihan ensi alkuun...
liero, älä kiemurtele ollenkaan, vaikka sen taidon olet saanut jo äidinmaidossa
oletko tosissasi vai etkö oleKenelle tämä vastaus tulisi antaa? Minnalle, Niinalle, yksmiehelle, Hannulle vai Kertulle?
En ole tosissani edellämainittujen suhteen, mutta lievennyksenä, en edes tiedä keitä he ovat. - ????????????????????
Ihan ensi alkuun... kirjoitti:
Kenelle tämä vastaus tulisi antaa? Minnalle, Niinalle, yksmiehelle, Hannulle vai Kertulle?
En ole tosissani edellämainittujen suhteen, mutta lievennyksenä, en edes tiedä keitä he ovat.(tuokin
mutta lievennyksenä pilkulla erotettuna)
minä taidan kyllä tuntea sinut vaikkei sinulla ole hajuakaan siitä, oletko suhteeni tosissasi vaiko etkö ole
toisaalta
ethän sinä tiedä kuka minä olen - Onnea etsintöihin
(tuokin
mutta lievennyksenä pilkulla erotettuna)
minä taidan kyllä tuntea sinut vaikkei sinulla ole hajuakaan siitä, oletko suhteeni tosissasi vaiko etkö ole
toisaalta
ethän sinä tiedä kuka minä olen"ethän sinä tiedä kuka minä olen"
Aika mahdotonta olla tosissaan noilla reunaehdoilla, kuten itsekin ymmärrät. Eli vastaus on ei. - <3 <3 <3 <3 <3 <3
Onnea etsintöihin kirjoitti:
"ethän sinä tiedä kuka minä olen"
Aika mahdotonta olla tosissaan noilla reunaehdoilla, kuten itsekin ymmärrät. Eli vastaus on ei.TOMI
- Olen aamukahvilla.
kohta häippäsen pois
n>m - tietysti olen
Olen tietysti.
- Niin..
Olen kyllä..
- tosikko olen
Ja täällähän tuokin asia selviää...
*sarkasmi*- apegori
tämä onkin itsetutkiskelun paikka, täällä voit työstää ajatuksiasi inhimilliseen muotoon, jos ne ovat joskus lipsahtaneet apinan tasolle
- Tositosikko
apegori kirjoitti:
tämä onkin itsetutkiskelun paikka, täällä voit työstää ajatuksiasi inhimilliseen muotoon, jos ne ovat joskus lipsahtaneet apinan tasolle
tän apinan ajatukset on lipsahtaneet inhimilliselle tasolle. täytyisi kai lähteä viidakkoon niitä työstämään.
- apegori
Tositosikko kirjoitti:
tän apinan ajatukset on lipsahtaneet inhimilliselle tasolle. täytyisi kai lähteä viidakkoon niitä työstämään.
mä taidan lähteä kanssa, mukavaa päivää sinne viidakkoon
- Tosi on
Olin tosissani. Hän ei halunnut mua tosissaan.
- iiiin
Mä ainakin olen ihan tosissani erään suhteen
- Eikö ..
kannattais kysyy siltä ihmiseltä iteltään ?
- <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
ei tarvitse
- ????
mihin viestiin tämä olikaan osoitettu?
- <3 <3 <3 <3 <3 <3
yleistä hyminää
- 5
<3 <3 <3 <3 <3 <3 kirjoitti:
yleistä hyminää
määrät täsmää
- evvk sun määrilles
5 kirjoitti:
määrät täsmää
niinkö
tuntomerkit täsmää
ei voi erehtyä ;)
- Tietenki olen
No en kun ihan leikisti ja huvikseni oon pyörinyt näillä hulluilla sivuilla kohta kaks vuotta.
kaikki muut hölmöydet/typeryydet mitä on tässä tullut tehtyä, niin ihan sua vaan oon hallunnut kiusata mitäs muutakaan :D- ei kuulu mitään
kaksi vuotta ;)
on oltu täällä kohta pienen ihmisen ikä :))
se on rakkautta se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862