kokemuksia petnetstore kaupasta

okk?

oletteko tilanneet, millainen palvelu ja toimitus?

10

1173

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tossutkoiralle

      Olen tilannut useasti. Erinomainen palvelu ja nopea toimitus. Ei postikuluja:)

    • ei nimimerkkiä

      Tyytyväinen olen ollut, nopea ja ystävällinen palvelu. Kerran oli unohtunut yksi tuote, niin kun siitä huomautti, sai nopeasti tuotteen erikseen lähetettynä kotiin.

    • ViiviSa

      Olen tilannut useamman kerran ja aina tavara tullut nopeasti ja ollut hyvä palvelu. Peukku Petnetstorelle täältä!

    • Orpokissalle Joulu

      Hei vaan,

      Olen juuri ensimmäiset tilaukseni tehnyt, kaksi olen jo maksanut (toinen tilaus näistä on aika iso) ja kaksi on Klarna-laskulla. Tilaukset tein viikonlopun aikana, yhden tilauksen lisäsin vielä maanantaina - nyt on keskiviikko, luulisi postiennakkokortin tulevan Tampereelta tänne tässä ajassa. Odottelevat vissiin, teenkö lisätilauksia... :)))
      Olen odottanat näitä tilauksia jo tulevaksi, - on huonoja kokemuksia eläinliikkeistä mm. Koiratarvike, joka on ihan hömppä liike/huijarin pitämä sanoo ikaalisten poliisi.
      Tampereelta Ikaalisiin toimituksen kesto kestää nyt melko kauan - kauemmin kuin minkään muun tuotteen.
      Itella logistiikka - huh huijaa.

    • reija2344t54t

      Olen tilannut pari kertaa ja toimii ok.

      Tosin kissan (kanille) maksikokoinen vessalaatikko (valkoinen) oli osin vähän kellankirjava, mutten jaksanut siitä valittaa. Saanut jotenkin väriä ja ei ollut erityisen huomattavaa. Kyseessä siis ihan reunallinen laatikko, ei esim. ovellinen vessatalo. Sen hintaisesta olisin jo valittanut.

      Kaipaisin valikoimaan kuitenkin lisää kanin tavaraa ja laadukkaita ruokia ym.

    • zxcvbhgfd

      Laitampa tänne kommenttia, jos joku näitä vielä myöhemmin selailee!
      Tänään tuli kyseisestä paikasta tilaus, kaikki oli niinkuin pitääkin, erityistoiveet mm. lelujen värien suhteen oli toteutettu, lisäksi mukana ilmaistuote, tilaus oli lähetetty alle kahdessa tunnissa tilaamiseni jälkeen ja perillä oli seuraavana arkipäivänä (sisälsi myös nimilaatan johon oli kaiverrukset, joten nopeaa, nopeaa!). Tosiaan postikuluja ei ole ja muutenkin erittäin halpaa. Positiivista palautetta lähetin tuolta nettisivuilta, niin sähköpostiin tuli vielä kiitokset ihan ihmisen kirjoittamana! Suosittelen ja itse aion tilata muutaman viikon päästä uudelleen: )

    • vierasss

      Itse ajattelin myös tilata tuolta PetNetStoresta, koska siellä on tarjouksessa sellaisia tuotteita mitä olen vailla.

      Yleensä tilaan Zooplus -nimisestä nettikaupasta. Se on aivan loistava! Monipuolinen valikoima ja luotettava. Olen tilannut sieltä jo ainakin 5 kertaa ja kaikki tullut ehjänä perille. Yhteen tuotteeseen en ollut tyytyväinen (kissanruokapurkkien kannet - meni suht nopeasti rikki käytössä) ja laitoin palautetta ja sain rahani takaisin! Maksoi vaivaiset 3€, mutta kuitenkin.. ;)

      Eli jos laajempaa valikoimaa kaipaa niin kannattaa käydä katsomassa tuo Zooplus!

    • jlbkbn

      petnetstore on iha huippu kannatan!

    • PetNetStore

      PetNetStore!On PARAS!

    • Lohikari

      Olen tilannut paljon tuotteita.Toimitus 1-3 pv toimii aina.Helppo palauttaa jos tuote ei jostain syystä käy.Soitettukin on kotiin jos jostain syystä ei tuotetta löydy.Pikku yllätyksillä on ilahdetettu .
      Olen ERITTÄIN tyytyväinen palveluun ja tuotteisiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe