Semmoista, että olin kampaajalla jossa kampaaja teki vaalennuksen hiuksiini. Jo alussa hän aloitti repimään kammalla hiuksiani. Hän jatkoi repimistä koko käsittelyn ajan. Se hakkas sillä kammalla mun päätä ja lopuksi föönasi viel sillee, että sai läimäytellä mua päähän. HEI HALOO oikeesti...kuluttajansuojavirasto neuvoo lähettämään valituslomakkeen suoraan yritykseen. Kuka tekee niin? Yritys nimittäin kiistää tehneensä näin. Missä on mun oikeus? Mitä mä teen, jos mä kohtaan mielipuolen kätilön,kun menen synnyttää? Onks se valitus sit, et sen tutkii ekaks se sairaala ite? Ei, ku ekana ennen valitettii kyl tonne kuluttajansuojaan ja ne otti yhteyttä yritykseen, eikä toisinpäin.
Missä helvetissä on mun oikeus
koska sattuu päähän
1
111
Vastaukset
- rajaa kohti mars!
Kuulehan kultakutri. Mene sinne mistä olet tullutkin. Varmaan virosta. Täällä ei huijareita kaivata. Keksitään tarinoita kun yritetään saada palvelut ilmaiseksi. Suomi suomalaisille ja muut saa työntää päänsä sanonko minne. Kikkailetko kakaran kanssa että saat kansalaisuuden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780