v*tun hauskaa mun kustannuksella, kun kävin siellä, eikä ollut edes tikusta asiaa.
Pitääkö mun tehdä kolmoisvoltti takaperin samalla ääneen lukien sanskriitinkielistä tekstiä, vai mikä saisi sut tajuamaan et mä haluan sut oikeasti? Kyllä mä tajusin, et äksyilit mulle tarkoituksella.
Teillä oli varmaan taas
10
233
Vastaukset
- sjoh vaikka kesää jo
Oletko huomannut että täällä kun oikeasti hakee seuraa niin saa osakseen vain vinoilua jne. Joku todella pilailee toisten kustannuksella. Sitä en hyväksy missään muodossa ja vaikea antaa anteeksi. Mitä kieliä puhut?
- ei kiire enää
Ajattelemattomuuttaan ja kun ei enää tapausta muista niin tuleekin siinä hetkessä tapaus mieleen ja nolostuttaa ja ehkä vaivaantuukin siinä tilasteessa. Mutta ei pahalla. Sattuuhan sitä. Itse olen vain niin tarkka maineesta että sitten mokat hävettää pitkään.
Onneksi nyt tulee hyvää musiikkia radiosta. Se lohduttaa:) - kellä teillä
Täähän on outo viesti? Kuka käynyt ja missä?Missä äkäillyt,täällä vai ulkona ?
Tarviiko sitä tikusta asiaa olla,jos tunnetaan muutenkin?- Vielä on kesää jälje
Kaikkihan on helppoa niin kauan kuin ei ole tunteita mukana.
- kellä te...
Vielä on kesää jälje kirjoitti:
Kaikkihan on helppoa niin kauan kuin ei ole tunteita mukana.
Näinhän se on ja se on helvetillistä. Mitä on sitten tapahtunut,yhtään mitään vinkkiä laittaa,sanaa? Saattaisi selvittää jotain?
- Blondi xD
http://youtu.be/Wnkc9h3IMUA
Ei naurata, tuli muistoja mieleen, ihab hyviä nekin... tsemppiä tuohon volttiin... xD olet ainakin tehnyt jotain... - Vielä on kesää jälje
Mä voin auttaa sen verran, että tiedän aivan varmasti, ettei tämä ainakaan sinulle ollut. :) Hieman vaan äkäili, eikä vastannut mun soittoon.
- Blondi xD
Aivan, en olettanutkaan. IRL meillä menee niin, että hän soittaa ja minä olen vihainen tai ei huvita, en vastaa ja kun minä soitan hän ei vastaa... ei huvita tai on vihainen... jne... mutta tsemppiä! ja oikein kivaa Kesää!
http://youtu.be/dH_kiqJLWMM - palavelu kannattaa
Niin. Ärsyttävä tyyli kun ei vastaa soittoon. Aikansa kun kiukuttelua katselee niin kyllästyy ja hakee vaikka omista piireistä sitä seuraa. Silti välität minusta. Meinasit kortin tiskille unohtaa. Olisin voinut vaikka huvikseen vingutella sitä:)
- Vielä on kesää jälje
Aloitus meni miehelle isolla ämmällä. Mutta ei m-miehelle, vaikka nimessä kyllä ämmä onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862