Niin että sellane kyssä et tietääkö joku et mist saa ladattua ilmaiseksi elokuvia (suomi subeilla)
PS.jos joku läytää esim g focen suomi subeilla piratebaysta nii pistäppä linkki ku en löydä ite MITÄÄN elokuvia sieltä suomi subeilla
Elokuvien lataus netistä
tsk955
2
175
Vastaukset
- kehe kaa
Waretuksen taito on opittava itse, jos on peukalo ahterissa niin osta elokuvat tai vuokraa, niin ne muutkin osaamattomat tekee.
- Eli Wallace elää!
Ladatkaa ihmeessä "Hyvät, Pahat ja Rumat". Löytyy netistä pitkällä lähes 3 tunnin versiolla siis sillä joka on se ehdottomasti Ainoa Oikea.
Elokuva-arvostelu:
http://pelontorjunta.suntuubi.com/fi/Blogi/#GoodBadUgly
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844