Pitääkö paikkansa huhu, jonka mukaan weha on lähtenyt kävelemään vl-herätysliikkeestä poispäin ?
Pitääkö paikkansa
3
200
Vastaukset
- Nähty on.
Tuuli puhaltaa nyt toiselle päin, mutta älä luulekaan etteikö Weha palaisi entistä kiivaampana.
Tuuliviiri mikä tuuliviiri - Krista 22v
Weha on minusta ja nyt korostan vain omaa mielipidettäni aina ollut tyypillinen esimerkki minulle siitä, että ihminen, joka on jossain mielessä epävarma omasta uskostaan ja vakaumuksestaan, yrittää voimakkain ja itsevarmoin sanoin ja keinoin omalla todisteluillaan ja kirjoituksillaan näillä VAHVISTAA NIMENOMAAN OMAA USKOAAN kuin toisten uskon vakaumusta. Koko ajan wehan kirjoitusten rivien välistä oli havaittavissa ja luettavissa tietynlaista epävarmuutta niin omaan vakaumukseen kuin tähän vanhoillislestadiolaisuuden uskon ymmärrykseen. Mutta toivotan wehalle TODELLA kaikkea hyvää ja JUMALAN SIUNAUSTA HÄNEN KOKO ELÄMÄÄNSÄ! Minulle weha oli kuin pieni lapsi, joka halusi suojaan ARMON AURINKOON! Anteeksi, jos olen loukannut!
- Sinisilmin...
Pienet lapset voivat joskus olla todella julmia lapsellisuuttaan, mutta aikuisen ihmisen on itse vastattava uskomuksistaan, niiden seurauksista ja teoistaan myös.
Voi olla julmaa herätä siihen todellisuuteen että on pettänyt itseään. Ja samalla myös loukannut muita.
Mutta parempaa on luvassa kun tämän kivun kohtaa ja pääsee siitä yli. Armo on totta myös tähän syyllisyyteen. Armoa seuraa vapaa ja avoin mieli. Oikeasti avoin ja rohkea.
Pois kurkkua kuristava ahdistus, tuomitseminen, armottomuus ja rakkaudettomuus.
"Muistan värin taivaan, sillä päätä vaivaan...." (Eput)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760