Oi rakas, tuun takas, laita sit säppiin hakas, niin tää neitonen sun vieressäs makas ja kaikki ongelmat maton alle lakas. Että näin päin, sun luokses jäin, löysinpä hiuksistas vielä täin ja kaikki surut liinaan räin. On ylläni kesämekko ja sullakin aikamoinen gekko. Onneksi et sentään aikamies Pekko! Oot kyllä aika hassu, kun sulle sanoo "anna tassu". Sä annat ja minutkin kynnyksen yli kannat. Suutasi maistan ja sulle lättyjä paistan, joskus puolestasi vaihdan jopa kaistan. Mut onneksi ei tarvi tuntea pelkoa, vaikka tässäkään ei ole näkyvissä mitään selkoa. :) Hyvää kesää ja linnuille pesää :)
ei voi mennä pieleen
2
156
Vastaukset
- Sihteeriä kaipaan
Hiuksissani ei ole koskaan ollut täitä joten älä sitten erehdy henkilöstä. Mulla on sitäpaitsi paljon isommat saappaat kuin Pekolla, jotka olen ainakin osittain ehtinyt täyttämään.
- ei sihteeri eikä muu
Minulla ei puolestaan ole kyllä sihteerin taitoja, joten turha yrittää ainakaan minusta saada sellaista, mutta en sitä uskokaan :D Minä tykkään hieman hullutella, ei tuosta täiasiasta kannata ottaa henkilökohtaisesti, koska en tiedä itsekään, kenelle kirjoitan :) Jaa vai on sulla isot saappaat, se on hienoa! Mitä kokoa ne kenties ovat, niin tiedän alkaa kutoa jouluksi villasukkia :) Mulla puolestaan yllättävänkin pieni jalka, niitä meneekin monta yhteen isoon saappaaseen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862