ei voi mennä pieleen

Pesästä pudonnut

Oi rakas, tuun takas, laita sit säppiin hakas, niin tää neitonen sun vieressäs makas ja kaikki ongelmat maton alle lakas. Että näin päin, sun luokses jäin, löysinpä hiuksistas vielä täin ja kaikki surut liinaan räin. On ylläni kesämekko ja sullakin aikamoinen gekko. Onneksi et sentään aikamies Pekko! Oot kyllä aika hassu, kun sulle sanoo "anna tassu". Sä annat ja minutkin kynnyksen yli kannat. Suutasi maistan ja sulle lättyjä paistan, joskus puolestasi vaihdan jopa kaistan. Mut onneksi ei tarvi tuntea pelkoa, vaikka tässäkään ei ole näkyvissä mitään selkoa. :) Hyvää kesää ja linnuille pesää :)

2

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sihteeriä kaipaan

Hiuksissani ei ole koskaan ollut täitä joten älä sitten erehdy henkilöstä. Mulla on sitäpaitsi paljon isommat saappaat kuin Pekolla, jotka olen ainakin osittain ehtinyt täyttämään.

• ei sihteeri eikä muu

Minulla ei puolestaan ole kyllä sihteerin taitoja, joten turha yrittää ainakaan minusta saada sellaista, mutta en sitä uskokaan :D Minä tykkään hieman hullutella, ei tuosta täiasiasta kannata ottaa henkilökohtaisesti, koska en tiedä itsekään, kenelle kirjoitan :) Jaa vai on sulla isot saappaat, se on hienoa! Mitä kokoa ne kenties ovat, niin tiedän alkaa kutoa jouluksi villasukkia :) Mulla puolestaan yllättävänkin pieni jalka, niitä meneekin monta yhteen isoon saappaaseen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe