Olen kesätyöntekijä ja tuuraan kaupunginjohtajaa, niin ihan ensimmäisenä ehdotan kaupunginhallitukselle, että kantasatamasta tehdään kunnon vanhanajan tori. Sinne tulee torimyyjät rättitelttakahviloineen, muutama ravintolalaiva sekä vanhoja jäänmurtaja-aluksia. Päätin myös, että Vellamoon sijoitetaan monitoimihallitoimintaa, koska Vellamolla ei riitä kävijöitä tarpeeksi. Se monitoimihalli, jota kesälomalla oleva kaupunginjohtaja sinne väkisn haluaa, olen hylännyt ja kertonut kaupunginhallitukselle, että meillä ei ole varaa siihen.
Tiedän, että kantasatama on oikea paikka torille ja siitä tullaan tekemään vanhoja toriperintetä kunnioittava koko kansan kohtaamispaikka. Vanhat jäänmurtajat ja muutama ravintolalaiva kuuluvat meritorille kuin lokinpaska auton tuulilasille.
Kerrohan nyt Honkanen, mitä mieltä olet ehdotuksestani. Kesätuuraajana minulle riittää ihan hyvin 5000 euron kuukausipalkka kaikkinen luontaisetuineen ja aion panna silppuriin kaupunginjohtan pöydällä lojuvat palkankorotushakemukset.
Kuulehan Honkasen Seppo !
9
145
Vastaukset
- yhden pallon tötterö
Aivan liian isoa palkkaa kesätyöntekijälle. Tuolla palkkaisi jo viisi jäätelönmyyjää.
- ja ilmaista jäätelöä
Ei jäätelönmyyjän palkka ylitä tuhatta euroa, pienet on ne palkat.
- Riippuu tunneista
ja ilmaista jäätelöä kirjoitti:
Ei jäätelönmyyjän palkka ylitä tuhatta euroa, pienet on ne palkat.
Kyllä tienaa jopa 1700 euroa kun on aamusta iltaan töissä.
- Tahtoo kans 5000e kk
Onko siellä talossa tiedossa muita hyviä kesätöitä ? Ketä muita pääsisi tuurailemaan ?
- Salmisen tuuraaja
Ei noin korkepalkkaisille virkamiehille oteta ketään kesäsijaisia ja oikeastaan ne voisi olla lomautettuna puolikin vuotta saatais säästöä.
- Lisää lasikahviloita
Ei kaupunginhallitus suostu tuohon vaatimukseen, ne haluaa ottaa rutkasti lisää lainaa Lindelöfin visioille.
- tulmisen saaraaja
soustuu se. eiku suotsuu, eiku,,,,,rahaa o´n, sano merde. kirioiteettanko o.'n yhteen ? siis o.n vai on....
- Munamies kennosta
Sain ilmoituksen uudesta kesätyöpestistä tuurata kaupunginjohtajaa. Ihan ensimmäisenä tehtävänä aion heti maanataina irtisanoa kesälomalla olevan vakituisen kaupunginjohtajan ja annan potkut myös koko kaupunginhallitukselle puheenjohtajineen päivineeen. Sitten kokoan uuden hallituksen ja annan heille tehtäväksi miettiä raitiovaunuyhteyttä Karhulan ja Kotkansaaren välillä. Hintaa projektille tulee vain 20 000 miljoonaa euroa.
Ennen kuin irtisanon nykyisen kaupunginjohdon, joutuvat he maksamaan kaikki törsätyt matkakulut korkoineen päivineen takaisin. - Mietiskelin......
Munamies kennosta kirjoitti:
Sain ilmoituksen uudesta kesätyöpestistä tuurata kaupunginjohtajaa. Ihan ensimmäisenä tehtävänä aion heti maanataina irtisanoa kesälomalla olevan vakituisen kaupunginjohtajan ja annan potkut myös koko kaupunginhallitukselle puheenjohtajineen päivineeen. Sitten kokoan uuden hallituksen ja annan heille tehtäväksi miettiä raitiovaunuyhteyttä Karhulan ja Kotkansaaren välillä. Hintaa projektille tulee vain 20 000 miljoonaa euroa.
Ennen kuin irtisanon nykyisen kaupunginjohdon, joutuvat he maksamaan kaikki törsätyt matkakulut korkoineen päivineen takaisin.Muutes milloin pääset kennosta pois vapaasti liikkumaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164990Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293613No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241434- 141262
- 271168
- 161132
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221097