Kuulehan Honkasen Seppo !

Munamies kennosta

Olen kesätyöntekijä ja tuuraan kaupunginjohtajaa, niin ihan ensimmäisenä ehdotan kaupunginhallitukselle, että kantasatamasta tehdään kunnon vanhanajan tori. Sinne tulee torimyyjät rättitelttakahviloineen, muutama ravintolalaiva sekä vanhoja jäänmurtaja-aluksia. Päätin myös, että Vellamoon sijoitetaan monitoimihallitoimintaa, koska Vellamolla ei riitä kävijöitä tarpeeksi. Se monitoimihalli, jota kesälomalla oleva kaupunginjohtaja sinne väkisn haluaa, olen hylännyt ja kertonut kaupunginhallitukselle, että meillä ei ole varaa siihen.

Tiedän, että kantasatama on oikea paikka torille ja siitä tullaan tekemään vanhoja toriperintetä kunnioittava koko kansan kohtaamispaikka. Vanhat jäänmurtajat ja muutama ravintolalaiva kuuluvat meritorille kuin lokinpaska auton tuulilasille.

Kerrohan nyt Honkanen, mitä mieltä olet ehdotuksestani. Kesätuuraajana minulle riittää ihan hyvin 5000 euron kuukausipalkka kaikkinen luontaisetuineen ja aion panna silppuriin kaupunginjohtan pöydällä lojuvat palkankorotushakemukset.

9

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhden pallon tötterö

Aivan liian isoa palkkaa kesätyöntekijälle. Tuolla palkkaisi jo viisi jäätelönmyyjää.

• ja ilmaista jäätelöä

Ei jäätelönmyyjän palkka ylitä tuhatta euroa, pienet on ne palkat.

• Riippuu tunneista
        ja ilmaista jäätelöä kirjoitti:

Ei jäätelönmyyjän palkka ylitä tuhatta euroa, pienet on ne palkat.

Kyllä tienaa jopa 1700 euroa kun on aamusta iltaan töissä.

• Tahtoo kans 5000e kk

Onko siellä talossa tiedossa muita hyviä kesätöitä ? Ketä muita pääsisi tuurailemaan ?

• Salmisen tuuraaja

Ei noin korkepalkkaisille virkamiehille oteta ketään kesäsijaisia ja oikeastaan ne voisi olla lomautettuna puolikin vuotta saatais säästöä.

• Lisää lasikahviloita

Ei kaupunginhallitus suostu tuohon vaatimukseen, ne haluaa ottaa rutkasti lisää lainaa Lindelöfin visioille.

• tulmisen saaraaja

soustuu se. eiku suotsuu, eiku,,,,,rahaa o´n, sano merde. kirioiteettanko o.'n yhteen ? siis o.n vai on....

• Munamies kennosta

Sain ilmoituksen uudesta kesätyöpestistä tuurata kaupunginjohtajaa. Ihan ensimmäisenä tehtävänä aion heti maanataina irtisanoa kesälomalla olevan vakituisen kaupunginjohtajan ja annan potkut myös koko kaupunginhallitukselle puheenjohtajineen päivineeen. Sitten kokoan uuden hallituksen ja annan heille tehtäväksi miettiä raitiovaunuyhteyttä Karhulan ja Kotkansaaren välillä. Hintaa projektille tulee vain 20 000 miljoonaa euroa.

Ennen kuin irtisanon nykyisen kaupunginjohdon, joutuvat he maksamaan kaikki törsätyt matkakulut korkoineen päivineen takaisin.

• Mietiskelin......
        Munamies kennosta kirjoitti:

Sain ilmoituksen uudesta kesätyöpestistä tuurata kaupunginjohtajaa. Ihan ensimmäisenä tehtävänä aion heti maanataina irtisanoa kesälomalla olevan vakituisen kaupunginjohtajan ja annan potkut myös koko kaupunginhallitukselle puheenjohtajineen päivineeen. Sitten kokoan uuden hallituksen ja annan heille tehtäväksi miettiä raitiovaunuyhteyttä Karhulan ja Kotkansaaren välillä. Hintaa projektille tulee vain 20 000 miljoonaa euroa.

Ennen kuin irtisanon nykyisen kaupunginjohdon, joutuvat he maksamaan kaikki törsätyt matkakulut korkoineen päivineen takaisin.

Muutes milloin pääset kennosta pois vapaasti liikkumaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      116
      4990
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3613
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2440
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1568
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1520
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1434
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1262
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1168
    9. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      16
      1132
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1097
    Aihe