Jopa on taas kaunis kesäpäivä. Kävin kaupasta hakemassa light colaa, mineraalivettä, maitoa ja pari suklaatuuttia. Toisen söinkin juuri päiväkaffen kera. Eipä ole yksinäisyys nyt ongelmana, sillä laitan aurinkorasvaa iholle ja lähden lammelle istumaan ja kattelemaan elämää. Ehkä välillä käyn kotona ja illalla menen uudelleen :). Huomenna voikin jo olla sateista ja ensi viikolla hieman kylmempää.
Vilkaisin eilen lehtisalissa Hyvä Terveys -lehdestä jutun yksin olemisesta. Siinä rohkaistiin kertomalla, että yksin pärjääminen on suuri vahvuus - silloin ihminen on vahvasti itsetietoinen. Itsestään etääntyneet saattavat herkästi ajautua huonoihin suhteisiin.
Iloista suvi-iltaa kaikille! =)
Yksinkin menettelee
8
310
Vastaukset
- dtkjmdk
Kiinnostaa...
- dtkjmdk
Ruvetaanko kaikki pitää täällä arjen blogia ja tehdään joka postille uus ketju? Jooko?
- sun fani
"yksin pärjääminen on suuri vahvuus - silloin ihminen on vahvasti itsetietoinen"
Tämä on muuten totta, olen itsekin huomannut. :)
Sinun viestisi ovat aina hyvin rohkaisevia. Kiitos siitä.
Millainen on tuo lampi jolla käyt? Kuulostaa kuitenkin mukavalta tavalta viettää kesäpäivää.
Itse hain myöskin colaa, ja otin salaattiainekset, aion fetasalaattia tehdä. - dtkjmdk
Olin tupakalla, näin auringon.
Seuraavaksi aion mennä vessaan kakalle. Toivottavasti likainen pönttövesi ei loisku pakaroilleni. - joku vaan
Yv Etkö ruokaa ostanut vai jädelläkö pärjäät:)
Mä ostin kotimaisia uusiaperunoita ja silliä Nam:)
Yksin kun on niin pärjäilee olemalla itseriittoinen ja itsetietoinen,
eikä silloin yksinäisyys juuri häiritse.
Juttuseuraa kyllä kaipais toisinaan- naminami....
Uudet perunat ja silli. NAM tosiaankin! :)
Ai että.
Kesä on yksinäisellekin kyllä sitä parasta aikaa. :)
- asdasddsasd
Olen istunut koko päivän koneella. Istuin eilen ja istun huomennakin.
- asdasddsasd
Olen istunut koko päivän koneella PENIKSENI IMEKELY PIRISTÄISI MINUA
JA KAIKKI SPERMA NIELTÄVÄ SUUSEKSISSÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780