Pakko hakea kohta seksiä muualta. Mies ei ole halunnut minua enään lapsen syntymän jälkeen. Lapsi jo reilusti yli 1v. Tai oikeastaan lakkas haluamasta minua jo raskausaikana, mutta en sitä pitänyt ihmeellisenä...nyt tämä alkaa olemaan jo liikaa!
puute
8
251
Vastaukset
- 11
mihin se mies sprmat roiskaa ???????????
- armas Isokerpänen
Naidaan juhannuspäivänä, aamusta iltaan, sitä ennen aattoiltana nussian sua muuten vaan, missä tavataan?
- Puutemies
Otan osaa. Itsellä on ollut seksistä puutetta lähes lapseen syntymästä saakka, 5 vuotta ilman tulee täyteen piakkoin. Nainen meillä on ilmeisestikin päättänyt että nyt on tullut perillinen ja muille täytettyä perhestandardit joten enään ei tarvita seksiä meillä. Alussa ketutti todella paljon muiden kyselyt "Koskas lapsia lisää tulee..." just joo... Pääsis edes harjoittelemaan sitä lapsen tekoa....
Tiedän tunteesi, siitä voisi kertoa pitkäänkin.
Puutemies- Armas Isokyrpänen
Onko edes todellista? Joku on pahasti vitullaan suhteessanne, ja se pitää saada sanottua sille kaverille päin pläsiä, vaikka sitten loukkaantuisi kuinka paljon. Eihän tuollaista ymmärrä vanha Erkkikään, ja se oli sentään sodankäynyt mies:)
- mk
Olette te miehet sitekitä koska jos itsellä 1-2 kuukauteen nainen tekisi mitään seksiin liittyvään niin joko kävisin vieraissa tai vaihtaisin naista koska olen naisen kanssa että saan seksiä ja riittävästi.
- sinkkumies36
Mist oot. tääl olis sinkkumies vapaana toimintaan. Olen terve, mukava ja ystävällinen.?
- sinkkumies36
Päästän sut pahasta pulasta mielelläni.
- pulasta
Halujeni tyydyttäjiä ei olisi vaikea löytää jos niin haluaisin, maltan vielä ehkä hetken:) Koskaan minulla ei ole ollut näin hiljasta seksielämää, kuin tässä suhteessa. Ei etes sinkku aikoina, päinvastoin, minulla oli muutama vakkari, jotka olivat aina valmiita ;) oi niitä aikoja, kun sai harrastaa seksiä toisen kanssa, eikä vain yksikseen tyydytellä omia tarpeitaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174056
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231127- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 103845
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810