Pakko hakea kohta seksiä muualta. Mies ei ole halunnut minua enään lapsen syntymän jälkeen. Lapsi jo reilusti yli 1v. Tai oikeastaan lakkas haluamasta minua jo raskausaikana, mutta en sitä pitänyt ihmeellisenä...nyt tämä alkaa olemaan jo liikaa!
puute
8
366
Vastaukset
- 11
mihin se mies sprmat roiskaa ???????????
- armas Isokerpänen
Naidaan juhannuspäivänä, aamusta iltaan, sitä ennen aattoiltana nussian sua muuten vaan, missä tavataan?
- Puutemies
Otan osaa. Itsellä on ollut seksistä puutetta lähes lapseen syntymästä saakka, 5 vuotta ilman tulee täyteen piakkoin. Nainen meillä on ilmeisestikin päättänyt että nyt on tullut perillinen ja muille täytettyä perhestandardit joten enään ei tarvita seksiä meillä. Alussa ketutti todella paljon muiden kyselyt "Koskas lapsia lisää tulee..." just joo... Pääsis edes harjoittelemaan sitä lapsen tekoa....
Tiedän tunteesi, siitä voisi kertoa pitkäänkin.
Puutemies- Armas Isokyrpänen
Onko edes todellista? Joku on pahasti vitullaan suhteessanne, ja se pitää saada sanottua sille kaverille päin pläsiä, vaikka sitten loukkaantuisi kuinka paljon. Eihän tuollaista ymmärrä vanha Erkkikään, ja se oli sentään sodankäynyt mies:)
- mk
Olette te miehet sitekitä koska jos itsellä 1-2 kuukauteen nainen tekisi mitään seksiin liittyvään niin joko kävisin vieraissa tai vaihtaisin naista koska olen naisen kanssa että saan seksiä ja riittävästi.
- sinkkumies36
Mist oot. tääl olis sinkkumies vapaana toimintaan. Olen terve, mukava ja ystävällinen.?
- sinkkumies36
Päästän sut pahasta pulasta mielelläni.
- pulasta
Halujeni tyydyttäjiä ei olisi vaikea löytää jos niin haluaisin, maltan vielä ehkä hetken:) Koskaan minulla ei ole ollut näin hiljasta seksielämää, kuin tässä suhteessa. Ei etes sinkku aikoina, päinvastoin, minulla oli muutama vakkari, jotka olivat aina valmiita ;) oi niitä aikoja, kun sai harrastaa seksiä toisen kanssa, eikä vain yksikseen tyydytellä omia tarpeitaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi953600Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä582565Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla182493Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi722341Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "192216Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021282Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5821143Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611026Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001025Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1421009