puute

pulasta

Pakko hakea kohta seksiä muualta. Mies ei ole halunnut minua enään lapsen syntymän jälkeen. Lapsi jo reilusti yli 1v. Tai oikeastaan lakkas haluamasta minua jo raskausaikana, mutta en sitä pitänyt ihmeellisenä...nyt tämä alkaa olemaan jo liikaa!

8

238

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11

      mihin se mies sprmat roiskaa ???????????

    • armas Isokerpänen

      Naidaan juhannuspäivänä, aamusta iltaan, sitä ennen aattoiltana nussian sua muuten vaan, missä tavataan?

    • Puutemies

      Otan osaa. Itsellä on ollut seksistä puutetta lähes lapseen syntymästä saakka, 5 vuotta ilman tulee täyteen piakkoin. Nainen meillä on ilmeisestikin päättänyt että nyt on tullut perillinen ja muille täytettyä perhestandardit joten enään ei tarvita seksiä meillä. Alussa ketutti todella paljon muiden kyselyt "Koskas lapsia lisää tulee..." just joo... Pääsis edes harjoittelemaan sitä lapsen tekoa....

      Tiedän tunteesi, siitä voisi kertoa pitkäänkin.

      Puutemies

      • Armas Isokyrpänen

        Onko edes todellista? Joku on pahasti vitullaan suhteessanne, ja se pitää saada sanottua sille kaverille päin pläsiä, vaikka sitten loukkaantuisi kuinka paljon. Eihän tuollaista ymmärrä vanha Erkkikään, ja se oli sentään sodankäynyt mies:)


      • mk

        Olette te miehet sitekitä koska jos itsellä 1-2 kuukauteen nainen tekisi mitään seksiin liittyvään niin joko kävisin vieraissa tai vaihtaisin naista koska olen naisen kanssa että saan seksiä ja riittävästi.


    • sinkkumies36

      Mist oot. tääl olis sinkkumies vapaana toimintaan. Olen terve, mukava ja ystävällinen.?

    • sinkkumies36

      Päästän sut pahasta pulasta mielelläni.

    • pulasta

      Halujeni tyydyttäjiä ei olisi vaikea löytää jos niin haluaisin, maltan vielä ehkä hetken:) Koskaan minulla ei ole ollut näin hiljasta seksielämää, kuin tässä suhteessa. Ei etes sinkku aikoina, päinvastoin, minulla oli muutama vakkari, jotka olivat aina valmiita ;) oi niitä aikoja, kun sai harrastaa seksiä toisen kanssa, eikä vain yksikseen tyydytellä omia tarpeitaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe