puute

pulasta

Pakko hakea kohta seksiä muualta. Mies ei ole halunnut minua enään lapsen syntymän jälkeen. Lapsi jo reilusti yli 1v. Tai oikeastaan lakkas haluamasta minua jo raskausaikana, mutta en sitä pitänyt ihmeellisenä...nyt tämä alkaa olemaan jo liikaa!

8

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11

mihin se mies sprmat roiskaa ???????????

• armas Isokerpänen

Naidaan juhannuspäivänä, aamusta iltaan, sitä ennen aattoiltana nussian sua muuten vaan, missä tavataan?

• Puutemies

Otan osaa. Itsellä on ollut seksistä puutetta lähes lapseen syntymästä saakka, 5 vuotta ilman tulee täyteen piakkoin. Nainen meillä on ilmeisestikin päättänyt että nyt on tullut perillinen ja muille täytettyä perhestandardit joten enään ei tarvita seksiä meillä. Alussa ketutti todella paljon muiden kyselyt "Koskas lapsia lisää tulee..." just joo... Pääsis edes harjoittelemaan sitä lapsen tekoa....

Tiedän tunteesi, siitä voisi kertoa pitkäänkin.

Puutemies

• Armas Isokyrpänen

Onko edes todellista? Joku on pahasti vitullaan suhteessanne, ja se pitää saada sanottua sille kaverille päin pläsiä, vaikka sitten loukkaantuisi kuinka paljon. Eihän tuollaista ymmärrä vanha Erkkikään, ja se oli sentään sodankäynyt mies:)

• mk

Olette te miehet sitekitä koska jos itsellä 1-2 kuukauteen nainen tekisi mitään seksiin liittyvään niin joko kävisin vieraissa tai vaihtaisin naista koska olen naisen kanssa että saan seksiä ja riittävästi.

• sinkkumies36

Mist oot. tääl olis sinkkumies vapaana toimintaan. Olen terve, mukava ja ystävällinen.?

• sinkkumies36

Päästän sut pahasta pulasta mielelläni.

• pulasta

Halujeni tyydyttäjiä ei olisi vaikea löytää jos niin haluaisin, maltan vielä ehkä hetken:) Koskaan minulla ei ole ollut näin hiljasta seksielämää, kuin tässä suhteessa. Ei etes sinkku aikoina, päinvastoin, minulla oli muutama vakkari, jotka olivat aina valmiita ;) oi niitä aikoja, kun sai harrastaa seksiä toisen kanssa, eikä vain yksikseen tyydytellä omia tarpeitaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      248
      17345
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      178
      12333
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      55
      6101
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      69
      4935
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      19
      4920
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      26
      4042
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3625
    8. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      20
      3586
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      139
      3086
    10. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      31
      2425
    Aihe