sitä tiiviimmin hän iltaisin painautuu oman harteikkaan miehensä kainaloon
Nöyryyttäskö sitä naista vielä syksyllä
36
1229
Vastaukset
- Miksi kukaan
kirjoittaa tällaista ? Mikä tarkoitus ? Mitä tyydytystä kukaan saa toisen ihmisen nöyryyttämisestä ?
- .
Vainohullu saa tyydytyksen Hiirulaisen kiusaamisesta ja nöyryyttämisestä.
Modet voisivat heittää veks tuon idiootin.
- Onko nää kaikki
tän saman sarjan viestit tässä samalta mieheltä samalle naiselle ?
Miksi kukaan tekee näin ? - hae hoitoa itelles
sulla ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa....
- Pöntölle ja sassiin
Aivan samantekevää,nöyryytätkö vai et.Sinulla tässä on ongelma,eikä naisella.
- -minävainen-
silti sulla näyttää olevan ikävä sitä naista, kun tällä palstalla haahuilet ;)
- ei muuta
Tai sitten on ihan pipi päästään ja naisesta tullut vaan pakkomielle.
- sonnille.
päästä irti sekin sonni
- eikä yhtään
"ei oo multa":a ? joutuu manuaalisesti asettaa koska tää niin kipeesti kaipaa yhden sellaisen !
.. ei ole multa
t: j - .......:DDDDDDDD
http://www.youtube.com/watch?v=gtYbF99voEs&feature=related
vai otatko tilkan viiniä? - 19
Aloittaja !
Mitäpä jos hankkisit elämän ? - ..................
Näillä palstoilla pyörii ammattihäiriköitä, joiden ainoa tehtävä on pelkästään häirikäöidä
- nainen menneisyydest
Mitenkä meinasit nöyryyttää?
Taitaa se nainen ehtiä nöyryyttää sua aiemmin jo.
Älä nyt kuvittele ittestäsi, että sua nyt joku haluaisi.
Mut saahan sitä yrittää, niin sitä nöyryytystä. Ei tule onnistumaan, kakara. :D- Luulen myös, että
häntä on ehtinyt nöyryyttää se nainen, tai kaikki naiset, tai koko maailma... yksinäinen, sosiaalisesti syrjäytynyt stalker... jolle tällaiset viestit tuottaa suurimman tyydytyksen elämässä :-X
- Stalkerin uhri
Luulen myös, että kirjoitti:
häntä on ehtinyt nöyryyttää se nainen, tai kaikki naiset, tai koko maailma... yksinäinen, sosiaalisesti syrjäytynyt stalker... jolle tällaiset viestit tuottaa suurimman tyydytyksen elämässä :-X
Mulla on oikeesti stalkkeri. Ei ole hauskaa, koska se kertoo mulle kaikkea yksityistäkin musta, mitä kaikki ei tiedä. Stalkkerini on kuulemma rakastanut mua jo 13 vuotta, mutta vasta nyt hiljan on antanut kuulua itsestään. Pahinta siinä on se, etten tiedä kuka hän vois olla... Ja hän ei tule suoraan juttelemaan mulle. Eli kaikille helv**** stalkkereille LOPETTAKAA!!! Ootte oikeesti pelottavia! En nyt varsinaisesti pelkää, että olisitte raiskaajia, mutta pelottaa silti... Mun stalkkeri ei ole vielä tehnyt mitään uhkaavaa, että voisin ottaa yhteyttä poliisiin...
- fefefurtos
Stalkerin uhri kirjoitti:
Mulla on oikeesti stalkkeri. Ei ole hauskaa, koska se kertoo mulle kaikkea yksityistäkin musta, mitä kaikki ei tiedä. Stalkkerini on kuulemma rakastanut mua jo 13 vuotta, mutta vasta nyt hiljan on antanut kuulua itsestään. Pahinta siinä on se, etten tiedä kuka hän vois olla... Ja hän ei tule suoraan juttelemaan mulle. Eli kaikille helv**** stalkkereille LOPETTAKAA!!! Ootte oikeesti pelottavia! En nyt varsinaisesti pelkää, että olisitte raiskaajia, mutta pelottaa silti... Mun stalkkeri ei ole vielä tehnyt mitään uhkaavaa, että voisin ottaa yhteyttä poliisiin...
oot sekasin..
- kuten et tähänkään a
Kuhan et nöyryytä T:llä alkavia naisia. No et varmaankaan...
- hitaasti ja taajaan
En nöyryytä ketään varsinkaan naisia päinvastoin haluan heidän kanssaan rakastelun ihanan kuumaan hekumaan. Ajatella miten kaksi rakasta ihmistä voi nauttia rakastelusta esim. luonnossa vaikka meren rannalla. Ahh ihanaa.......
- 22
Onko taas Ari ja Jonna asialla???????
- mahdollista mutta
Onko kumminkin yks Jii-mies taas asialla?
- ?
mahdollista mutta kirjoitti:
Onko kumminkin yks Jii-mies taas asialla?
Juhako?
- kyllä¨hän tietää
? kirjoitti:
Juhako?
Ei Juha
- .
Olitsä jossain vaiheessa ajattellut hankkia oman rakkaan omaan kainaloon, vai onko takertuminen se mihin satsaat?
- hm
Tätä minä etsinkin. Kaiken pahan alku ja juuri?
- tätä oon odottanut
Mistä sä kenenkään hartian leveyksiä tiedät? Et sinä niitä mitaanut ole! Mua et pysty nöyryyttämään. ihan sama mitä skeidaa heität musta nettiin ja muokkaat mun vanhoja valokuvia. ei satu yhtään. saako muuten elinkautisvangilla olla nettiyhteys, itse en nyt muista. mutta tarkistan asian vankeuslaista. sitten ehkä otan yhteyttä en mä voi kertoa kehen. Arvaa Jurvelo. Eihän sulle vaan ehtinyt tulla nettiriippuvuutta. koita kestää...
- .
Oliskin se harteikas mies! Kaikki nöyryytykset on kohdattu ja kohdataan yksin.
- tilanne nyt..? :D
No kerro nyt kaikille, mitenkä se nöyryyttäminen on sujunut? :D
- aivan turhaa...
On se kyllä Todella ikävää, jos on suunnitellut vuosikausia kostoa exälle, joka sen jätti ja yrittää nyt nöyryyttää sitä jotenkin.
Usko nyt jo, että sä et pysty sitä naista nöyryyttämään.
Turhaa, aivan turhaa... :D
- säälin sinnuu
Nöyryyttäminen pitäisi tuntua kohteessakin. En ole vielä ainakaan tunnistanut tunnetta itsessäni...Ilmoitan het kun alkaa tuntumaan.
- Nainen :D
Saathan sä yrittää nöyryytystä, vaikka hautaan asti, mutta et sä siinä onnistu.
Vituttaako?? :DDD - Nainen :D
Nainen :D kirjoitti:
Saathan sä yrittää nöyryytystä, vaikka hautaan asti, mutta et sä siinä onnistu.
Vituttaako?? :DDD"Nöyryyttäminen pitäisi tuntua kohteessakin. En ole vielä ainakaan tunnistanut tunnetta itsessäni...Ilmoitan heti kun alkaa tuntumaan."
Minäkin voin sitten ilmoittaa asiasta Sinulle.
Voin kyllä kertoa, että sitä ilmoitusta et kyllä koskaan tule saamaan.
Ihan vaan pienenä vinkkinä. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Adiós! :D
- 32---
elämä voi nöyryyttää sua vielä enemmän kuin ehdit uneksiakaan - paha saa palkkansa ennemmin tai myöh. ja silloin kun vähiten odottaa.
- <<<<<
Tarkoitusko saada ja sitten kiusata.
- sivusta kyselen
Tai jospa minä nöyryyttäisin sinua vuorostaan taas uudestaan, onko sulla kainaloa mihin painautua.?
- Haha, hyvä veto
Mistä vetoa, että aloittajalla ei ole kainaloa, mihin painautua... oi, mikä yllätys!!!!!
- Marikatäällämoi
oot älytön! Ja aikuinen pitäisi iältään olla...mikä helkkari siinä on et jätkät kulkevat 10- 20 viúotta naisten perässä älyllisessä kehityksessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271813
- 1211335
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401130- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni571007- 131960
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v247944Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58799Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179780