Vaalikone 2011:Suomen kuuluu jatkossakin tukea taloudellisesti ahdinkoon joutuneita EU-maita. (Ylen vaalikone 2011)Koko eduskuntaKyllä: 56 Ei: 135 http://www.kansanmuisti.fi/opinions/portugal/Vaalikonelupaukset vs. oikea äänestys: http://www.kansanmuisti.fi/opinions/portugal-vote/Vaalilupaukset http://www.youtube.com/watch?v=FI9qHASYvI4
Äänestin teitä mm. EU- tukipolitiikan vastaisuuden takia, koska olitte myöskin valikoneille kielteisyytenne ilmaissut kaikki, jotka pääsitte eduskuntaan.
En voi hyväksyä, että nyt olette menossa hallitukseen joka tukee tätä neljättä petovaltaa, joka syö murskaa ja tallaa kaiken alleen ja lopuksi siitä muodostuu liittovaltio oma armeija.
Jos menette hallitukseen takkinne kääntäen noin totaalisesti, niin minä ja moni tuntemani kristitty ei tule enää koskaan äänestämään teitä, vaan äänestämme rehellistä ja lupauksensa pitänyttä Timo Soinia tai hänen puoluettaan.
En voi ymmärtää, miten Räsänenkin on noin Kataisen talutettavissa ja viemässä isänmaatamme tuhoon ja turha on sanoa, että on pakko tehdä kompromisseja, koska vaalipaneelissakin nähtiin, että teillä oli selkeä EI tukipaketeille enemmistö ja vaalikoneelle 135 valittua kansanedustajaa kertoi EI ja ainoastaan 56 kertoi kyllä.
Siis selkeä enemmistö ei voi antaa periksi, vaan periksi olisi pitänyt antaa selkeä vähemmistö ja tiedätte varmasti, että kansa on vahvasti näitä tukipaketteja vastaan.
Demokratiassa valta kuuluu kansalle ja nyt jos ei koskaan, niin olisi kansanäänestyksen paikka, mutta olen varma, että sitä ei järjestetä, koska hyvävelijärjestöt tietävät tuloksen ja se ei sovi heidän suunitelmiinsa.
Minä ja minun perheeni palvomme herraa ja äänestämme jo seuraavissa vaaleissa PerusS. Moni on tuohtunut seikkailustanne ja valehtelustanne meille äänestäjille.
Valehtelu on syntiä Räsänen!
11
68
Vastaukset
- mikä ihmisissä?
Juu aivan! Räsänen on todellakin tuossa videolla sielä punaisen äärilaidassa ja kaikki kansanedustajat jotka pääsivät sisään näyttivät
vaalikoneelle punaista, että tätä taustaa vasten ollaan kuitenkin juoksujalkaa menossa EU- paketeille kyllä ja jatkuvalle rahanlapioimiselle sopimukselle kyllä hallitukseen, niin kyllä on moraali hukassa ja pahasti?- harhaan johtamista
Olen täysin samaa mieltä edellisten kanssa, että KD
on johtanut harhaan äänestäjiä. Mutta ei ole eka kerta.
He ovat aikaisemminkin äänestäneet niin, että se vahvistaa
Suomen tietä kohti liittovaltiota.
Toivon, että kristityt heräävät tässä asiassa.
Minä ja perheeni sekä ystävät ja monet sukulaiset
äänestävät perussuomalaisia.
Kristiityjä on muissakin puolueissa kuin KD:ssä!!!!
Väärän todistuksen antaminen lähimmäisestä on syntiä.
Mitähän tuolla tukemisella tarkoitetaan: ainakin Timo Soini julistaa, että auttaminen tarkoittaa rahan kylvämistä ja ilman ehtoja.
Jos siis sellaista tukea ei ole kukaan koskaan tosiasiassa tarjonnut, niin eikö koko möly ole järjetöntä.
Politiikka on vastuun kantamista: lähimmäisen auttamista, johon kristitujen on velvollisuus osallistua. Ilmeiseti syyttäisit Jeesustakin, jos hän auttaisi porttugalilaisia. No, Jeesuksenkin aikoihin oli kaltaisiasi: heitä kutsuttiin fariseuksiksi. Jesus taisi pitää heitä oma hyväisinä valehtelijoina joilla ei olisi sijaa Isän talossa.
NINEL- pysytään totuudessa
>Väärän todistuksen antaminen lähimmäisestä on syntiä.
V;
Pitää paikkansa!
>Mitähän tuolla tukemisella tarkoitetaan: ainakin Timo Soini julistaa, että auttaminen tarkoittaa rahan kylvämistä ja ilman ehtoja.
V;
Ai sinulle on vielä epäselvää mitä tukemisella tarkoitetaan? ;)
>Jos siis sellaista tukea ei ole kukaan koskaan tosiasiassa tarjonnut, niin eikö koko möly ole järjetöntä.
V;
Ihan kristillisen rehellisesti sanottuna, niin Suomen antaessa ylimitoitettuja (kotimaisten pankkien sitoomuksiin nähden) vakuuksia
valheellisesti toimineille maille, niin sitoutuu samalla maksamaan laskun, jos ko. Valtio ei maksuistaan selviä.PISTE.
Soini muuten sanoi, että "piikki kiinni!"
Lisäksi laskujen maksaminen toisille EU-valtioille on EU:n oman lain vastainen toiminto. Tästä herää kysymys, että eikö EU:n omaa lakia tarvitsekkaan noudattaa? Josta seuraa, että eletään kuin pellossa.
>Politiikka on vastuun kantamista: lähimmäisen auttamista, johon kristitujen on velvollisuus osallistua. Ilmeiseti syyttäisit Jeesustakin, jos hän auttaisi porttugalilaisia. No, Jeesuksenkin aikoihin oli kaltaisiasi: heitä kutsuttiin fariseuksiksi. Jesus taisi pitää heitä oma hyväisinä valehtelijoina joilla ei olisi sijaa Isän talossa.
V;
Päätit sitten ryhtyä puhaltamaan tuomion pasuunaan?
Minä en vastaa itse tähän mitään, vaan annan Räsäsen itse vastata
vastaavanlaiseen syytökseen toimittajan kautta.
Räsäsen vastaus siis löytyy täältä;
http://www.youtube.com/watch?v=FI9qHASYvI4
Armahda Herra minua syntistä! - reilu politiikka
pysytään totuudessa kirjoitti:
>Väärän todistuksen antaminen lähimmäisestä on syntiä.
V;
Pitää paikkansa!
>Mitähän tuolla tukemisella tarkoitetaan: ainakin Timo Soini julistaa, että auttaminen tarkoittaa rahan kylvämistä ja ilman ehtoja.
V;
Ai sinulle on vielä epäselvää mitä tukemisella tarkoitetaan? ;)
>Jos siis sellaista tukea ei ole kukaan koskaan tosiasiassa tarjonnut, niin eikö koko möly ole järjetöntä.
V;
Ihan kristillisen rehellisesti sanottuna, niin Suomen antaessa ylimitoitettuja (kotimaisten pankkien sitoomuksiin nähden) vakuuksia
valheellisesti toimineille maille, niin sitoutuu samalla maksamaan laskun, jos ko. Valtio ei maksuistaan selviä.PISTE.
Soini muuten sanoi, että "piikki kiinni!"
Lisäksi laskujen maksaminen toisille EU-valtioille on EU:n oman lain vastainen toiminto. Tästä herää kysymys, että eikö EU:n omaa lakia tarvitsekkaan noudattaa? Josta seuraa, että eletään kuin pellossa.
>Politiikka on vastuun kantamista: lähimmäisen auttamista, johon kristitujen on velvollisuus osallistua. Ilmeiseti syyttäisit Jeesustakin, jos hän auttaisi porttugalilaisia. No, Jeesuksenkin aikoihin oli kaltaisiasi: heitä kutsuttiin fariseuksiksi. Jesus taisi pitää heitä oma hyväisinä valehtelijoina joilla ei olisi sijaa Isän talossa.
V;
Päätit sitten ryhtyä puhaltamaan tuomion pasuunaan?
Minä en vastaa itse tähän mitään, vaan annan Räsäsen itse vastata
vastaavanlaiseen syytökseen toimittajan kautta.
Räsäsen vastaus siis löytyy täältä;
http://www.youtube.com/watch?v=FI9qHASYvI4
Armahda Herra minua syntistä!Miksi Räsänen hylkäsit äänestäjäsi???
- nile ressu
On palstojen lintulauta. Pihalla kaikesta. VKataisen koron nuolenta onnistuu..
Kuvaa kokkarien älyllistä tasoa!
- 700-miljardia
Ja tällainen ***** meille syötetään Kataisen toimesta ja asiasta ollaan kuin **** sukassa mediassa??
"-EVM-vakausmekanismi: syytesuoja, vero- ja vastuuvapaus virkailijoilla-"
"-EVM:llä on sisäinen tarkastuslautakunta ja ulkopuolinen tilintarkastaja. Rahoitusvalvontaviranomaisten valvontakyky EVM:n tilien sekä tilojen suhteen on estetty, sillä “EVM, sen varat ja omaisuus on vapautettu kaikista oikeudenkäynneistä, jollei EVM nimenomaisesti luovu tästä vapaudesta tai siitä on sovittu EVM:n tekemässä sopimuksessa. EVM on vapautettu kaikesta takavarikosta ja pakkolunastuksesta. EVM:n asiakirjat ja toimitilat ovat loukkaamattomia.” "
http://riikkasoyring.nettisivu.org/evm-vakausmekanismi-syytesuoja-vero-ja-vastuuvapaus-virkailijoilla/
Siis tuollaiseen rysään meitä ollaan viemässä, että alkaa tuntumaan siltä, että entisen Neuvostoliiton kasanneet toverit olivatkin tämän rinnalla pyhäkoulupoikia?
Irti ja nopeasti Suomi tuollaisesta touhusta!!! - rukoilkaamme viisaut
http://riikkasoyring.nettisivu.org/evm-vakausmekanismi-syytesuoja-vero-ja-vastuuvapaus-virkailijoilla/
Kieltämättä olemme silloin hörhöjä, jos menemme mukaan tuohon salakerhoon, jossa kristillisillä arvoilla ei ole mitään tekemistä, kun maailman itsevaltiaiksi ja vastuuvapaiksi julistautuneet hyvätveljet ryhmittäytyvät ja joidenka juoksupoika MR. Käteinenkin aivan selvästi on.
Mietin vain, että koskaan ihmiset eivät ole nähneet ajoissa sairaan vallanhimon elitistisiä pyrkimyksiä, joista demokratia ja ihmisoikeudet/ kristilliset arvot ovat kaukana?- hulinaksi menee!
Hallitusneuvottelijoille miettimistä!
"Saksan perustuslaillisen tuomioistuimen päätöksellä voi olla vakavia seurauksia Euroopan rahoitusvakausjärjestelmille, kirjoittaa saksalaislehti Der Spiegel. Lehden mukaan Kreikan lainapaketti saattaa olla eurooppalaisen lain tai Saksan perustuslain vastainen.
Tuomioistuimessa on tällä hetkellä vireillä valituksia koskien ensimmäistä Kreikalle myönnettyä lainapakettia sekä Euroopan väliaikaista rahoitusvakausvälinettä (ERVV). Jos tuomioistuin myötäilee valittajien kantaa, sillä on ”vakavia seurauksia” Eurooan pysyvälle vakausmekanismille (EVM) sekä sen seurauksena koko EU:n rahaliitolle, Der Spiegel kirjoittaa."
http://www.uusisuomi.fi/raha/113084-rankka-arvio-koko-kreikka-laina-on-lainvastainen - suomenpölöt?
hulinaksi menee! kirjoitti:
Hallitusneuvottelijoille miettimistä!
"Saksan perustuslaillisen tuomioistuimen päätöksellä voi olla vakavia seurauksia Euroopan rahoitusvakausjärjestelmille, kirjoittaa saksalaislehti Der Spiegel. Lehden mukaan Kreikan lainapaketti saattaa olla eurooppalaisen lain tai Saksan perustuslain vastainen.
Tuomioistuimessa on tällä hetkellä vireillä valituksia koskien ensimmäistä Kreikalle myönnettyä lainapakettia sekä Euroopan väliaikaista rahoitusvakausvälinettä (ERVV). Jos tuomioistuin myötäilee valittajien kantaa, sillä on ”vakavia seurauksia” Eurooan pysyvälle vakausmekanismille (EVM) sekä sen seurauksena koko EU:n rahaliitolle, Der Spiegel kirjoittaa."
http://www.uusisuomi.fi/raha/113084-rankka-arvio-koko-kreikka-laina-on-lainvastainenMaksaa senkin osan. Katasen johdolla demut ja vasurit, kristilliset kannattaen!
- ei ymmärrystä Eu asi
suomenpölöt? kirjoitti:
Maksaa senkin osan. Katasen johdolla demut ja vasurit, kristilliset kannattaen!
KD on aina ollut ihan pihalla suurista tärkeistä asioista kuten EU.
Kristittynä olen siitä huolimatta aina äänestänyt KD:tä, mutta en enää.
KD on aina ollut viemässä Suomea kohti liittovaltiota ja rahaorjuutta.
Ymmärrys suurista asioista puuttuu KD:läisiltä valitettavasti.
Silti toivon Päiville ja muille KD:läisille, että saisivat olla
tekemässä viisaita päätöksiä hallituksessa edes näissä muissa asioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837