Annan ilmaiseksi nelivarvaskonnan ilman tarvikkeita. Konna on naaras.
Nelivarvaskonna vailla kotia
13
351
Vastaukset
- Konnat kotona
Heippa, minulla on kotieläinpiha ja eläinten vanhainkoti Keski-Suomessa. Tällä hetkellä meillä on yksi nelivarvas ja kreikkalainen, aina on vielä tilaa yhdelle. Pidän kovasti konnista, saavat meillä aktiivista hoitoa eivätkä unohdu terraarioon. Persoonallisuudet saavat rehottaa...
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä.
040 564 2002, Tuula. - marjankuu
Hei, meillä myös hakusessa nelivarvaskonna. Olemme pk-seudulla.
yht. otto [email protected] - ekkdy
miks ihmees annat konnan ilmaiseksi? ilmainen eläin on niin helppo ottaa...? ja jos siitä saa rahaa niin miksi ei pyytäis eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.. niin niin onhan hyvä koti rahaa tärkeämpi miten luulet saavasi hyvän kodin jos et pyydä mitään? jos ei ole rahaa maksaa ei ole myöskään hoitoon rahaa. taitaa olla kiire päästää konnasta eroon?
- juju82
On kyllä kiire! Mutta en ole vielä antanut sitä mihinkään. Miks ei voi antaa? Kiire, koska konna ei ole minun, vaan se nyt on minulla koska hänen omistaja kuoli. Minulla on konnan lisäksi kissa joka kiusaa sitä jatkuvasti....
Haluaisin vain antaa konna hyvään kotiin. Itse en sitä ole ostanut niin en halua myydäkaan.
En myös pysty kuljettamaan konna kenellekään... ei ole autoa nyt käytössä.
Asun Imatralla. Jos joku pitää konnista, niin voisi minulta sen ottaa. - ?????????
juju82 kirjoitti:
On kyllä kiire! Mutta en ole vielä antanut sitä mihinkään. Miks ei voi antaa? Kiire, koska konna ei ole minun, vaan se nyt on minulla koska hänen omistaja kuoli. Minulla on konnan lisäksi kissa joka kiusaa sitä jatkuvasti....
Haluaisin vain antaa konna hyvään kotiin. Itse en sitä ole ostanut niin en halua myydäkaan.
En myös pysty kuljettamaan konna kenellekään... ei ole autoa nyt käytössä.
Asun Imatralla. Jos joku pitää konnista, niin voisi minulta sen ottaa.tIEDÄTKÖ YHTÄÄN MINKÄIKÄINEN KONNA ON???
- Ansku.
Jos vielä etsii kotia, ota yhteyttä anttuliini(at)gmail.com
Voin hakea konnan. - Hellou :))
Mikä on kilpikonnasi ikä??
Ja minkäikäinen ja mikä kilpikonnasi kunto ja terveys??
HAluan perustiedot ensin ja onko sillä CITES- todistus??? - Pantteri Espoo
Heips,
Olemme etsineet meidän Pantteri - nimiselle maakonnalle tyttökaveria, onko konna vielä kotia vailla? :) Meillä olisi takuulla hyvä, rakastava ja osaava koti tarjolla! Voimme myös noutaa konnan, auto on käytössä. :) Konna löysi kodin ja voi mainiosti :)
- Tympääntynyt
..Kyllä löytyy heti monta kodin tarjoajaa, kun on ilmainen eläin tarjolla.. SURULLISTA..! Onneksi konna löysi kodin, ja toivottavasti koti on kaikenlisäksi vasuuntuntoinenkin..!
Infona vaan, että nelivarvas ei tarvitse Cites-todistusta. - 69
Cities kertoo maastalähtöluvasta.
- japatuinen
Hei, minulla on aina ollut kilpikonnia ja muita eläimiä. Olen haikaillut muutaman vuoden haaveillut kilpikonnaa jälleen. Terraariot lämpömatot ja tarvittavat valaisimetkin on vielä tallessa. Onko konnasi vielä vailla kotia. Olisin halukas ottamaan konnasi ja vaikka maksamaankin jotain.
[email protected]
puh. 0452320944
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124740MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022471Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761861- 91723
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987