Nelivarvaskonna vailla kotia

juju82

Annan ilmaiseksi nelivarvaskonnan ilman tarvikkeita. Konna on naaras.

13

327

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konnat kotona

      Heippa, minulla on kotieläinpiha ja eläinten vanhainkoti Keski-Suomessa. Tällä hetkellä meillä on yksi nelivarvas ja kreikkalainen, aina on vielä tilaa yhdelle. Pidän kovasti konnista, saavat meillä aktiivista hoitoa eivätkä unohdu terraarioon. Persoonallisuudet saavat rehottaa...

      Jos kiinnostuit, ota yhteyttä.

      040 564 2002, Tuula.

    • marjankuu

      Hei, meillä myös hakusessa nelivarvaskonna. Olemme pk-seudulla.
      yht. otto [email protected]

    • ekkdy

      miks ihmees annat konnan ilmaiseksi? ilmainen eläin on niin helppo ottaa...? ja jos siitä saa rahaa niin miksi ei pyytäis eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.. niin niin onhan hyvä koti rahaa tärkeämpi miten luulet saavasi hyvän kodin jos et pyydä mitään? jos ei ole rahaa maksaa ei ole myöskään hoitoon rahaa. taitaa olla kiire päästää konnasta eroon?

      • juju82

        On kyllä kiire! Mutta en ole vielä antanut sitä mihinkään. Miks ei voi antaa? Kiire, koska konna ei ole minun, vaan se nyt on minulla koska hänen omistaja kuoli. Minulla on konnan lisäksi kissa joka kiusaa sitä jatkuvasti....
        Haluaisin vain antaa konna hyvään kotiin. Itse en sitä ole ostanut niin en halua myydäkaan.
        En myös pysty kuljettamaan konna kenellekään... ei ole autoa nyt käytössä.
        Asun Imatralla. Jos joku pitää konnista, niin voisi minulta sen ottaa.


      • ?????????
        juju82 kirjoitti:

        On kyllä kiire! Mutta en ole vielä antanut sitä mihinkään. Miks ei voi antaa? Kiire, koska konna ei ole minun, vaan se nyt on minulla koska hänen omistaja kuoli. Minulla on konnan lisäksi kissa joka kiusaa sitä jatkuvasti....
        Haluaisin vain antaa konna hyvään kotiin. Itse en sitä ole ostanut niin en halua myydäkaan.
        En myös pysty kuljettamaan konna kenellekään... ei ole autoa nyt käytössä.
        Asun Imatralla. Jos joku pitää konnista, niin voisi minulta sen ottaa.

        tIEDÄTKÖ YHTÄÄN MINKÄIKÄINEN KONNA ON???


    • Ansku.

      Jos vielä etsii kotia, ota yhteyttä anttuliini(at)gmail.com
      Voin hakea konnan.

    • Hellou :))

      Mikä on kilpikonnasi ikä??
      Ja minkäikäinen ja mikä kilpikonnasi kunto ja terveys??
      HAluan perustiedot ensin ja onko sillä CITES- todistus???

    • Pantteri Espoo

      Heips,

      Olemme etsineet meidän Pantteri - nimiselle maakonnalle tyttökaveria, onko konna vielä kotia vailla? :) Meillä olisi takuulla hyvä, rakastava ja osaava koti tarjolla! Voimme myös noutaa konnan, auto on käytössä. :)

    • Konna löysi kodin ja voi mainiosti :)

    • Tympääntynyt

      ..Kyllä löytyy heti monta kodin tarjoajaa, kun on ilmainen eläin tarjolla.. SURULLISTA..! Onneksi konna löysi kodin, ja toivottavasti koti on kaikenlisäksi vasuuntuntoinenkin..!

      Infona vaan, että nelivarvas ei tarvitse Cites-todistusta.

      • Uskon näin, tuolla se lämpölampun alla ottaa rennosti.


    • 69

      Cities kertoo maastalähtöluvasta.

    • japatuinen

      Hei, minulla on aina ollut kilpikonnia ja muita eläimiä. Olen haikaillut muutaman vuoden haaveillut kilpikonnaa jälleen. Terraariot lämpömatot ja tarvittavat valaisimetkin on vielä tallessa. Onko konnasi vielä vailla kotia. Olisin halukas ottamaan konnasi ja vaikka maksamaankin jotain.

      [email protected]

      puh. 0452320944

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe