Elikkäs on ollut seuraavanlaisia oireita:
Huimausta Silloin kun yrittää nukkua, Elohiiriä, kylmiä väristyksiä (ja niiden vastakohtia), tinnitusta, sydämentykytystä, sekä pienehköä jatkuvaa väsymystä. ei minkäänlaista kipua tms. Olisko mahdollista että olis aevokasvaain?
lääkäriajat on kyllä varattu. Oon huolehtinu vuorotellen kilpirauhasen vajaa/liikatoiminnasta, diabeteksesta ja nyt mietin aivokasvaimen mahdollisuutta.
Aivokasvaimen oireita?
9
206
Vastaukset
- siru 123
Ei kyllä kuulosta vakavalta,
- jelppikkääs
kuulostaa, jos ottaa huomioon kuinka nopeasti noi on ilmaantunu
- hmmmmm..
millon ilmaantui? yleensä olisi jo päänsärkyä myös jos noin paljon oireitakin.
- jelppikääs
ihan viikon sisällä yksitellen tullu... mitään särkyjä ei kumma kyllä ole, siksi ihmetyttää että mikä hitto tää voi olla.
- LaLisa
Se voidaan hoitaa asentohoidolla (välikorvassa irronnut jotain ja s on mennyt taspainolimen päälle- mulla on nyt)tai sitten se om Menierinn tauti.Joo olen mäkin väsynyt. Kai sitä väsyy, kun ei pysy kunnolla pystyssä. Kiropraktikot voi autta ka ehdotuksessa. Korva, nenä, silmä spesialisti taas siinä toisessa.
- Dingggg
Ei kannata ensimmäiseksi pelätä syöpää, ainakaan kun on tuollaiset oireet. Se voi olla melkein mitä muuta tahansa.
- Älä murehdi turhaan
Arvelisin kokemukseni perusteella, että sinua saattaisi vaivata, huom! SAATTAISI vaivata, raudanpuute ja ehkä hyvänlaatuinen asentohuimaus, joka korjaantuu asentohoidolla.
Mutta melkeinpä sanoisin olevani ihan varma, ettei sinulla ole aivokasvainta! Sillä minulta itseltäni on leikattu aivokasvain vuonna 2004 ja kiitos hyvän hoidon olen nyt muutoin terve, ainoastaan epilepsia jäi sairauden seurauksena. Ja sekin on nyt pysynyt lääkehoidolla kohtauksettomana..
Ennen leikkausta oireena oli erittäin kova päänsärky, välillä vietiin ambulanssilla sairaalaan. Ensimmäinen diagnoosi oli erittäin voimakas migreenikohtaus. Sitten alkoi tulla epileptisiä kohtauksia ja tajunnanmenetyksiä, ja sitten kun tehtiin magneettikuvaus selvisi todellinen syy. Söin ennen leikkausta todella voimakkaita kipulääkkeitä ja olikin sitten ihmeellistä, kun leikkauksen jälkeen parin päivän kuluttua ei ollut mitään kipuja. Sinne päänsäryt jäivät. Ja aivokasvaimiakin on hyvänlaatuisia, ettei välttämättä ole heti syöpää. - jelppikääs
ptjooh, kiitos kaikille. raundanpuute se ei ole (hemoglobiini "liian" hyvä)
lääkärissä alotettiin vaa täydellisellä verenkuvalla ja sydänfilmillä. kait tähä joku syy löytyy. - jelppikääs
yhtä juttua kysyisin vielä. Tuo huimaus on suurin oire, tulee lähes aina kun menee nukkumaan (laittaa silmät kiinni ja rentoutuu), ja lakkaa kun avaa silmät. asentohuimausta se ei ole (tulee asennosta riippumatta). mikä voi olla syynä? voiko se olla silmäperäistä (esim.silmät menee kieroon nukkuessa tai jtn.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770