valkovuodosta

tepa+nasu

Aina puhutaan että valkovuodon määrä lisääntyy raskauden aikana. Itse olen raskaana rv 7 eikä minulla ole yhtään lisääntynyt valkovuoto, itse asiassa sitä tulee suht. niukasti. Onko jotai vialla? Muita vähävalkkarisia raskaana olevia?

5

643

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippasi

joilleki tulee, joilleki ei. Ja sä olet niin alussakin vasta että kyllä sitä ehtii tulemaan. Eli ei mitään hätää. Onnellista odotusta.

• 4ttä odotellessa

ei mullakaan ole ollut koko raskauden aikana yhtään runsasta vuotoa nyt rv 28 5. erittäin paksua limaa kylläki mitä oon väliin epäilly limatulpaksi, niin sitkeetä se on.
      mutta en tiedä sitten...
      mulla on siis jo 3 lasta ennestään ja edelliset on kyllä olleet vähä runsaampia ku tämä. siis se vuoto :D.
      sori tää sekava kirjotus, mutta vuodelevossa ollessa ei jaksa niin välittää oikein kirjoituksista yms... toivottavasti saa silti selvää...

• vuotoavuotoa

Mulla oli alkuun kanssa aika niukkaa. Nyt menossa jossain rv27 ka vuoto pikku hiljaa taas vähän rahottunu. Silti joutuu pitää pikkuhousun suojia koko ajan :( kävin jopa siinä lapsivesi liuska testissä kun joskus rv23 vuoto oli ihan kirkasta ja vetistä ja tuli välillä niin kun olis housuun pissannu.

Eli voi olla että sinullakin on vielä edessä tämä vuoto. Toivotaan ettei mene niin pahaksi kuin minulla alun kuivasta kaudesta huolimatta.

• ei mitiä hätää

Minullakin alkoi valkovuodon määrä lisääntyä vasta siinä viikoilla 20. Ennen sitä ei oikeastaan ollut eroa raskautta edeltävään vuotoon. TOisinaan saattoi tulla ihan raskauden alussa valkovuotoa, asentomuutoksen jälkeen (lähinnä aamuisin, kun oli jo käynyt kerran vessassa) Nyt sitten kun on jo viikolla 37 6 niin valkovuotoa on kyllä ihan huomattavasti, ja kaikkia laatua... mutta aina hyvin juoksevaa, että ei meinaa ehtiä aamulla pikkuhousunsuojaa laittaa. Kyllä se aika vielä tulee, että valkovuodosta tulee runsaanpaa.

Minäkin kävin tuossa lapsivesi liuskatestissä, kun en ollut varma kumpaa oli. Onneksi ei ollut lapsivettä.

Ole huoleta ap, ja hyvää odotuksen jatkoa sinulle. Nauti odotusajastasi :)

• Epämiellyttävää..

Kertokaa mulle millanen on normaali valkovuoto... Huomen alkaa rv9 ja mulla on ollu pari viikkoo tosi omituista vuotoa. Mietin oisko tulehus tai jotain, kun se on joko vaaleeta ja sellasta inhottavan "liimasta" vähän niinku hiivassa ehkä ja sit välillä on sellasta keltasta kirkasta, valuvaa. En voi käyttää pikkuhousunsuojiakaa ku niistä tulee jotenki helposti hiiva. Mulla ei oo mitään kutinaa eikä mitään muutakaan kirvelyä tai erityistä "tuntoa" alapäässä, vuoto vaan on mitä sattuu välillä... Mutta nyt hirvittää et onko se epänormaalia ja mahollisesti jotain vakavempaa.. Osaako kukaa sanoa? Mulla on neuvola vasta 2 viikon päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3336
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1673
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1523
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      952
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      882
    Aihe