MIstäköhän johtuu sellainen outo ja melko voimakas ajoittainen haju alapäässä seksin aikana, oikeastaan vain silloin kun minä olen päällä? (nainen olen)
Haju ei varsinaisesti ole paha, enemmänkin omituinen. Se ei haise silliltä niinkuin jotkut naiset ovat sanoneet silloinkun heillä on ollut emätintulehdus yms.
Ja siis tämä haju on tullut satunnaisesti vain ehkä n. 2-3 kertaa ollessani yhdynnässä ja aina silloin kun olen ollut päällä, se menee aika nopeasti ohi eikä haise sitten enään jälkeen päin.
Voiko ovulointiin liittyä joitakin alapään hajuja? mietin vain kun tosiaan noin harvoin oire tulee ja niiden välillä on aikaa eli ei ole tullut heti seuraavalla yhdynnällä yms. uudestaan. Ja kun viime kerralla mulla tais kierto olla siinä keskivaiheilla kun alkoi taas tuoksahtaa.. x)
Olen 19- vuotias ja aloittanut seksin harrastamisen reilu puoli vuotta sitten eli tuo haju on todellakin aika satunnainen mutta olisi ihan kiva tietää mistä johtuisi?
Outo haju alapäässä seksin aikana
jaikssss
2
121
Vastaukset
- entä mies?
Valkovuodon koostumus muuttuu kuukautiskierron mukaan. Toki myös sen tuoksu vaihtelee jonkin verran. Eikös sen pitäisi ´houkutella miehiä silloin, kun sinä ovuloit?
Miten voit olla varma, että haju lähtee sinusta? Onhan siinä kumppanikin eritteineen.
Lisäksi on teidän yhteinen coctailinne.
Ihan eri ruoka-aineetkin vaikuttavat meidän ominaistuoksuumme. - aloittajaaj
no olen aika varma että se olen minä kun olen ollut tässä 2 miehen kanssa, toisen kanssa pitempää ja silloin taisi tulla parikertaa tämä "oire" ja nyt uuden kaverin kanssa tuli ekalla kerralla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1793655Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.682096Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791288- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471094- 501000
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904