Täällä olisi parikymppinen jäbä etsimässä seuraa kesäksi. Tosiaan ei ole kesätöitä eikä mitään tehtävää kesäksi. Todella laiska olen ylipäätään yksin tekemään mitään järkevää, kuten lähtemään pyörälenkille tai kaupungille kiertelemään kaupoissa yms. Tulisi sitten taas yksi kesä, jolloin vaan katson sisällä telkkaria ja leikin tietokoneella, mutta nyt ajattelin, että sen voisi muuttaa.
Joten olisikos täällä muita kesäänsä yksin viettäviä ihmisiä, joilla olisi aikaa tapailla keskellä päivää (eli toisin sanoen et kävisi nyt töissä ainakaan päivällä, jolloin itse kaipaan seuraa eniten)? Voitaisiin vaikka mennä lenkille, pyöriä kaupungille, käydä elokuvissa... Mitä sitä nyt keksisikään.
Tosiaan iällä ja sukupuolella ei väliä. Olen itse hieman ujo ja hiljainen, mutta kahden kesken voin olla puheliaskin. Eli ei haittaa jos et itsekään mikään supliikki-ihminen ole :)
Ja tosiaan siis itse asun pääkaupunkiseudulla, joten mukavaa jos jossain Helsingin läheisyydessä asuisit, vaikka toisaalta miksen minä vaikka voisi jonnekin Keravallekkin päiväreissulle lähteä...
Mutta tosiaan tähän otsikkoon voi ottaa yhteyttä jos on kiinnostusta.
Yksinäiselle jäbälle kesäksi seuraa?
Summer loneliness M
2
142
Vastaukset
- typynen...
Hei!
Mikä ettei kiinnostaisi. :)
Mutta hiukan huono homma vaan kun mä oon Tampereelta.
Mut voisihan sitä Helsinkiin lähteä joku päivä reissulle.
Miten suhun saa yhteyden? - sober_m89
Täällä myös yksi yksinäinen, joka kaipaisi muutosta perinteiseen kesänviettoon. Pyöräretkelle lähtisin oikein mielelläni, mutta kaikenlaista voi toki keksiä. Tampereella asustelen ja tyttöseura olis toki mukavaa. :)
typynen...: muhun saa yhteyden maililla [email protected]. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3821792Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32674
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665