Hei!
Olen raskaana rv 38 ja äsken suihkun jälkeen huomasin, että toisesta rinnasta tulee kevyesti puristettaessa normaalin esimaidon sijaan verta. Verta tulee vain puristettaessa, ei muutoin. Ennen kun huomasin vuodon kuivasin esikoista sylissäni ja kääntyessään hän vahingossa "nipisti" ko. rintaa, voisiko verinen erite johtua tästä? Koskaan aikaisemmin ei rinnasta ole tullut verta ja säikähdinkin melkoisesti :(
Jostain luin myös että verenvuoto saattaisi johtua korkeasta estrogeenipitoisuudesta ja limakalvojen verekkyydestä loppuraskauden aikana, onko kellään tietoa asiasta tai vastaavia kokemuksia? Kiitos etukäteen.
Verinen erite rinnasta
2
167
Vastaukset
- papillooma
Menepä käymään lääkärissä, ilman raskautta ilman muuta lääkärin asia katsoa. Voihan se olla että raskaus jotenkin edeistää erinnäköisten nesteiden eritystä, mutta toisaalta raskaus myös lisää erilaisten kasvainten lisääntymistä. Itse työskentelen rintasyövan parissa, eli lääkäriin.
- ,,,,,,
Samaa mieltä kuin edellinen. En ole alan ammattilainen, mutta joka paikassa lukee rintasyöpäaiheesta, että jos rinnat erittävät jotain muuta kuin maitoa, niin silloin se täytyy tutkituttaa. Toivottavasti tietysti ei ole mitään erityistä, mutta mieluummin se kannattaa tarkastaa ajoissa kuin antaa esimerkiksi syövän edetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872